MuscleMeat

Nachtdienst overdag slapen!!

beelzebab

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
5
Lengte
1m86
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
Hey mede dbb,

Ik raak vanaf deze week snachts aan het werk voor een week of 5 a 6. Nu vroeg ik me af of er nog suplementen zijn waardoor ik overdag beter slaap. Heb normaal geproken geen slaap problemen en kom ook gewoon aan me 7 a 8 uur per dag, maar nu gaat me ritme helemaal om!

Ik las net al over melatonine maar dat mag je niet voor een al te lange tijd gebruiken. Iemand ervaing met sups voor over dag slapen??

Een gordijn wat 100% verduisterd :D

• Topic Starter Topic Starter
Die melk met honing ga ik proberen! Maar zoals kiko heb je er ervaring mee om over te slapen?

Die melk met honing ga ik proberen! Maar zoals kiko heb je er ervaring mee om over te slapen?

Yup, ook tijdje nachtdienst gedraaid. Slapen lukt bij mij als het helemaal donker en rustig is. Eerste paar dagen is wel aanwennen, maar opgegeven moment sliep ik als een baby zoals ik al zei:)

Waardoor mag je melatonine niet lang gebruiken? Zover het bij mij bekend is, is langdurig gebruik helemaal geen probleem. Zorg alleen dat je niet te hoge doseringen neemt anders blijf je duf als je wakker wordt.

Went vanzelf, je lichaam past zich vanzelf wel aan.

Of tijdens het werken 's nachts een PWO nemen die je gegarandeerd een crash geeft! :D
Dubbel effectief!

Of tijdens het werken 's nachts een PWO nemen die je gegarandeerd een crash geeft!
Dubbel effectief!

Daar had ik me noxipro altijd voor :D

Waardoor mag je melatonine niet lang gebruiken? Zover het bij mij bekend is, is langdurig gebruik helemaal geen probleem. Zorg alleen dat je niet te hoge doseringen neemt anders blijf je duf als je wakker wordt.

Dus als ik een normale klein dosering neem zou het geen kwaad kunnen?

Nee natuurlijk niet, melatonine is een lichaamseigen stof.

Ik ben net wakker uit me eerste nachtdienst en zie dit topic hahahahaha :D

Naar mijn ervaring werkt melatonine bij het slapen :)

ZMA kan soms ook wel handig zijn, maar dat verschilt per persoon

Die 2 doen het igg goed voor mij!:)

Ik ben net wakker uit me eerste nachtdienst en zie dit topic hahahahaha :D

Naar mijn ervaring werkt melatonine bij het slapen :)

ZMA kan soms ook wel handig zijn, maar dat verschilt per persoon

Die 2 doen het igg goed voor mij!:)
ZMA zorgt er meer voor dat je dieper slaapt, REM slaap.
Ik word altijd duf van extra melatonine dus gebruik het nooit.

Ik ga die melatonine even bestellen en kijken wat het doet. Probleem is dat ik sochtend tegen 7en weer thuis ben, mijn kleine man wakker word en me vrouwtje dr bed uit gaat om te werken. Tegen 8en is de oppas er dus dan kan ik gaan maffen. Maar omdat die kleine beneden in de woonkamer de boel uit mekaar trekt moet ik boven wel goed kunne slapen :D

Ik ga die melatonine even bestellen en kijken wat het doet. Probleem is dat ik sochtend tegen 7en weer thuis ben, mijn kleine man wakker word en me vrouwtje dr bed uit gaat om te werken. Tegen 8en is de oppas er dus dan kan ik gaan maffen. Maar omdat die kleine beneden in de woonkamer de boel uit mekaar trekt moet ik boven wel goed kunne slapen :D
Zou ook oordopjes nemen, ga je tenminste niet wakker worden van geluiden binnen of buitenshuis.

mss eerst nog een nummertje met de oppas

Terug
Naar boven