Fitness Seller

naposims!

Status
Niet open voor verdere reacties.

JollyJumper

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
5
Lengte
1m69
Massa
66kg
Heb onlangs via een kennis Naposims gekocht maar wil eerst nog wat informatie verkrijgen via jullie, bestaat er ook een nolvadex of clomid oral want ik ben niet echt happig om te injecteren, ik durf het niet en ik ken niemand die het kan.
Bestaat er trouwens een oral as die je kan gebruiken zonder te hoeven nakuren met nolva of clomid?
Mijn doel is trouwens flink bij te komen.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

JollyJumper zei:
Heb onlangs via een kennis Naposims gekocht maar wil eerst nog wat informatie verkrijgen via jullie, bestaat er ook een nolvadex of clomid oral.
Voor zover ik weet is nolvadex oral.

JollyJumper zei:
want ik ben niet echt happig om te injecteren, ik durf het niet en ik ken niemand die het kan.
Begin dan niet aan a.s. wat inject is het beste voor je bro...

JollyJumper zei:
Bestaat er trouwens een oral as die je kan gebruiken zonder te hoeven nakuren met nolva of clomid?
Nee je MOET nakuren.

JollyJumper zei:
Mijn doel is trouwens flink bij te komen.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Begin dan maar flink te eten...
Heb je al een voedingsschema?

• Topic Starter Topic Starter
Een voedingsschema heb ik al samengesteld en dat moet in principe in orde zijn.
Nog eens over die napo's, aangezien het mijn test productie volledig zal lamleggen moet ik nog een oral test hebben voor samen met de napos te gebruiken, welke gebruik ik het beste?

oral test bij dianabol??? je snapt het niet denk ik. je testoproductie gaat sowieso onder het kuren lijden. als je kuurt spuit of slik je namelijk een of andere vorm van testosteron. hierdoor treedt er een feedback in werking die je ballen laat stoppen met de aanmaak ervan. daarom wordt er na het kuren ook steeds nagekuurd met clomid of nolvadex. btw als je er perse iets wil bijpakken, raad ik je zeker geen orale test aan. ga dan voor de prikjes. veel gezonder en goedkoper

kerel wij wensen je natuurlijk het beste resultaat met je kuur maar het blijkt wel heel duidelijk dat je 0.0 hebt uitgezocht voor je eraan wilt gaan beginnen. Wees in ieder geval verstandig en post even je voedingsschema want het zou zonde zijn als je niet alles eruit haalt wat er te halen valt. Hoe lang en hoeveel naposim was je van plan te gaan nemen ?

Waarschijnlijk geen search bar op zn comp ;)

Anywayzz....dianabol only kun je best leuk resultaat mee behalen....ook veel vocht en vet helaas, nadeel is dat de lever veel heeft te lijden. Vandaar de reacties ten aanzien van het kuren met orals.

ik heb er genoeg voor een zes weken kuur , 4 tabs per dag aangezien ik niet echt groot ben en maar 59 kilo weeg. (1m70)
ontbijt:
4 boterhammen met kipfilet
1 banaan
sups: eiwitshake, 4 tal liver tabs, 2 multivit tabs, mariadistel
op mijn werk:
5 tal boterhammen met ei (afwisselend met ander beleg: jam , choco...)
weight gainer shake
'savonds wat mijn moeder klaarmaakt:
1 eiwitshake + crea
en natuurlijk verspreid over de gehele dag een tweetal liter water

je wil gaan kuren met 59kg? damn train je weleens?

JollyJumper zei:
ik heb er genoeg voor een zes weken kuur , 4 tabs per dag aangezien ik niet echt groot ben en maar 59 kilo weeg. (1m70)
ontbijt:
4 boterhammen met kipfilet
1 banaan
sups: eiwitshake, 4 tal liver tabs, 2 multivit tabs, mariadistel
op mijn werk:
5 tal boterhammen met ei (afwisselend met ander beleg: jam , choco...)
weight gainer shake
'savonds wat mijn moeder klaarmaakt:
1 eiwitshake + crea
en natuurlijk verspreid over de gehele dag een tweetal liter water

helaas kerel ik denk dat je minimaal 2.5 keer zoveel moetgaan eten:

Ontbijt 100 gram havermout
20gram whey eiwit

4 keer bruinbrood
20 gram kipfillet
20 gram pindakaas

4 keer bruinbrood
20 gram kipfillet
20 gram kip
20 gram whe eiwit

4 keer bruin brood
20 gram kip
20 gram pindakaas
250 gram magere kwark

avond eten
niet wat je moeder maakt !!! maar wat je moet eten !

100 gram rijst (ogekookt gewogen)
250 gram kip biefstuk tonijn of rundertartaar
20 gram pinda's

100 gram havermout
250 gram magere kwark

Dit si even uit mijn hoofd maar denk dat je hier redelijk mee in de buurt komt van hoe het moet zijn .

Ik vindt 20mg dianabol/dag ook wat aan de magere kant, er zullen mensen zijn die het niet met me eens zijn, ik heb mn eerste kuurtje op 40-50 mg gezeten.

ik ken je natuurlijk niet persoonlijk maar t lijkt me dat je dat als je je 59 kilo bent dat dan een goed voedings/trainingsschema je evenveel gains zal opleveren dan een dbol kuurtje.

en aan een goed voedings/trainingsschema heb je veel meer aan op de lange duur!

Leviathan zei:
Ik vindt 20mg dianabol/dag ook wat aan de magere kant, er zullen mensen zijn die het niet met me eens zijn, ik heb mn eerste kuurtje op 40-50 mg gezeten.

mja, 40-50 mg vind ik persoonlijk wat veel als eerste kuurtje. mijn eerste kuurtjes waren ook dbol only en ik zat op 20-25 mg per dag en daar boekte ik behoorlijke resultaten mee. met een goed trainings- en voedingsschema natuurlijk, anders doet het geen reet af.

Laatst bewerkt:
ik ben een super ecto die het eerlijk gezegd een beetje beu is van geen gains meer te krijgen: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?p=312856#post312856 (mijn foto's)

Geloof mij als super mothe****ing ecto kan je zoveel eten of je wilt, veel komt er niet bij.
Chemical bedankt voor je dieet, ik ga mijn best doen voor je goede raad zoveel als mogelijk op te volgen, van zodra mijn nolva binnen is begin ik ermee.
Als mijn napo's op zijn, moet ik dan echt ONMIDDELIJK mijn nolvadex beginnen slikken of moet er een periode tussen zitten.

Ohja was ik bijna vergeten, heb lichte aanleg tot gyno, wat raad je me aan, Clomid of toch Nolvadex (Omdat Nolvadex aggresiever zou werken)

Laatst bewerkt:
super ecto??? sorry maar je ziet er niet echt ecto uit. ik ben begonnen op 59 kilo met 5% en in een jaar ben ik naar 70 met 7% gegaan.

maar ja daar vraag je niet naar en ik hoop dat je de adviezen die gegeven zijn aanneemt en voor de rest kan ik alleen maar zeggen suc6 met je kuur m8 :thumb:

Mijn advies luid, ga es goed en veel eten en denk dan over een jaar of 2/3 es evt. aan een kuurtje. Wat je met het advies doet moet je zelf weten...

Suc6 zou ik zeggen. En dan agoed drinken als je oraal gaat( no alchol lol). greetz man

ja idd, mijn 2de kuurtje met dianabol ( naposim ) ( nog maar 1week geleden btw ) was eerste week opbouwen van 20 naar 30 en dan op naar de 35Mg/dag, zo 5 weken.
grt

/edit

Niet doen + waarschuwing.

Huisregels enzo.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven