baajes
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Natural? Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, maar om na je puberteit opgezwolle tepels te krijgen is anders wel raar...
Borstkliervorming als gevolg van vrouwelijke hormonen. Die bij sommige mannen erg veel worden aangemaakt als ze in een AAS kuur zitten.
Jullie vergeten 1 belangrijk ding!
Waarom zijn zoveel amerikanen altijd zo groot. Zelfs de gasten die niet trainen. Dat komt omdat het grootste deel van hun vlees groeihormonen bevat en waardoor hun zeggen natural te zijn maar toch wel degelijk stoffen binnen krijgen die spierversterkend werken...
haha ga toch weg lui, check die transformatie van sep naar dec 2002 maar.. zegt genoeg ! Tenzij... Celltech?![]()

Tsja...
Of DIT individu in kwestie naturel is zullen we nooit weten (en ryu heeft een punt dat het tijdens een bepaalde periode wel behoorlijk hard ging), maar kom jongens veel mensen op dit forum leggen hun lat veel te laag heb ik soms de indruk...
Ik lees hier een discussie waarvan ik dacht wow dat moet echt een heel stevige kerel zijn aangezien zoveel mensen twijfelen of dat natural wel kan... en ok hij is inderdaad ook stevig... maar eerlijk gezegd ik heb niet echt de indruk dat ik veel zou onderdoen als ik ernaast zou gaan staan (behalve die kuiten dan), terwijl ik vind dat ik nog een heel lange weg te gaan heb.
Wat ik wil zeggen is, de mensen die denken dat zelfs dit nog niet haalbaar is... Waar zijn jullie dan mee bezig ? Ga dan ****ing pingpongen. Het is zoals een studie beginnen en bij voorbaat denken dat slagen quasi onmogelijk is.
De mentaliteit die je tegenwoordig ziet bij jonge gasten in de gym is dat magere mannetjes van 16 na 2 weken met toestellen spelen al hun potten creatine en BCAA's bestellen. Maar squatten en deadliften zien ze niet zitten omdat dat slecht is voor whatever. Geen wonder dat mensen dan denken dat een goede fysiek van 100kg en meer out of the question is.
Soit, van mij denken ze ook dat ik eraan zit... never mind, ieder voor zich
Tsja...
Of DIT individu in kwestie naturel is zullen we nooit weten (en ryu heeft een punt dat het tijdens een bepaalde periode wel behoorlijk hard ging), maar kom jongens veel mensen op dit forum leggen hun lat veel te laag heb ik soms de indruk...
Ik lees hier een discussie waarvan ik dacht wow dat moet echt een heel stevige kerel zijn aangezien zoveel mensen twijfelen of dat natural wel kan... en ok hij is inderdaad ook stevig... maar eerlijk gezegd ik heb niet echt de indruk dat ik veel zou onderdoen als ik ernaast zou gaan staan (behalve die kuiten dan), terwijl ik vind dat ik nog een heel lange weg te gaan heb.
Wat ik wil zeggen is, de mensen die denken dat zelfs dit nog niet haalbaar is... Waar zijn jullie dan mee bezig ? Ga dan ****ing pingpongen. Het is zoals een studie beginnen en bij voorbaat denken dat slagen quasi onmogelijk is.
De mentaliteit die je tegenwoordig ziet bij jonge gasten in de gym is dat magere mannetjes van 16 na 2 weken met toestellen spelen al hun potten creatine en BCAA's bestellen. Maar squatten en deadliften zien ze niet zitten omdat dat slecht is voor whatever. Geen wonder dat mensen dan denken dat een goede fysiek van 100kg en meer out of the question is.
Soit, van mij denken ze ook dat ik eraan zit... never mind, ieder voor zich
Ik heb het filmpje nog een herbekeken.
Hij is dus van 150lbs naar 204lbs gegaan over een tijdsspanne van meerdere jaren. Dat is goed gewerkt inderdaad, maar ik beschouw dat als de normaal te verwachten massatoename als je hard werkt en veel eet. Ik ken persoonlijk meerdere mensen die in een jaar of 5 >30kg bijgekomen zijn, en op het PL-gedeelte zitten er zo ook een aantal. Als je dit niet als base-rate verwachting aanneemt dan doe je jezelf tekort.