AndroidHealthClinic

Nandrolon

DvO

Ripped Bodybuilder
10 media-items
Waardering
72
Lengte
1m82
Massa
103kg
Vetpercentage
11%
Klein medisch vraagje

Ik heb hier een collega rondlopen, die erg zwakke polsen heeft.
Z'n pezen zijn erg zwak en dat wordt eigenlijk alleen maar erger.
Gister hadden we het toevallig over BBing en het onderwerp anabolen kwam natuurlijk al snel naar voren.
En hij vroeg mij of ik iets wist over Nandrolon als pees versterker.
Ik weet wel dat veel sprinter het gebruiken.

Weten jullie hier iets over?
En over het aantal MG per week? maand? je toedient?

hey kerel,

nandrolon wordt idd in de medische wereld gebruikt om oa pezen te versterken en gewrichten soepeler te maken. je komt dan in medische hoeveelheden te zitten die neerkomen op 50 mg per twee weken oid.

ik zeg er wel bij dat ik geen dokter ben, maar dit is wat me bij is blijven hangen van wat research wat ik in het verleden gedaan heb van de medische toepassing van AAS.

Ik zal geen nandrolon gebruiken voor zwakke polsen, zou eerst kijken wat de dokter ervan zou zeggen voordat ik zelf iets zou ondernemen.

Werkte Deca ook niet ontstekend remmend??

idd, zeker eerst naar de dokter voordat je gaat aankloten met hormonen. weet vrijwel zeker dat ze geen nandrolon gaat voorschrijven ook al is het voor medische doeleinden, dit omdat corticosteroiden in dit geval veel effectiever zijn. zoek daar maar eens op op google ofzo ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hij loopt al jaren bij de dokter volgens mij.
Zou eens wat meer moet vragen aan hem, hoe af wat. Want weet zelf ook niet wat hij al voorgeschreven gekregen heeft.

btw, corticosteroiden onderdrukken toch je systeem, het remt wel ontstekingen, maar het breekt ook goed weefsel af.

corticosteroiden zijn geen anabole steroiden en drukken bij mij weten niet op je coïtushormonen. wat het met eventuele andere hormonen doet zou ik niet weten, maar hebben volgens mij geen invloed op je spiermassa :)

best interessante materie trouwens ;)

Al te vaak worden er bij gewrichtsblessures medicijnen zoals chemische pijnstillers of corticosteroïden voorgeschreven die lichaamssystemen blokkeren waardoor niet alleen de slechte prostaglandinen geremd worden, maar helaas ook de goede.

Dit betekent dat het immuunsysteem en herstelvermogen van het lichaam ook wordt geremd. Pijnstillers onderdrukken daarbij de pijn waardoor men te snel het geblesseerde gewricht weer gaat gebruiken. Pijn dient serieus genomen te worden; dit is een signaal van je lichaam dat het gewricht rust nodig heeft.

Corticosteroïden remmen ontstekingen, maar kunnen op de lange duur kraakbeen en peesweefsel aantasten.

Corticosteroiden breken bij langdurig gebruik spierweefsel af.

Dat maakt opzich niet uit, aangezien hij toch niet fitnest.

EricR zei:
Corticosteroiden breken bij langdurig gebruik spierweefsel af.

ligt er maar net aan. Ik heb in mijn leven al een hele hoop prednison naar binnengewerkt en tevens mijn hele huid dun gesmeerd met hormonenzalfjes.. Het KAN een bijwerking zijn. En ja, als je grote hoeveelheden prednison die kankerpatienten naar binnenwerken neemt, breek je wel het een en ander af ja.

@latin spritit; naar mijn weten hebben deze hormonen geen invloed op de coïtusdrive. Bij mij niet iig.

oke jongens dit gaat boven mijn kennis.... ik heb er weer wat bijgeleerd in ieder geval.... misschien hebben nog wat meer mensen input want ik vind het interessante materie

vragen die bij me opkomen:
- waarom breekt het spierweefsel af terwijl het geen coïtushormonen zijn? maw wat zorgt ervoor dat het spiermassa afbreekt?
- waarom beinvloed het het immuumsysteem negatief?

Latin spirit zei:
- waarom breekt het spierweefsel af terwijl het geen coïtushormonen zijn? maw wat zorgt ervoor dat het spiermassa afbreekt?

Omdat corticosteroiden de kh en eiwit stofwisseling beinvloeden. Dus in dat opzicht zou het idd tot spierafbraak kunnen leiden. Corticosteroiden worden aangemaakt in het bijnierschors. Dat zijn de zelfde hormonen zoals cortisol (stresshormoon, denk aan het verhaal over te lang trainen en het afbreken van spieren door dit hormoon).

Latin spirit zei:
- waarom beinvloed het het immuumsysteem negatief?

Overmatige reacties van het immuunsysteem zijn moeilijker te behandelen. We onderscheiden allergieën en auto-immuunziekten. Het omprogrammeren van het immuunsysteem is dan noodzakelijk. bron: gezond beter worden

heeft volgens mij idd met met je cortisol aanmaak te maken, ofte wel het toedienen van exogene cortisolgerelateerde stoffen, waardoor het spiercellen afbreekt!

Terug
Naar boven