Fitness Seller

Nadelen van bodybuilding?

Nadelen zijn er niet zo veel heb eerder oplossingen.

Nadeel oplossing

Kleding gorilla wear en gasp kopen
Eten deals maken met slager en dergelijke

en het grootste nadeel is wedstrijdvoorbereiding heb een koste plaatje gemaakt en 1500 tot 2000 euro is zo gek veel nog niet.

*Een per periode nieuwe maat kleding kopen

* Bodybuilding kost toch best wel tijd waardoor ik naast werk weinig vrije tijd heb

* Mijn onderbroeken scheuren omdat ik squat en worden groter

Voordelen( kan ik niet laten!)

* Een gezond lijf
* Heb een lekker lijf voor de dames in huis
\

tja maatje xs scheuren we allemaal uit bro

de dames? Heel harempje ofzo?

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 11:08 ----------

Dan zeg je "ja ik ben wel sterk, maar helaas ook ontzettend lui. Maar dat kan verholpen worden met een mooi uurloon :eyebrow:"

Hahah klopt nog ook :roflol:

Al dat eten kost gewoon ****ing veel geld

en:
iedereen verwacht dat je komt helpen met het versjouwen van zware zooi / verhuizen omdat ''je sterk bent''
En meestal vragen ze dat na een zware rug of beentraining.

En dan zeg ik tegen mijn moeder: nu even niet, ben kapot.
Dan zei direct: zie je wel dat het allemaal fake is. Zo'n armen maar niets kunnen optillen ....

:sad:

En meestal vragen ze dat na een zware rug of beentraining.

En dan zeg ik tegen mijn moeder: nu even niet, ben kapot.
Dan zei direct: zie je wel dat het allemaal fake is. Zo'n armen maar niets kunnen optillen ....

:sad:

zeggen ze tegen jou?:cool:

nou zie ik mijzelf niet echt als een bb'er een bb'er is een Jay cutler, Ronnie Coleman, wel train en groei ik uiteraard maar reeds nog zonder nadelen, wel laat ik door mijn hoge eiwit consumptie 200 - 270 gram e.d. zeer gore scheten.

niemand last van de uren en uren die je bijna dagelijks op de toilet zit ?

enigste nadeel is dat mijn armen direct tintelen en gevoelloos worden als ik wil slapen :(

Te veel moeten plassen :(. Ik word bijna elke nacht rond 6u wakker om naar het toilet te gaan.

Veel nadelen: altijd met je gedachten bij je eet/trainschema, mensen die in je biceps en borst willen knijpen, verhuizing idd, geen spijkerbroeken meer kunnen dragen zonder dat het bij het kruis scheurt, mensen willen vriendjes met je worden, vaak veel dingen rondom trainen plannen(training heeft bij mij muv enkele verplichtingen altijd voorrang), chagerijnig zijn als je training k*t gaat/blessure krijgt/terugval.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 13:27 ----------

Te veel moeten plassen :(. Ik word bijna elke nacht rond 6u wakker om naar het toilet te gaan.
Oh ja en 4 keer per dag schijten.

• Topic Starter Topic Starter
omdat die er niet dusdanig monsterlijk uitziet dat je zou verwachten dat er problemen omtrent slapen, lopen en zelfs uit de auto stappen(ROFL) etc zouden optreden. gokje hoor;)

Moeten er echt steeds schijters bijzitten?
Kijk dan naar de datum van de foto. Da's mijn beginfoto. En ja, ik ben begonnen met armen die groter zijn dan de meeste hier na jaren trainen of as gebruik...
En dan ben ik nog vegetarier ook, dus probeer zelf maar.
En ja, in Belgie heb je soms parkings met zoveel ruimte dat ik soms niet uit mijn wagen raak. Nuja, in NL is alles groter, zeker de ego's :D
En mijn stats onder de aandacht brengen: die staan er enkel om te vermelden dat ik geen jongetje ben die 50kg weegt en zowat even groot is als jouw pik (van wie de opmerking ook kwam :)
En ik weet ook wel dat je ballen (bijna altijd: tijdelijk krimpen

Ik zie weinig topics over de nadelen van BB, terwijl die er zeker zijn. Dus vandaar mijn open vraag met wat voorbeelden.

Thanks voor de replies

Groeten

Als je dat vergelijkt met de 100 tallen in kg's die hier voorbij komen is dat inderdaad niet zo groot.
Maar de meeste vrouwen vinden dit al gespierd en net iets te overdreven:

3706054846_1027bf9464.jpg

Terwijl je hier pas ''aanzien'' krijgt als je er zo uit ziet:
gespierd-lichaam-300x218.jpg

Zo was laatst bij Take Me Out een turk van 1m70 bij 70kg met 18% vet schat ik zo. Meeste dames drukte weg omdat ze dit weer net iets te gespierd vonden :roflol:
( En ja, ik kijk Take Me Out :mad:)

de spierpijn, na m'n benentraining kan ik de volgende dag amper fatsoenlijk lopen, lijk wel een waggelende pinguïn.

Terug
Naar boven