Fitness Seller

Nadelen van bodybuilding?

Ow ja en dat ik ****ing pissed w als iets niet lukt op training en mijn hele moraal er soms vanaf hangt . Als ik geblesseerd ben , ben ik ****ing depri . Wat eigenlijk niet zo leuk is voor mijn omgeving :)

• Topic Starter Topic Starter
En als je dan 4x per dag moet schijten, doet het pijn: telkens die pot op- en af : D

En als je dan 4x per dag moet schijten, doet het pijn: telkens die pot op- en af : D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Veel schijten, kost geld, kleine mannetjes willen je met uitgaan vaak uitdagen, uitleggen hoeveel keer per week je je biceps traint, als je een keer niet kan trainen ben je meteen uit je ritme en je raakt verslaafd aan DBB.

Duur

Wat bedoelen mensen hier met duur, het sportschool abbo of het eten?
want als je een beetje slim je eten inkoopt vind ik het nog best meevallen.

Grootste nadeel voor mijzelf is dat ik de hele dag bijna puffend vol zit als ik mijn dagelijkse kcal wil halen. En je lichaam is daar zo aan gewend op een gegeven moment dat je vaak na enkele uren niet eten gelijk al moe en hongerig wordt.
Als ik bijv. uitga moet ik zeker tussendoor weer een keertje goed eten om het tot laat in de nacht vol te kunnen houden.

Wat bedoelen mensen hier met duur, het sportschool abbo of het eten?
want als je een beetje slim je eten inkoopt vind ik het nog best meevallen.

Ik zit op 4800kcal / dag momenteel. Welke ik schoon binnen wil krijgen.

Ik heb al geëxperimenteert met 500ml melk +150g havermout +40g whey proteïne bijvoorbeeld, echter als ik zo'n shake op drink, zit ik de rest van de dag met een opgeblazen gevoel winderig te zijn.

vlees, proteine pannekoeken, casseïne, rijst, vis, aardappelen, brood(liever niet), havermout, eieren zijn mijn hoofdetenswaren.

Wanneer je elke dan 4800kcal eet ben je echt niet goedkoop uit, al doe je je best. En ja ik denk dat ik een kleine whey intolerantie heb, veel melk blieft mijn lichaam ook niet, eenzelfde met whey shakes. Casseïne gaat daarintegen perfect.

Ik krijg mijn ellebogen niet meer tegen elkaar :(

veel haargroei, aggresief, iedereen willen slaan, chicks willen verkrachten etc etc.

Gewrichten beginnen nu toch wel op te spelen helaas :(

Als je last van gewrichten hebt dn ligt dat er meestal aandat je te zwaar traint en je beter kan richten op juist uitvoeren van oefeningen. had na zon 2j ook last vsn knakkende pijnlijke gewrichten toen ben ik meer waarde gaan hechten aan uitvoering en was dit over

Maar niet gegroeid? :trollface:

Terug
Naar boven