XXL Nutrition

'Nederland steeds banger voor moslims'

kijken of het nu wel lukt, die ik dus ook Pm'de
"
de mensen zijn bang (blijkbaar), of dat nou gegrond OF ongegrond is...bang zijn ze...
dat ga jij of een of iemand anders echt geen verandering in brengen door in discussie er mee te gaan...aangezien het om een gevoel gaat en niet om juist of onjuist

reeds op geantwoord, zie net boven je post!

Marky, je draaft door. Wilders is behoorlijk xenofoob bezig maar vergelijkingen met een NSDAP gaan veel te ver.

Zoiets kun je helaas pas weten als ze de volledige macht krijgen toegeschoven.

Ik had hem geen Nazi etiket opgeplakt indien hij zegt dat bij enkel oproeping van Imams tegen democratie hen het land al uit wilt sturen. Ook al was het met dwang, dan spreek ik van een extreem rechtse leider.

Maar juist dat preventieve karakter wat hij aan zaken geeft is te kenmerken als Nazisme. Preventief detineren, en die gevangenissen op voorhand laten bouwen. Dat klinkt als geplande staatsinrichting zoals de NSDAP dat ook deed.

'Een kleinere overheid, om te beginnen met 100 kamerleden', tevens inperkingen van brede volksvertegenwoordiging.

Een preventieve immigratiestop of uitzetting van criminele/verdachte immigranten staat nu ook al gelijk aan nazisme? Ach ja, geen Wilders fan , maar gekker moet het toch ook niet worden met uitspraken van links.

Als je ziet wat voor ellende er nu is met de grote vloed immigranten, was preventief ingrijpen enkele jaren geleden misschien niet zo'n slecht idee geweest. Wat niet betekend dat je mensen volgens ras , afkomst of religie gaat uitsluiten, want je spreekt over immigranten (kunnen Amerikanen, Japanners, Afrikanen of wat dan ook zijn). Een land kan maar een bepaalde hoeveelheid immigratie per tijdsbestek aan, overschrijd je die grens dan krijg je nu eenmaal problemen.

De fout die Wilders maakt is teveel te hameren op één punt, dat is een feit. Maar de man is geen gek, dat geloof ik niet.

Een preventieve immigratiestop of uitzetting van criminele/verdachte immigranten staat nu ook al gelijk aan nazisme? Ach ja, geen Wilders fan , maar gekker moet het toch ook niet worden met uitspraken van links.

Als je ziet wat voor ellende er nu is met de grote vloed immigranten, was preventief ingrijpen enkele jaren geleden misschien niet zo'n slecht idee geweest. Wat niet betekend dat je mensen volgens ras , afkomst of religie gaat uitsluiten, want je spreekt over immigranten (kunnen Amerikanen, Japanners, Afrikanen of wat dan ook zijn). Een land kan maar een bepaalde hoeveelheid immigratie per tijdsbestek aan, overschrijd je die grens dan krijg je nu eenmaal problemen.

De fout die Wilders maakt is teveel te hameren op één punt, dat is een feit. Maar de man is geen gek, dat geloof ik niet.

globalisering==>op korte termijn veel problemen(botsing der beschavingen), maar op lange termijn is dat opgelost. Deze problemen gaan niet opgelost worden doof effe op een partij te stemmen. Problemen lossen zichzelf op, maar gaan verdomd lang duren.

Het is 1 persoon die een uitspraak doet ;) Ook al zullen er genoeg zijn die Wilders zien als een tweede Hitler. Persoonlijk lijkt me dat zwaar overtrokken, ook al dragen zijn uitspraken wel bij een haatcultuur. Maar een haatcultuur creeren is nog geen genocide of iets wat daar op lijkt.

globalisering==>op korte termijn veel problemen(botsing der beschavingen), maar op lange termijn is dat opgelost. Deze problemen gaan niet opgelost worden doof effe op een partij te stemmen. Problemen lossen zichzelf op, maar gaan verdomd lang duren.
Ik geloof niet in een 'harmonie der culturen' op globaal niveau. Geweld op aarde is in verhouding met de oertijd amper verminderd. Zolang er verschillen zijn tussen mensen, zolang mensen van mening verschillen, zullen er altijd botsingen zijn en zal er ook altijd geweld zijn. Ik denk trouwens dat geweld een normaal verschijnsel is in de natuur en zelfs het universum. Problemen die zichzelf oplossen? Ik moet ze nog tegenkomen, hoewel toeval natuurlijk kan zorgen voor een oplossing.

Het is 1 persoon die een uitspraak doet ;)
Realiseer ik me ook wel, ik bedoelde het niet generaliserend hoewel dat zo kon opgevat worden.

Lees m'n post daarin staat preventief. Ik vind 't prima om immigraten bij een misdrijf het land uit te zetten zoals in Italie. Wilders wil echter elke Imam het land uit hebben. Ook degene die Moslims een behoudende levensstijl onderwijzen om na de dood in het paradijs te belanden. Die haatprekende Imams zullen hoogstends enkele procenten zijn.

Met scherp schieten bij rellen, het meest barbaarse wat er is. Terwijl de man zelf aangeeft niets van Middel-eeuwse praktijken te willen weten. Net als SSers die dagelijks honderen mensen de dood in joegen, en zich rot schrokken als hun vrouw of kinderen een schrammetje hadden.

Geert was onder de indruk van Guantanomo Bay, wil daarom preventieve gevangenissen laten bouwen. De VS is geciviliseerd, maar met dit gepachte stukje grond zonder grondwet, kunnen ze alles toepassen.

Ik verdenk hem van Naziisme. Als anderen die koppeling niet willen maken, respecteer ik dat echter ook.

Ik geloof niet in een 'harmonie der culturen' op globaal niveau. Geweld op aarde is in verhouding met de oertijd amper verminderd. Zolang er verschillen zijn tussen mensen, zolang mensen van mening verschillen, zullen er altijd botsingen zijn en zal er ook altijd geweld zijn. Ik denk trouwens dat geweld een normaal verschijnsel is in de natuur en zelfs het universum. Problemen die zichzelf oplossen? Ik moet ze nog tegenkomen, hoewel toeval natuurlijk kan zorgen voor een oplossing.

Het kan zo zijn dat Moslims in Nederland met een sterk afgezwakte Islam gaan leven die prima past binnen de Nederlandse normen.

Twee elementen die tot een geharmoniseerd element smelten. Kernfusie, snap je wel. ;)

Er is meer harmonie dan oorlog, maar een oorlog is iets ingrijpender dan een harmonieuze samenleving. Zelfs in de armste gebieden is er meestal solidariteit te vinden en is de overgrote meerderheid bezig met het dagelijkse leven waarbij ze niet of amper anderen tot last zijn.

Lees m'n post daarin staat preventief. Ik vind 't prima om immigraten bij een misdrijf het land uit te zetten zoals in Italie. Wilders wil echter elke Imam het land uit hebben. Ook degene die Moslims een behoudende levensstijl onderwijzen om na de dood in het paradijs te belanden. Die haatprekende Imams zullen hoogstends enkele procenten zijn.

Met scherp schieten bij rellen, het meest barbaarse wat er is. Terwijl de man zelf aangeeft niets van Middel-eeuwse praktijken te willen weten. Net als SSers die dagelijks honderen mensen de dood in joegen, en zich rot schrokken als hun vrouw of kinderen een schrammetje hadden.

Geert was onder de indruk van Guantanomo Bay, wil daarom preventieve gevangenissen laten bouwen. De VS is geciviliseerd, maar met dit gepachte stukje grond zonder grondwet, kunnen ze alles toepassen.

Ik verdenk hem van Naziisme. Als anderen die koppeling niet willen maken, respecteer ik dat echter ook.
Tja ik ben het ook totaal oneens met de man over veel punten, en als je bedoelde preventief onverdachte personen weigeren dan ben ik het eens dat dit overdreven is. De man zal ook heel wat aanhangers/stemmers hebben die nazistische trekjes hebben of zelfs nazi zijn. Maar hij zelf streeft toch niet naar uitmoorden van andere volkeren? Waarom zou hij dat willen? Hij wil ze gewoon het land uit, iets totaal anders dan Hitler en de nazi's dus.

Het kan zo zijn dat Moslims in Nederland met een sterk afgezwakte Islam gaan leven die prima past binnen de Nederlandse normen.

Twee elementen die tot een geharmoniseerd element smelten. Kernfusie, snap je wel. ;)
Volgens mij zijn er mensen die hebben aangetoond dat Westerse moslims radicaler zijn dan hun broeders in het thuisland... zogenaamd om te compenseren over het feit dat zij in het Westen zijn gaan wonen. Niets wijst erop dat de islam in europa gematigd zou zijn, of dat zou willen zijn, integendeel zou ik zeggen.

Ik vind het als atheïst wonderbaarlijk dat sommige mensen zo nonchalant denken over religies, terwijl diezelfde personen waarschuwen voor sektes, organisaties ed.. Dit terwijl religies in het verleden duidelijk meer ellende en dood hebben veroorzaakt (en nog steeds doen) dan sektes ooit hebben of zouden kunnen doen.

Wat niet wil zeggen dat ik zoals Wilders denk dat religies als de islam geen rechten zouden mogen krijgen, het heeft zeker een bestaansrecht, zolang ze mij maar met rust laten en niet heel de maatschappij gaan overheersen met hun bullcrap.

Wat betekend trouwens moslim ook alweer, is dat niet
Met Ons Samen Leven Is Moeilijk ? :p grapje damdoedel

en wat betekent arnoldfan nu weer?
Achterlijke
Racistische
Nederlandse
ouwe
lul
Dat
frunikt
aan
naakte (mannen)

grapje he arnoldfan.

Hier heb je nog langer over na moeten denken dan ik dacht.Het enige verschil is dat mijnes klopt en de jouwe niet.

Volgens mij zijn er mensen die hebben aangetoond dat Westerse moslims radicaler zijn dan hun broeders in het thuisland... zogenaamd om te compenseren over het feit dat zij in het Westen zijn gaan wonen. Niets wijst erop dat de islam in europa gematigd zou zijn, of dat zou willen zijn, integendeel zou ik zeggen.

er zijn radicalen hier in het westen, maar iook in irak bijv. Je argument blijft niet overeind.

De allochtone (marokkaanse )criminelen die voor de overlast zorgen zijn net die kleine smeerlapjes die niks van de islam afweten. Een andere groep is dan te radicaal met hun religie bezig en keert zich af van al wat westers is en gaat soms over tot illegale praktijken. En het merendeel leeft met een soort europese islam, zo'n soort 'islam light" versie die best te combineren is met een geintegreerde Nederlandse levensstijl.

en wat betekent arnoldfan nu weer?
Achterlijke
Racistische
Nederlandse
ouwe
lul
Dat
frunikt
aan
naakte (mannen)

grapje he arnoldfan.

:roflol:

On-Topic

Nope , ben niet bang voor moslims .

Eerder in een figuurlijke zin voor de regering die imo teveel steken laat vallen in het vreemdelingenbeleid , en NEE 't moet zeker niet naar extreem-rechts gaan neigen , maar "we" moeten ook niet onze ogen sluiten voor alles de Positieve dingen moeten zeker genoemd worden, maar voor de negatieve dingen moet ook zeker geen angst zijn om deze te benoemen.

Damdoedel : ben jij marokaan of turks of koerd of wat ben je ? vind je het slecht hier in nederland of zou je er willen blijfen?

niet om 't een of ander, maar waar is spiertje eigenlijk ???

Terug
Naar boven