gewoonlekkel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 828
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
Niets mis mee, zo krijg je alleen maar betere familiebanden. In Urk zweren ze erbij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niets mis mee, zo krijg je alleen maar betere familiebanden. In Urk zweren ze erbij.
Ik ga die melatonine even bestellen en kijken wat het doet. Probleem is dat ik sochtend tegen 7en weer thuis ben, mijn kleine man wakker word en me vrouwtje dr bed uit gaat om te werken. Tegen 8en is de oppas er dus dan kan ik gaan maffen. Maar omdat die kleine beneden in de woonkamer de boel uit mekaar trekt moet ik boven wel goed kunne slapen![]()
pfff... slapen gaat me niet echt best af! Ga dr om 6:30 in maar was gisteren en zoals vandaag om 10:00 weer wakker. na ff wat te drinken val ik dan wel weer in slaap maar dan toch weer wakker tegen 12:00 13:00.. Had vanochtend even 1 capsule valeriaan 450mg in genomen. Had niet echt het idee dat het werkte
Had wel me ramen al afgeplakt zodat het goed donker is maar helpt dus ook niet echt!
Ik heb hier nog magnesium/calcium, zinc en b vit capsules liggen dat is toch enigzins het zelfde als zma of heeft het echt temaken met de hoeveelheid van elke stof?