AndroidHealthClinic

nederlands beste bands en artiesten

ach hij maakt gewoon van die cheape trance, dan nog liever een Joris Voorn als je een goede Nederlandse dj wil noemen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nooit begrepen dat tiësto 's werelds beste dj zou moeten zijn, ik ken er genoeg betere: Joey Beltram, Chris Liebing, Dave Clarke(zijn naam zij geprezen), Jeff Mills, Adam Beyer, The Advent, Johannes Heil, Slam etc.
Hij zal wel soft genoeg zijn voor de massa vind het nl. doodsaaie muziek :)

Ik vind Tiësto gewoon een goede dj, who cares

Ik heb nooit begrepen dat tiësto 's werelds beste dj zou moeten zijn, ik ken er genoeg betere: Joey Beltram, Chris Liebing, Dave Clarke(zijn naam zij geprezen), Jeff Mills, Adam Beyer, The Advent, Johannes Heil, Slam etc.
Hij zal wel soft genoeg zijn voor de massa vind het nl. doodsaaie muziek :)

is ie dood of zo?
Idd supergoede dj, wat een wagonlading herrie flikkert ie over je heen als ie goed op dreef is, anderszijds kan ie ook onwijs lamme electro draaien, en dan vind ik r geen fl**ker aan. Een dj echter hoort niet enkel alleen beoordeeld te worden op zijn mixtechniek, waar tiesto idd niet in uitblinkt. Wel weet ie telkens een volle zaal op de kop te zetten.

Osdorp Posse
Doe Maar
Het Goede Doel
De Dijk
Kadanz
Armand
Frank Boeijen
Ramses Shaffy
Boudewijn de Groot

niet te vergeten:

Boris
Marco Borsato

Wat is er "beter" aan DJ Tiesto in vergelijking tot die andere DJs? Ik hoor het verschil eigenlijk nooit.

Nee kan die eigenlijk wel draaien?? volgens mij zet hij elke x een cd op, ik snap inderdaad echt niet wat er zo goed aan die vent is

Terug
Naar boven