MuscleMeat

nakuur anavar

Stel nu je gaat aan de var en je wilt je bloed laten controleren om te kijken of je test onderdrukt is. Als je je bloed laat prikken tijdens de kuur (een van de laatste dagen dan) kunnen ze dan zien hoeveel lichaamseigen test je aanmaakt? Dan kan je adhv de uitslag beslissen of je aan de nolvadex gaat of niet. Of moet je wachten tot een dag na je kuur, dan je bloed laten prikken, uitslag afwachten en dan pas met een paar dagen vertraging nakuren?

• Topic Starter Topic Starter
@chemical ali, dat is ook geen slecht idee, alleen mot je wel weer naar de huisarts, alles weer gaan uitleggen blabla. en zover ik weet is nolva niet echt schdelijk toch? dus tja d8 gewoon ff twee weken ''to be sure'' aan de nolvadex

Wanneer is het beste moment om de anavar in te nemen
bv tijdens eten of lege maag? Ik kan er over niks vinden op internet.
Geldt het zelfde voor alle orals trouwens?

@ cancun, wat waren je resultaten hiermee?

Resultaten waren 4kg zuiver massa erbij en veel meer defenitie.
Spieren waren mooier dan mijn deca-test kuur.
Is niet echt een "massa" kuur, maar als ik in de spiegel keek op het einde van de primo kuur was ik stukken scherper...
en geen probs gehad ook btw

Stel nu je gaat aan de var en je wilt je bloed laten controleren om te kijken of je test onderdrukt is. Als je je bloed laat prikken tijdens de kuur (een van de laatste dagen dan) kunnen ze dan zien hoeveel lichaamseigen test je aanmaakt? Dan kan je adhv de uitslag beslissen of je aan de nolvadex gaat of niet. Of moet je wachten tot een dag na je kuur, dan je bloed laten prikken, uitslag afwachten en dan pas met een paar dagen vertraging nakuren?

Bloed laten prikken paar weken "na" je kuur.
dag na je kuur heeft geen zin

Terug
Naar boven