MuscleMeat

naar welke sportschool gaan jullie?

ACTIVE aan de amstel Amsterdam

ook Be-Fit Rdam Zevenkamp

@ Dutch windmill: Train er best vaak, dus lijkt me dat ik je vast wel een keer heb gezien. Ik ben die pinda die met gaten in zijn broek traint :P

Olympic Gym in Hengelo

PreludE zei:
een fitness first die meer hardcore georienteerd is?
yup :) het was de eerste fitness first in nederland en zit er al een jaar of 3-4 [of langer] ze hebben het FF-idee in NL later veranderd naar een iets laagdrempelige aard [helaas]. Ga er maar eens kijken, het gewichtengedeelte is groter als menig hardcore gym.

Damn die pics van Kneets... wat zou ik daar graag trainen he :D wat kost een dagkaart?

Combysport

N'gein

:D
jimi zei:
kneets gym steelt echt de show die gym is onverslaanbaar wat zou ik graag daar trainen
`dat valt best mee
is vrij klein en er staan een hoop maar wel beetje op elkaar

verder wel netjes hoor

maar kan beter:D

Body Health Center Mechelen, met n leuke bende powerlifters :D

{W}esley. zei:
Ben ik een keer wezen trainen omdat ik op bezoek was in nieuwegein wat een troep daar jo. Ook dat ze smiddags dicht gaan is gw bagger.
En laten we maar niet beginnen over de apparaten en gewichten(of wat dat rekje mag voorstellen):p

Bodies in Waddinxveen.

Rico sports in St Willebrord

Gym Roberto in Heerhugowaard. Topgym, maar ik kan hem de laatste tijd alleen niet zo veel vinden. Lijkt wel alsof ie achter een geheim paneel verstopt zit.:D
Het is overigens wel een supergym! Ik kan er alles doen en het kost geen drol.

chunky zei:
sportpoint hellevoetsluis...

(niet echt top overigens)

Kerel!! 15 min rijden en je staat in spijkenisse, Aad de Hoog is waar het allemaal gebeurd.. goeie gym en hebben alles om groot te worden

EN Roberthosper traint er enja dan wil iedereen daar trainen :roflol:

onze ouwe alles gebruiker :p en nog haalt tie me niet in :D

Wormer - Maxifit

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
enige plaatje te vinden, die gele muur is nu zilver/grijs achtige kleur

Edwin11 zei:

hey cool man, is het daar een beetje wat?
ik woon in wormer en vind dat zeker wel moeite waard om keer langs te komen :D

all inn utrecht:cool:

Terug
Naar boven