Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Natuurkundige bewijst dat parallel universum bestaat
Niet per se. Op dit moment in de tijdlijn is er nog geen sprake geweest van reizen in het verleden. Als er nog nooit in het verleden is gereist, dan kan er ook niets vanuit de toekomst komen. Iets wat nog niet gebeurd is kan simpelweg niet plots ontstaan. Maar sowieso is reizen in het verleden BS. Verschillen in tijd gaan over seconden, kan me niet voorstellen dat het ooit over dagen of jaren zal gaan. Wat misschien in heel verre toekomst nog zal komen is heel snel reizen, waardoor de tijd veel langzamer gaat voor de reizigers. Je zou dan bijv. 1 j ouder geworden zijn in je reis terwijl iedereen op aarde 20 jaar ouder is geworden. In zekere zin zou dat reizen naar de toekomst kunnen genoemd worden, alleen is er dan geen sprake van terug gaan in de tijd.
Misschien komt het het wel hoe wij tegen tijd aan kijken maar ik blijf vreemd aankijken tegen tijdreizen terug in de tijd. Dat impliceert namelijk dat iedere vorige situatie moet blijven bestaan en daarna zich achter het heden blijft aanslepen met een kleine vertraging tegen het heden dat wij beleven. Alsof er dus iedere miljardste of kleinste tijdseenheid die er bestaat een snapshot wordt gemaakt van het gehele heelal en die situatie blijft dan ook bestaan. Na verloop van tijd zijn er dan ontelbare situaties waar naartoe gereisd kan worden. Wat mij betreft gewoon niet bestaande maar dat kan natuurlijk liggen aan ons beperkte blik die we hebben als onderdeel van het heelal en ons vrij beperkte brein die lang niet iedere situatie goed kan inschatten.