XXL Nutrition

NAT Fout?

Iedereen heeft maling aan ons. Is de wereld zo verrot dat niemand ons wil helpen?

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, ik kon die mut niet vinden dus heb ik maar zelf een dword bestandje gemaakt met de waarde 1500 in decimaal
Is dat ook goed?
Nevermind, het is waarschijnlijk fout want de download blijft rond de 50 kb hangen
Ik heb dat mtu bestandje in HKEY_CURRENT_CONFIG gemaakt

Heb je wel gerestart?

• Topic Starter Topic Starter
Jep, net gedaan

En heb je al je firewall (XP) uitgeschakeld en gekeken of dat werkte. En mocht je geen firewall hebben (dus ook geen xp met sp2) dan hebben ze gewoon de verbinding geknepen en kom je gewoon niet hoger dan 10kb.

Als je continu een lage download snelheid haalt en inkomende connecties worden wel gewoon netjes toegelaten, kan het zijn dat je de upload snelheid maximaal hebt gezet. Voor elke RWIN (receive window) moet een ACK pakket verzonden worden. Als je upstream bandbreedte vol zit, lukt niet dit direct en zakt je downloadsnelheid in elkaar. Oplossing is om te kijken wat de maximale uploadsnelheid van jouw verbinding is en die dan lager te zetten dan de maximum upload snelheid.

Als dit niet werkt, moet je de PC eens starten in veilige modus met netwerkmogelijkheden en dan kijken of het probleem nog bestaat. Als je nog steeds zulke lage download snelheden hebt moet je je opties van je client eens posten, wellicht dat daar de oorzaak in zit, of je probeert een andere download client.

Als dat allemaal niet tot een oplossing leidt, misschien even met je ISP bellen of ze verkeer wat niet over de standaard poorten gaat, knijpen.

haal je met elke andere download wel meer dan 50 kb/s ? indien ja check dan even je bestandsoverdracht van azereus

mijn config :

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven