hallo sporters, ik wilde graag een keer doen van alleen Naposim heeft iemand hiet ervaring meer en zo ja vertel eens.
gr warrior
gr warrior
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd ik ken er ook een paar maar IMO niet een goede kuur!dream warrior zei:zijn een paar mensen die ik ken die juist naposim only gedaan hebben met goede resultaten en 2 ervan hielden weinig vocht vast ook
warrior zei:hoi reacteurs hihihihihhi , kan iemand een kuur doorgeven voor hoelang en wat zijn bevindingen waren hoor nu goede en gemiddelde reacties,
gr warrior
11.I'm planning a cycle with only D-bol. How should I use it ? What gains can I expect ?
This is without a DOUBT the stupidest question we hear here every day. Oral steroids only are not the way to go. Because they are extremely hazardous to the liver, lethal even in the long run, they can only be used for short periods and require extensive off periods. No mentionable amount of mass can be built during the short cycle and no mentionable amount of mass can be retained during the long off periods.
With D-bol or Anadrol its twice as bad. The gains are mostly estrogen mediated. That means lots of bloat and water, fat gain, easy to lose your gains (never expect to keep more than half from a D-bol only cycle, even if your diet is perfect) and so forth. D-bol is part of any good bulking cycle , but D-bol alone IS NOT A CYCLE.
For safe and maintainable gains you should really inject.