- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84

Ik weet wel wat wassen is xD Maar wat heeft dat ermee te maken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Beetje dat ik me constant druk maak om het hele gebeuren, goede training willen zetten, boos zijn als ik langer moet blijven @ work omdat m'n trainingsschema dan in het geding komt.
Dat soort shit, maja, zal wel passie zijn.
door 3 verschillende bedden gezakt
om de maand alle kleren vervangen
gescheurde anus
wc pot van de muur af
barbell door het plafond bij benchpressen
door vloeren heen gezakt
door ladders en trappen gezakt
pullupstang verbogen
niet meer rug aan kunnen raken
niet meer fatsoenlijk kunnen douchen
niet meer kont kunnen vegen
niet meer sokken aan kunnen doen
niet meer veters strikken
niet meer jas aan kunnen doen
ga zo maar door.. Poeh tis wat

Moeten er echt steeds schijters bijzitten?
Kijk dan naar de datum van de foto. Da's mijn beginfoto. En ja, ik ben begonnen met armen die groter zijn dan de meeste hier na jaren trainen of as gebruik...
En dan ben ik nog vegetarier ook, dus probeer zelf maar.
En ja, in Belgie heb je soms parkings met zoveel ruimte dat ik soms niet uit mijn wagen raak. Nuja, in NL is alles groter, zeker de ego's
En mijn stats onder de aandacht brengen: die staan er enkel om te vermelden dat ik geen jongetje ben die 50kg weegt en zowat even groot is als jouw pik (van wie de opmerking ook kwam![]()
En ik weet ook wel dat je ballen (bijna altijd: tijdelijk krimpen
Ik zie weinig topics over de nadelen van BB, terwijl die er zeker zijn. Dus vandaar mijn open vraag met wat voorbeelden.
Thanks voor de replies
Groeten

Deftige jeans vinden. Skinny fit dit en slim fit dat...Het is niet alleen zo dat bodybuilders dikkere bovenbenen hebben, maar tegenwoordig is het mode voor mannen om van die kinderbeentjes te hebben waardoor een regular fit tegenwoordig al gereduceerd werd tot een ****ing jegging. Wtf!?! :mad:

Die motti is gewoon fatty,kijk naar zijn pics totaal geen vasculariteit. niets.ook op je foto met bovenarm zie ik niet iets van formaat dat de auto niet uit kan. je weegt 103? so what. ik ben 110 bij 178. ik kom makkelijk mn auto in en uit. sorry hoor maar dat is gewoon echt te lol. of je rijd in een "speciaal" autotje. zijn hopen mensen van een gewicht van +- 100. ok, vaak van die papzakken. maar ook die komen de auto uit. ook in belgie.
overigens ben je nog geen 1/4 van mn pik![]()

dacht al