AndroidHealthClinic

naNO vapor

koolstofje

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
:eek: wat een heftig spul, ik ga als een speer met dat spul!!
Ik gebruik nu dus wel wat minder dan voorgeschreven +- 5 g voor en 5 na.
De doorbloeding is beduidend hoger en ik voel me er goed bij:p
Wat zijn jullie ervaringen met naNO vapor?

Laatst bewerkt:
Ik ging er ook als een raket op!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga er wel wankel van lopen, is dat normaal? had ik ergens gelezen, kan het zo snel niet terug vinden.

• Topic Starter Topic Starter
Ja na benen training, maar ook na keiharde cardio.
Vandaar de lichtere dosering.
Frisheidsgehalte is ook ontzettend hoog.

Heb een tijd geleden 2 samples gehad.. en 2 trainingen gebruikt en dat ging super.... Goed spul..

Dat is ook de reden dat we naNo Vapor in het assortiment heb opgenomen. Ik kon het voor die tijd eigenlijk niet.

de prijs valt goed mee bij xxl.....59.90 euro en is goed voor 40 doseringen....dus zeker 2 maanden. IN België zie je prijzen als 89.90 euro.

kan ik nanovapor direct na mijn no explode gebruiken,ik ga namelijkmijn rust fase in met no explode en wil dan iets anders in de tussentijd.

oke die ga ik aanschaffen als men supercharge en nox op is :D

ja kzit me juist hetzelfde probleem eigenlijk dus als er iemand zo vriendelijk wilt zijn om ff te antwoorden op de vraag :p

meestal moet je toch zes weken weer stoppen om je lichaam weer te laten rusten en anders word je imuun voor het spul.

Ik werd misslelijk van de smaak, (had fruitpunch). Ging er wel goed op. Ik nam het alleen niet voor het squatten, want dan kon ik de misselijkheid er niet bij hebben.

Ik werd misslelijk van de smaak, (had fruitpunch). Ging er wel goed op. Ik nam het alleen niet voor het squatten, want dan kon ik de misselijkheid er niet bij hebben.

Heb ik ook inderdaad.
Wat me echter opvalt ( bij mij dan ) is dat ik hetzelfde had met Superpump.
Mogelijk reageert mijn maag gewoon op de energizer.
Heb ook wel XPand gehad zonder problemen.
Voor de rest is het een goed product,alleen jammer dat dergelijke producten bij mij niet of even werken.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem persoonlijk niet zo goed voelde.
Ik zweer bij de NO Explode.

Maar goed..iedereen reageerd anders..

Tof dat jullie er zo goed op gaan..

voor mij werkt het best goed...

Er zijn een paar echte toppers, Supercharge, Crack, NaNo, En nu NOX:D

Wat is er waar van alle geruchten dat dit spul gevaarlijk zou zijn?

Terug
Naar boven