MuscleMeat

Raad van Europa: Nederland is een racistisch land

In real life hadden ze een paar stompen te pakken

Als één van de meest tolerante landen in de wereld worden bestempeld als racistisch.

**** die raad van Europa.

Tolerant zou zijn dat we de mening van die raad voor kennisgeving aannemen en accepteren als 1 van de tig meningen. Maar nee als je tegenwoordig denkt dat Piet racistisch is of een raad van Europa iets vind waar je het niet mee eens bent is het Piet rot maar op naar eigen land en **** die raad van Europa.

Echt zo tolerant zijn we helemaal niet....bij een beetje meningsverschil gaan mensen al over de zeik heen.

Pas als we ons iets aantrekken van die raad geven we die raad gezag. Alsof die wereldvreemde lieden ergens in Brussel ook maar iets weten van hoe mensen daadwerkelijk op straat met elkaar omgaan....gewoon negeren dus.

Racisme is een woord dat onderhand zo gedevalueerd is... Deze "Raad" mag haar onrealistische multiculturele agenda stoppen waar de zon niet schijnt.

Tolerant zou zijn dat we de mening van die raad voor kennisgeving aannemen en accepteren als 1 van de tig meningen. Maar nee als je tegenwoordig denkt dat Piet racistisch is of een raad van Europa iets vind waar je het niet mee eens bent is het Piet rot maar op naar eigen land en **** die raad van Europa.

Echt zo tolerant zijn we helemaal niet....bij een beetje meningsverschil gaan mensen al over de zeik heen.

Pas als we ons iets aantrekken van die raad geven we die raad gezag. Alsof die wereldvreemde lieden ergens in Brussel ook maar iets weten van hoe mensen daadwerkelijk op straat met elkaar omgaan....gewoon negeren dus.

Liefste Ymir.

De Raad van Europa heeft zijn zetel in Straatsburg, en staat volledig los van de Europese Unie (Brussel). De Raad van Europa bestaat uit alle landen die het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens hebben ondertekend. Zo zijn landen als Rusland of Turkije ook lid van deze Raad van Europa.

Zacht gestoofde groenten

Wordt het echt zat met die Europese Unie die denkt alles te kunnen bepalen, weg ermee.

Ik denk dat ze bedoelen dat marokkanen enzovoort racistisch zijn tegenover blanken en de rest :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

friedenand is racisme.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

8210282a.gif

Preach on broeder...preach on. Dat schijnheilige gedoe in dit land moet eens over zijn. Tolerant my ass.

Rot eens op met je liefste.....Ik vind dat bro gedoe al zo overdreven amicaal. Ik ken je niet eens (en dat houd ik graag zo) Verder ging mijn stuk nauwelijks over de EU maar veel meer over mijn vraagtekens bij tolerantie en het accepteren van diversiteit in meningen. Reageer daar dan op ipv de wijsneus uit te hangen of die raad uit Straasburg of Brussel komt. Het is en blijven heren die buiten het normale leven op straat staan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven