AndroidHealthClinic

natural BB-er

leuk filmpje, heel erg leuk zelfs :).

Natural? Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, maar om na je puberteit opgezwolle tepels te krijgen is anders wel raar...

gynecomastie kan voorkomen als perfect natuurlijk fenomeen, meestal uit de pubertijd overgehouden.
Wel is het natuurlijk steeds een mogelijke indicatie van gebruik...

Trouwens plukken ze effenaan bij bosjes gebruikers bij de 'naturals' en die waren ook allemaal heilig beschouwd. De waarheid is dat geen 30% van de echte toppers bij die bonden dopingvrij is, wie houden ze dan voor de gek?
Of een atleet gebruikt 5 jaar, en gaat dan dopingvrij wedstrijden draaien bij deze bonden als rasechte natural. Needless to say heeft hij daar wel een aardig pakje massa bij overgehouden aan die 'andere' periode, met een serieus size-voordeel tegenover de andere sukkelaars.

Het is net als wielrennen, athletiek en zelfs ****ing ping-pong voor mijn part.
Enig verschil is dat bodybuilding een visuele jurysport is, en dat is altijd giswerk voor de heren juryleden, want niet veel doping is na een jaar nog te achterhalen terwijl sommige producten tot op 3 weken niet terug zijn te vinden.

Ik ben al heel blij met de invoer van de Body Classic formule bij de ifbb.
Doel is zowat de kilo's wegen die na de komma komen bij je lichaamslengte (bv:1.70m=70kg ongeveer) geloof ik.
Levert prachtige fysieken die natural mooi te halen zijn, denk aan een Laurent Dumoulin, proportioneel en symetrisch.
Dergelijke klasses zouden toch heel wat naturals naar de ifbb moeten afvoeren. Is imo een faire strijd.

who cares! hij mot gewoon zn kop houden en doorgaan waarmee hij bezig is, je gaat toch geen filmpje op inet zetten met ik ben naturel, hoe dom :D

Flinke kuiten had ie.

mooie fysiek!

Jullie vergeten 1 belangrijk ding!

Waarom zijn zoveel amerikanen altijd zo groot. Zelfs de gasten die niet trainen. Dat komt omdat het grootste deel van hun vlees groeihormonen bevat en waardoor hun zeggen natural te zijn maar toch wel degelijk stoffen binnen krijgen die spierversterkend werken...

Borstkliervorming als gevolg van vrouwelijke hormonen. Die bij sommige mannen erg veel worden aangemaakt als ze in een AAS kuur zitten.

dus wie opgewollen tepels heeft is een gebruiker? Dan ben ik wel de koning.
Ik heb nooit gebruikt maar heb wel enorm opgezwollen tepels, komt gewoon uit de pubertijd

Jullie vergeten 1 belangrijk ding!

Waarom zijn zoveel amerikanen altijd zo groot. Zelfs de gasten die niet trainen. Dat komt omdat het grootste deel van hun vlees groeihormonen bevat en waardoor hun zeggen natural te zijn maar toch wel degelijk stoffen binnen krijgen die spierversterkend werken...

amerikanen beschouwen pro-hormonen toch ook als naturel

Ja klopt daarom is het meten met 2 maten maar vind het nog altijd wel respect. IK weet van mijzelf dat ik de dedication niet heb en de wilskracht

Waarom zou dit niet kunnen. Erg netjes voor een natural.
Transformatie tussen september en december is wel erg groot, maar dat kan ook door de houding komen.

no diet, no rest, no drugs, only....

D5 LIFTING

D5 Lifting, because you don't need drugs

Goed filmpje...en als natural zeker een nette fysiek.

Die transformatie tussen September en December is wel bizar. Lijkt wel alsof hij 20 kg spiermassa eraan heeft geplakt in die tussenpoos.

Misschien is hij naar Amerikaanse maatstaf naturel, maar ik heb toch zeer m'n twijfels.

Tsja...

Of DIT individu in kwestie naturel is zullen we nooit weten (en ryu heeft een punt dat het tijdens een bepaalde periode wel behoorlijk hard ging), maar kom jongens veel mensen op dit forum leggen hun lat veel te laag heb ik soms de indruk...

Ik lees hier een discussie waarvan ik dacht wow dat moet echt een heel stevige kerel zijn aangezien zoveel mensen twijfelen of dat natural wel kan... en ok hij is inderdaad ook stevig... maar eerlijk gezegd ik heb niet echt de indruk dat ik veel zou onderdoen als ik ernaast zou gaan staan (behalve die kuiten dan), terwijl ik vind dat ik nog een heel lange weg te gaan heb.

Wat ik wil zeggen is, de mensen die denken dat zelfs dit nog niet haalbaar is... Waar zijn jullie dan mee bezig ? Ga dan ****ing pingpongen. Het is zoals een studie beginnen en bij voorbaat denken dat slagen quasi onmogelijk is.

De mentaliteit die je tegenwoordig ziet bij jonge gasten in de gym is dat magere mannetjes van 16 na 2 weken met toestellen spelen al hun potten creatine en BCAA's bestellen. Maar squatten en deadliften zien ze niet zitten omdat dat slecht is voor whatever. Geen wonder dat mensen dan denken dat een goede fysiek van 100kg en meer out of the question is.

Soit, van mij denken ze ook dat ik eraan zit... never mind, ieder voor zich

Ik vraag het me niet eens af of hij naturel is...

Boeiend, zijn lichaam ziet er netjes uit dus lekker belangrijk weer.
Net of dat niet zou kunnen. Ik denk dat degenen die altijd roepen dat het nep is zelf ecto`s zijn die in een jaar maar 1 kilo gainen ofzo.

Ik heb het filmpje nog een herbekeken.
Hij is dus van 150lbs naar 204lbs gegaan over een tijdsspanne van meerdere jaren. Dat is goed gewerkt inderdaad, maar ik beschouw dat als de normaal te verwachten massatoename als je hard werkt en veel eet. Ik ken persoonlijk meerdere mensen die in een jaar of 5 >30kg bijgekomen zijn, en op het PL-gedeelte zitten er zo ook een aantal. Als je dit niet als base-rate verwachting aanneemt dan doe je jezelf tekort.

Tsja...

Of DIT individu in kwestie naturel is zullen we nooit weten (en ryu heeft een punt dat het tijdens een bepaalde periode wel behoorlijk hard ging), maar kom jongens veel mensen op dit forum leggen hun lat veel te laag heb ik soms de indruk...

Ik lees hier een discussie waarvan ik dacht wow dat moet echt een heel stevige kerel zijn aangezien zoveel mensen twijfelen of dat natural wel kan... en ok hij is inderdaad ook stevig... maar eerlijk gezegd ik heb niet echt de indruk dat ik veel zou onderdoen als ik ernaast zou gaan staan (behalve die kuiten dan), terwijl ik vind dat ik nog een heel lange weg te gaan heb.

Wat ik wil zeggen is, de mensen die denken dat zelfs dit nog niet haalbaar is... Waar zijn jullie dan mee bezig ? Ga dan ****ing pingpongen. Het is zoals een studie beginnen en bij voorbaat denken dat slagen quasi onmogelijk is.

De mentaliteit die je tegenwoordig ziet bij jonge gasten in de gym is dat magere mannetjes van 16 na 2 weken met toestellen spelen al hun potten creatine en BCAA's bestellen. Maar squatten en deadliften zien ze niet zitten omdat dat slecht is voor whatever. Geen wonder dat mensen dan denken dat een goede fysiek van 100kg en meer out of the question is.

mooi gesproken

Tsja...

:thumbup:

Ik heb het filmpje nog een herbekeken.
Hij is dus van 150lbs naar 204lbs gegaan over een tijdsspanne van meerdere jaren. Dat is goed gewerkt inderdaad, maar ik beschouw dat als de normaal te verwachten massatoename als je hard werkt en veel eet. Ik ken persoonlijk meerdere mensen die in een jaar of 5 >30kg bijgekomen zijn, en op het PL-gedeelte zitten er zo ook een aantal. Als je dit niet als base-rate verwachting aanneemt dan doe je jezelf tekort.

54 lbs is zo'n 25 kg. Dat is zeer goed te behalen in een aantal jaar.

waarom zou je moeten kuren om nog meer te bereiken dan deze gast?
dit is voor mij meer dan de perfecte fysiek..
heb gister de mr. olympia finale bekeken , dat is 100x indrukwekkender die gasten en ze verdienen er goed hun boterham mee, ze zijn machtig om te zien, maar als je die gasten bekijkt zijn het toch maar freaks eigenlijk..met alle respect voor hun werk en toewijding..
maar waarom zou deze gast nog moeten kuren, om er meer als een freak uit te zien of wa?

Terug
Naar boven