Fitness Seller

natural BB-er

waarom zou je moeten kuren om nog meer te bereiken dan deze gast?
dit is voor mij meer dan de perfecte fysiek..
heb gister de mr. olympia finale bekeken , dat is 100x indrukwekkender die gasten en ze verdienen er goed hun boterham mee, ze zijn machtig om te zien, maar als je die gasten bekijkt zijn het toch maar freaks eigenlijk..met alle respect voor hun werk en toewijding..
maar waarom zou deze gast nog moeten kuren, om er meer als een freak uit te zien of wa?

Hoeft voor mij ook niet, goed is goed...

Ik heb het filmpje nog een herbekeken.
Hij is dus van 150lbs naar 204lbs gegaan over een tijdsspanne van meerdere jaren. Dat is goed gewerkt inderdaad, maar ik beschouw dat als de normaal te verwachten massatoename als je hard werkt en veel eet. Ik ken persoonlijk meerdere mensen die in een jaar of 5 >30kg bijgekomen zijn, en op het PL-gedeelte zitten er zo ook een aantal. Als je dit niet als base-rate verwachting aanneemt dan doe je jezelf tekort.

Dan moet je het filmpje nog eens bekijken denk ik. Hij is van 150lbs naar 204 lbs gedaan in precies 1 jaar. Dit is naturel zeker niet onmogelijk, maar hij heeft absoluut geen vet erbij gekregen. Het eindresultaat is zeker wel naturel te halen, daar twijfel ik niet over, maar niet in het tijdbestek van 1 jaar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kijk eens naar het verschil, hier zit precies 1 jaar tussen. Het eindresultaat is wel naturel te halen, maar niet vanaf die basis in 1 jaar, en zeker niet als je daarvoor al meerdere jaren hebt getraind. 20 kg aankomen in je eerste jaar training kan zeker, maar dat is zeker niet alleen maar spiermassa, en dit lukt je absoluut niet meer als je, zoals de man in het filmpje, daarvoor al hebt getraind.

Hij heeft trouwens ook wel erg veel verschillende kapsels gehad in 1 jaar. Volgens mij is er een beetje gerommeld met de jaartallen.

Ok.. in 1 jaar. no way!

Juist. Volgens het filmpje traint de beste man al vanaf 1993. Dan zou hij er dus 9 jaar over gedaan hebben om het fysiek te krijgen op foto 1. Dan vervolgens in 1 jaar tijd is hij volgens hem naturel naar het fysiek op foto 2 gegaan :roflol:

Juist. Volgens het filmpje traint de beste man al vanaf 1993. Dan zou hij er dus 9 jaar over gedaan hebben om het fysiek te krijgen op foto 1. Dan vervolgens in 1 jaar tijd is hij volgens hem naturel naar het fysiek op foto 2 gegaan :roflol:

Dan valt ie idd een beetje door de mand.

Heel mooi filmpje, en mooi fysiek heeft die gast.

Ok, ik was idd ook misleid door die fotos uit 1993 etc en dacht bij het typen dat die ganse vooruitgang vanaf toen was gerekend...

Neemt niet weg dat hier volk genoeg loopt (Kale, Chunky, Monsterstrength, Adema, Jody, ikzelf, en nog een paar die ik zo direct niet weet) die qua kilos minstens evenveel of meer hebben gegaind dan deze meneer hier.

Ok, ik was idd ook misleid door die fotos uit 1993 etc en dacht bij het typen dat die ganse vooruitgang vanaf toen was gerekend...

Neemt niet weg dat hier volk genoeg loopt (Kale, Chunky, Monsterstrength, Adema, Jody, ikzelf, en nog een paar die zo direct niet weet) die minstens evenveel of meer hebben gegaind dan deze meneer hier.

Absoluut, ik zeg ook niet dat het onmogelijk is om zoveel te gainen, dat zie ik al aan mezelf. Maar dit filmpje is totale onzin.

Goddamn deze is al oud. Maar blijft vet.

Natural of niet, wel vet om te zien de vooruitgang in 1 jaar:)

maja naturel,als ge begin van film ziet hoe hij binnen paar maanden verandert weede al genoeg pijsk :d

Ja mooi.

Het rot toch ook verder niet of iemand naturel is of niet.
Het gaat erom dat je zoiets niet van de daken afschreeuwt, en zeker niet voor een camera.

Dan moet je het filmpje nog eens bekijken denk ik. Hij is van 150lbs naar 204 lbs gedaan in precies 1 jaar. Dit is naturel zeker niet onmogelijk, maar hij heeft absoluut geen vet erbij gekregen. Het eindresultaat is zeker wel naturel te halen, daar twijfel ik niet over, maar niet in het tijdbestek van 1 jaar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kijk eens naar het verschil, hier zit precies 1 jaar tussen. Het eindresultaat is wel naturel te halen, maar niet vanaf die basis in 1 jaar, en zeker niet als je daarvoor al meerdere jaren hebt getraind. 20 kg aankomen in je eerste jaar training kan zeker, maar dat is zeker niet alleen maar spiermassa, en dit lukt je absoluut niet meer als je, zoals de man in het filmpje, daarvoor al hebt getraind.

Hij heeft trouwens ook wel erg veel verschillende kapsels gehad in 1 jaar. Volgens mij is er een beetje gerommeld met de jaartallen.

je plakt er natuurlijk het jaartal op dat je wil hé :wave:

hoe dan ook, mooi resultaat als naturel !

ik ben meer gegained dan hem natural in midner dan 4 jaar =)

In amerika valt het gebruik van prohormonen ook nog onder natural zijn, wil er niets mee zeggen verder, maar hij zou best hier en daar een potje gebruikt kunnen hebben

De fysiek van deze kerel is echt wel natural te behalen hoor.... Of hij het ook is weet ik niet, maar dat boeit me verder ook weinig.

Terug
Naar boven