Fitness Seller

naNO vapor

zou me er niet druk overmaken..

Waar kan je het kopen?
Ik zie overal dat het uitverkocht is...

Ik heb de oude nog, wat een zooi. Werkt echt voor geen meter, Jack3d en Nox pump daar in tegen wel!

Ik denk dat ik overweeg om nano Vapor te kopen als mijn potJE 'crack' op is,
Crack werkt voor geen meter bij mij ! hopelijk doet nano Vapor dit wel,
en is het minder kostelijk, aangezien je met Crack een 15-20 doseringen maar kan brengen

Ik heb de nieuwe Pro Series sinds vrijdag...
Dit is de eerste Pre Workout die ik gebruik.
Sjongejonge wat een energie!
Normaal na 1 uur wel gezien in de sportschool, nu heb ik na anderhalf uur nog steeds zin om te knallen.
Je gaat wel behoorlijk zweten van dit spul, dus drink er goed bij.
Toen ik het de eerste x nam voelde ik het echt goed opkomen, na 30 minuten voelde ik me erg licht op mn benen staan en echt zin om te trainen.
Heb er nu 3 x mee getraind en neem 1 schep.
Ook bij cardio voel je je onvermoeibaar...
Ik ben tot nu toe tevreden en positief verrast.

ik vind de nano vapor pro series juist wat minder heftig. . . . vind de n.o. xplode en unleash v3 vele malen sterker.

Kan ook liggen aan wat je gewend bent, nano is een prima sup om mee te beginnen.

Had hem wel in een stack met de anabolic halo voor naar de training.

ik vind de nano vapor pro series juist wat minder heftig. . . . vind de n.o. xplode en unleash v3 vele malen sterker.

Kan ook liggen aan wat je gewend bent, nano is een prima sup om mee te beginnen.

Had hem wel in een stack met de anabolic halo voor naar de training.

Ik dacht dat die HALO voor na de training was...
Heb nu een sample van de V3, die ga ik binnenkort eens proberen...

Ik dacht dat die HALO voor na de training was...
Heb nu een sample van de V3, die ga ik binnenkort eens proberen...

Dat bedoel ik ook met "voor naar de training"" hehe, is idd een post-workout sup.

Heb net de unleash v3 voor erbij besteld, beetje afwisseling, de nano vapor voor normaal, en de unleash voor als ik echt lekker wil trainen.:)

@ MarkVo; nano vapor gevaarlijk? hoezo? misch. omdat muscle tech hydroxycut dermate veel mensen met health issues richting dokter / ziekenhuis deed gaan om de FDA om een oproep te laten doen dat mensen het beste direct met het gebruik ervan konden stoppen?? voor de rest zou ik t ook niet weten ...

Laatst bewerkt:
Vraagje

Hallo,

Ik ben Tom en train al anderhalf jaar 3 dagen in de week en sinds 2 maanden 5 dagen in de week.
Ik heb een eet en sport programma samengesteld met 2 coaches van mijn sportschool en er goed aan gehouden maar ik heb totaal nog geen resultaat, beetje spieren in me armen maar niks bijzonders..
Ik wil daarom shake's (of desnoods pillen) gebruiken die een beetje betaalbaar zijn, om dus mezelf te helpen met breder, gespierder of energieker te worden. Mischien weten jullie een shake die een beetje betaalbaar is en echt goed effect heeft?
En ik keek ook op internet maar vond maar iets van 4 site's waar je naNO kon kopen, en dat is allemaal rond de 1 kilo, en dat is vrij weinig volgens mij, weten jij mischien hoeveel ik moet gebruiken voor de training want zelf wil ik het liefste een shake waarmee ik ongeveer/min. 2 maanden haal, het liefst zo lang mogelijk weten jullie maby wat?

Groetjes Tom ???

Bestel je gewoon bij de vee arts paarden anabolen steroïden, ga je hard op...

Terug
Naar boven