MuscleMeat

Nachtrust

Annne

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
82kg
Ik vroeg me af hoe het slapen afgaat bij de personen met een fysiek breed lichaam. Brede schouders, smalle heupen, hebben mensen last van slapeloosheid doordat hun schouder niet voldoende weg kan zakken in de matras? (eventuele 'slapende' armen of iets als gevolg..)
Ik waardeer het zeer als er serieus antwoord gegeven kan worden :)

zal niet veel reacties op komen... ik ben de enigste brede hier:)

OT: nergens geen last van.

Yep! Ook last van. Slapende armen, last van je schouders, pijn in je nek, I´ve seen it all :P Dat is bij mij begonnen toen ik echt breder werd in de schouders en bovenarmen. Heb er niet echt een goed antwoord voor, anders dan het kopen van goede kussens. Dat heb ik ook gedaan en dat scheelt wel, maar als je op je zij slaapt zoals ik dan zal er wel niet echt een geweldige oplossing zijn. Misschien een peperduur matras ofzo?

Swiss Sense boxspring ;)

Ik heb er toevallig de afgelopen weken erg veel last van!! Pijn in me schouderkoppen, of een vreselijke pijn in me nek!! Werd echt helemaal gek was s'ochtend zo moe omdat ik geen oog had dicht gedaan. Nu uiteindelijk een ander kussen gehaald en moet zeggen dat het wel een stukkie beter gaat nu!

Ga je toch gewoon op je rug liggen?

Nou ben ik niet zo breed, maar nogal wat ongelukjes met m'n nek gehad en dan is dat toch de best oplossing.

• Topic Starter Topic Starter
Op je rug liggen is medisch gezien inderdaad het beste, het is ook aan te leren (had zelf is een gebroken sleutelbeen, dan moet je wel).
Zitten jullie heel de dag op 't forum :P snelle reacties hoor!

precies, op je rug. ik kreeg ook veel last van mn schouders, dan moet je wel op je rug:P en het went wel want ik kan wil nu niet anders meer

laatste tijd wat last van slapende armen, maar zal niet aan me breedte liggen

ecto :(

Ik vroeg me af hoe het slapen afgaat bij de personen met een fysiek breed lichaam. Brede schouders, smalle heupen, hebben mensen last van slapeloosheid doordat hun schouder niet voldoende weg kan zakken in de matras? (eventuele 'slapende' armen of iets als gevolg..)
Ik waardeer het zeer als er serieus antwoord gegeven kan worden :)

nouja slaaploosheid leid ik er niet van, heb van nature al moeite met in slaap komen. Maar melatonine werkt prima daarvoor.

Maar het fenonomeen "slapende armen" is iets wat ik zeker herken, en wat soms bij mij voor irritatie zorgt.

Op me rug liggen vink 10x niks, lig dan eerder op me buik met me ene arm boven me hoofd en met me ene been beetje opgetrokken.. :D ziet er heel charmant uit.

Ga je toch gewoon op je rug liggen?

Nou ben ik niet zo breed, maar nogal wat ongelukjes met m'n nek gehad en dan is dat toch de best oplossing.
Als ik op mijn rug slaap snurk ik naar 't schijnt redelijk hard. Kheb er zelf ni teveel last maar voor de lieve vrede in huis te bewaren is dat voor mij geen optie. Als ik op mijn zij slaap ofwel ne lamme arm oftewel een krijg ik na verloop van tijd precies een soort ontsteking in mijn schouder.
Dan maar half op mijn buik met een extra kussen als ondersteuning.

Terug
Naar boven