XXL Nutrition

Nadelen van bodybuilding?

Een dikke poepert.

Beetje dat ik me constant druk maak om het hele gebeuren, goede training willen zetten, boos zijn als ik langer moet blijven @ work omdat m'n trainingsschema dan in het geding komt.

Dat soort shit, maja, zal wel passie zijn.

Gewoon de aandacht in het algemeen, negatief of positief.

Kan er nog niet zoveel over zeggen aangezien ik pas net een paar maandjes serieus train, maar niet meer zonder schuldgevoel slecht voedsel wegvreten is voor mij wel 'n nadeel.

door 3 verschillende bedden gezakt
om de maand alle kleren vervangen
gescheurde anus
wc pot van de muur af
barbell door het plafond bij benchpressen
door vloeren heen gezakt
door ladders en trappen gezakt
pullupstang verbogen
niet meer rug aan kunnen raken
niet meer fatsoenlijk kunnen douchen
niet meer kont kunnen vegen
niet meer sokken aan kunnen doen
niet meer veters strikken
niet meer jas aan kunnen doen

ga zo maar door.. Poeh tis wat

Beetje dat ik me constant druk maak om het hele gebeuren, goede training willen zetten, boos zijn als ik langer moet blijven @ work omdat m'n trainingsschema dan in het geding komt.

Dat soort shit, maja, zal wel passie zijn.

Een soort van dezelfde reden, ja.

Als het niet gaat of kan zoals ik gepland had, kan dat best wel knagen.
Heb een hekel aan het moeten missen van de dagelijkse voldoening.
Maar ja, soms is het niet anders. Elke week is het maar weer plannen en puzzelen door onregelmatige diensten.
Soms laat thuis. Een pre Workout werkt dan prima om te trainen. Maar lig dan weer de halve vacht wakker om maar een voorbeeld te noemen.

door 3 verschillende bedden gezakt
om de maand alle kleren vervangen
gescheurde anus
wc pot van de muur af
barbell door het plafond bij benchpressen
door vloeren heen gezakt
door ladders en trappen gezakt
pullupstang verbogen
niet meer rug aan kunnen raken
niet meer fatsoenlijk kunnen douchen
niet meer kont kunnen vegen
niet meer sokken aan kunnen doen
niet meer veters strikken
niet meer jas aan kunnen doen

ga zo maar door.. Poeh tis wat

76kg :roflol:

Als ik dat zo lees hebben dus ook ecto's problemen ;)

Bij mij zijn het eigenlijk manlijke collegas die aan me zitten :( en dan zeggen ' zooo BEEST hoor!! Beest! Nu belle nog ' :(

Moeten er echt steeds schijters bijzitten?
Kijk dan naar de datum van de foto. Da's mijn beginfoto. En ja, ik ben begonnen met armen die groter zijn dan de meeste hier na jaren trainen of as gebruik...
En dan ben ik nog vegetarier ook, dus probeer zelf maar.
En ja, in Belgie heb je soms parkings met zoveel ruimte dat ik soms niet uit mijn wagen raak. Nuja, in NL is alles groter, zeker de ego's :D
En mijn stats onder de aandacht brengen: die staan er enkel om te vermelden dat ik geen jongetje ben die 50kg weegt en zowat even groot is als jouw pik (van wie de opmerking ook kwam :)
En ik weet ook wel dat je ballen (bijna altijd: tijdelijk krimpen

Ik zie weinig topics over de nadelen van BB, terwijl die er zeker zijn. Dus vandaar mijn open vraag met wat voorbeelden.

Thanks voor de replies

Groeten

ook op je foto met bovenarm zie ik niet iets van formaat dat de auto niet uit kan. je weegt 103? so what. ik ben 110 bij 178. ik kom makkelijk mn auto in en uit. sorry hoor maar dat is gewoon echt te lol. of je rijd in een "speciaal" autotje. zijn hopen mensen van een gewicht van +- 100. ok, vaak van die papzakken. maar ook die komen de auto uit. ook in belgie.

overigens ben je nog geen 1/4 van mn pik;)

Laatst bewerkt:
Deftige jeans vinden. Skinny fit dit en slim fit dat...Het is niet alleen zo dat bodybuilders dikkere bovenbenen hebben, maar tegenwoordig is het mode voor mannen om van die kinderbeentjes te hebben waardoor een regular fit tegenwoordig al gereduceerd werd tot een ****ing jegging. Wtf!?! :mad:

• Like
Waarderingen: koef
Deftige jeans vinden. Skinny fit dit en slim fit dat...Het is niet alleen zo dat bodybuilders dikkere bovenbenen hebben, maar tegenwoordig is het mode voor mannen om van die kinderbeentjes te hebben waardoor een regular fit tegenwoordig al gereduceerd werd tot een ****ing jegging. Wtf!?! :mad:

dit...haha.
gister op tv dat een tailematen vaak kleiner worden in getal bij een toenemende omtrek. zodat men zich beter voelt:D

ook op je foto met bovenarm zie ik niet iets van formaat dat de auto niet uit kan. je weegt 103? so what. ik ben 110 bij 178. ik kom makkelijk mn auto in en uit. sorry hoor maar dat is gewoon echt te lol. of je rijd in een "speciaal" autotje. zijn hopen mensen van een gewicht van +- 100. ok, vaak van die papzakken. maar ook die komen de auto uit. ook in belgie.

overigens ben je nog geen 1/4 van mn pik;)
Die motti is gewoon fatty,kijk naar zijn pics totaal geen vasculariteit. niets.

Duur, broeken die niet lekker zitten en scheuren, overmatig zweten, bijna altijd stijf en spierpijn

Overmatig zweten is bij mij ook
nodoubt irritatie nummmer uno. Als ik bijv gefietst heb, bijna altijd zweetplek op me reet
En gewoon verdee snel zweten

Nadelen: ik lijk steeds meer en meer te vinden dat ik mager ben terwijl ik toch al 20 kilo meer weeg sinds mijn operatie. Dus het nadeel is de constante ontevredenheid mss?

Nog een nadeel is dat ik meer moet eten dan ik eigenlijk wil. Hoe meer ik train, hoe meer honger ik heb en ik krijg het gevoel dat eten een obsessie wordt.

Nadeel: constant opmerkingen krijgen van mensen die vinden dat "dat toch niet normaal is" (mbt tot het vele eten en het gespierder worden. Wat niet normaal is, is dat zij zich volproppen met ongezond eten en meer vet hebben dan een walvis in de winter.

Nadeel: ik vind moeilijk mooie gepaste kledij. ALs ik een kostuum koop moet ik altijd zo'n maat kopen die past aan de rug en armen, maar daardoor dan achterkant te lang is.

Nadeel 1: Mijn poep wordt vrij groot en we hebben een slechte wc, en daardoor raakt de wc steeds verstopt en dan wordt mijn moeder boos want zij moet de wc ontlasten zeg maar
nadeel 2: Ik hou steeds langer mijn pis in omdat ik geen zin heb om naar de wc te gaan en dan krijg ik last van mijn maag
Nadeel 3: De ongelooflijke drang naar plantaardig coïtus

Terug
Naar boven