Fitness Seller

Nachtdienst overdag slapen!!

Ik ga die melatonine even bestellen en kijken wat het doet. Probleem is dat ik sochtend tegen 7en weer thuis ben, mijn kleine man wakker word en me vrouwtje dr bed uit gaat om te werken. Tegen 8en is de oppas er dus dan kan ik gaan maffen. Maar omdat die kleine beneden in de woonkamer de boel uit mekaar trekt moet ik boven wel goed kunne slapen :D

Herken het minus het kind ik ben om 07:00 thuis neem mijn mela en zma ga meestal ff ps3en ( blijft
Bewust wakker om beetje moe te worden ) voor jou zal dat 08:00 zijn komt mooi uit toch?

Heb je moeite met geforceerd slapen?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb al meerdere keren snachts gewerkt maar dat was dan enkel voor 1 nacht. Ik moet nu voor langere tijd snachts werken. Dus ik weet niet hoe me lichaam hier op gaat reageren. ik gooi zo nog even me ogen dicht en dan om 21:00 ga ik de deur uit. Mischien heb ik totaal geen last met de komende dagen om in slaap te vallen, maar mischien ook wel, vandaar dat ik even aan het kijken was hoe andere dit opvangde!

Het lichaam maakt zelf maar zéér kleine hoeveelheden melatonine aan, het is en blijft een hormoon.
Om eens een keertje te nemen is geen enkel probleem, maar niet langdurig en al helemaal niet langdurig in hoge doseringen ( meer dan 0,3 mg ).
Valeriaan 1 uur voor het slapen gaan kan ook helpen, bijv: http://www.valdispert.nl/nl/valdispert-assortiment/lekker-slapen/nacht.aspx

3 tabletten.
Uiteraard ook niet voor langduriggebruik.

Melatonine geprobeerd, deed bij mij niet zoveel (ook niet hogere dosering). Ik heb nu gordijnen met (denk ik) aluminium, lekker donker, werkt bij mij het best. Succes ermee, hopelijk werkt het bij jou wel.

Goede nachtrust

Probeer valdispert is een homeopatisch middel te verkrijgen bij de kruidvat:cool:

ZMA gewoon? Lijkt me dat dit ook overdag werkt toch :)

Temazepam doet het altijd prima als ik nachtdienst heb :p

pfff... slapen gaat me niet echt best af! Ga dr om 6:30 in maar was gisteren en zoals vandaag om 10:00 weer wakker. na ff wat te drinken val ik dan wel weer in slaap maar dan toch weer wakker tegen 12:00 13:00.. Had vanochtend even 1 capsule valeriaan 450mg in genomen. Had niet echt het idee dat het werkte

Had wel me ramen al afgeplakt zodat het goed donker is maar helpt dus ook niet echt!

Ik heb hier nog magnesium/calcium, zinc en b vit capsules liggen dat is toch enigzins het zelfde als zma of heeft het echt temaken met de hoeveelheid van elke stof?

pfff... slapen gaat me niet echt best af! Ga dr om 6:30 in maar was gisteren en zoals vandaag om 10:00 weer wakker. na ff wat te drinken val ik dan wel weer in slaap maar dan toch weer wakker tegen 12:00 13:00.. Had vanochtend even 1 capsule valeriaan 450mg in genomen. Had niet echt het idee dat het werkte

Had wel me ramen al afgeplakt zodat het goed donker is maar helpt dus ook niet echt!

Ik heb hier nog magnesium/calcium, zinc en b vit capsules liggen dat is toch enigzins het zelfde als zma of heeft het echt temaken met de hoeveelheid van elke stof?

Ik werk ook in ploegen, en de kunst is om je slaap te verdelen! uur voor het slapen nog wat kwark en een nootje (dit maakt je slaap tevens beter!) net thuis een beker warme melk en slapen maar.

ik lig er meestal om 08:00 in en ben er rond 12:30 uit, dan ff plasje doen en wat eten, terug erin tot 13:30-14:00 eten, sporten, eten en dan nog even voorslapen voor mijn 2e of 3e nachtdienst :D

kwestie van gewenning!

Ja mischien moet ik het ook zo gaan doen. Denk dat ik na het trainen zeker wel weer in slaap. Maar wat ik zei zal die zinc/mag/vitb dezelfde werking geven als zma?

Terug
Naar boven