AndroidHealthClinic

NCOBB, New faces 17 mei wallonie

Bezoekers in dit topic

loastres

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 jan 2009
Berichten
3.408
Waardering
185
dit zal mijn eerste wedstrijd worden,

nog mensen die deze wedstrijd zullen doen ?

ik kan me wel voorstellen dat veel belgen gewoon naar nederland gaan om competitie te doen :p
 
Ik doe ook mee, bij juniors/-70kg. Weet niet of ik de -70 haal, anders wordt et wel -75. Welke categorie loop jij?
 
ik moet jammer genoeg bij de big boys, plan was -80kg klasse maar zal waarschijnlijk -85kg worden.

omdat het mijn eerste cut is heb ik niet veel ervaring, en dat zal ook te zien zijn.
Zal zeker niet "contest ready shredded" zijn jammer genoeg, bf% is nog veel te hoog voor ~3-4weeks out,
Maar mijn doel is gewoon wat ervaring opdoen.
 
bwa, het niveau ligt niet bijzonder hoog. En in 3 weken en 1 dag kan je nog veel doen bro. Vriend van me doet ook mee in de -80. Ik meet je zeker backstage dan!
 
bwa, het niveau ligt niet bijzonder hoog. En in 3 weken en 1 dag kan je nog veel doen bro. Vriend van me doet ook mee in de -80. Ik meet je zeker backstage dan!

Cool, succes !
 
Jij ook ;) Wil toch tenminste 's avonds mee doen aan de grandprix...
hoe zit dat weer in elkaar ? elke winnaar van zijn klasse mag meedoen aan de GP ?
 
Hoe zit het met de wedstrijden in BE ? Geen "potje-pis" gevaar net als in de gym's daar ?
 
Hoe zit het met de wedstrijden in BE ? Geen "potje-pis" gevaar net als in de gym's daar ?

ncobb is zowiezo natural. En wordt iedereen getest volgens mij. Daar positief plassen staat gelijk aan meteen verslag van politie etc etc... Maar als je neemt, moet je ook het risico niet nemen..
 
ncobb is zowiezo natural. En wordt iedereen getest volgens mij. Daar positief plassen staat gelijk aan meteen verslag van politie etc etc... Maar als je neemt, moet je ook het risico niet nemen..

Even zitten kijken op hun website, en bij de foto's van deze federatie.
Maar laten we het erop houden dat er diverse zijn die "de dans" netjes weten te ontspringen zeg maar ;)
(Maar goed, welke wedstrijd is nog écht naturel? niet eentje meer durf ik wel met 99% zekerheid te kunnen zeggen)
 
Even zitten kijken op hun website, en bij de foto's van deze federatie.
Maar laten we het erop houden dat er diverse zijn die "de dans" netjes weten te ontspringen zeg maar ;)
(Maar goed, welke wedstrijd is nog écht naturel? niet eentje meer durf ik wel met 99% zekerheid te kunnen zeggen)

Jup true, maar bij de ncobb ben je nog het meest zeker. IFBB in belgië vertrouw ik al helemaal niet...
 
  • Like
Waarderingen: Bdu
Het zijn nochtans dezelfde controleurs die komen

Ja helemaal mee eens maar de keuze van welke atleten worden gecontroleerd en welke niet lijkt me anders te gaan...
 
Ja helemaal mee eens maar de keuze van welke atleten worden gecontroleerd en welke niet lijkt me anders te gaan...

Dat is juist hetzelfde . de dokters bepalen op het ogenblik ZELF wie ze controleren
 
Pff wie geeft er nu 25E inkom voor een naturelwedstrijd te zien...
Anders ging ik kijken.... Bodybuilding is helemaal naar de klote hier in België :(
 
Back
Naar boven