XXL Nutrition

natural BB-er

Ik vind hem er wel goed uitzien. Zeker dikke massa.

Wel jammer van de tattoos, maar als hij er blij mee is... :)

ziet er goed uit maar waar is het bewijs dat die natural is????

Mooi. Alleen iedereen zal denken dat hij toch wel gebruikt. Dus dan doe je het alleen voor jezelf.

Bedoel als je zoveel met kracht training bezig bent, kun je net zo goed gaan kuren na verloop van tijd om zo het maximale eruit te halen, denk ik dan. Maar dat is natuurlijk ieder zijn vrije keus. Zeggen dat je natural bent met zo'n fysiek kijken veel mensen je met schele ogen aan. Dus ben je natural voor jezelf en de gezondheids redenen misschien....

Als natural is dit erg proper !

Als dit natural is, dan is het een gruwelijk goed resultaat...Mooi stukje film...

Gaaf filmpje RS

Als hij zegt dat ie naturel is dan is hij dat. Die discussies zijn namelijk altijd zinloos.

Hij heeft een erg goed fysiek... mooi om te zien wat je met echt hard werken kan bereiken.

Natural? Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, maar om na je puberteit opgezwolle tepels te krijgen is anders wel raar...

Mooie fysiek inderdaad, hij traint ook intensiever (als in 'momentary perceived effort') dan je in de meeste pro-videos ziet dus waarom zou hij niet clean kunnen zijn

Zeer net fysiek voor een natural..

i see, thx :)

haha ga toch weg lui, check die transformatie van sep naar dec 2002 maar.. zegt genoeg ! Tenzij... Celltech? :D

hm tja het zou kunnen op zich, net fysiek heeft ie wel

De mensen die vaak het hardst hameren op "ik ben natural" blijken vaak gebruikers te zijn. Het is dan ook erg leuk om sporen van gyno te zien bij sommige shots uit het filmpje. Misschien heeft hij dat van nature, maar dat is vrij onwaarschijnlijk.

Terug
Naar boven