AndroidHealthClinic

Nederlandse Big Mac goedkoopste in West-Europa

goed nieuws voor benchmarc

Ik ga er eens eentje uit scheten!

ranzig voer....geef mij maar een hollandse broodje gezond of broodje kip. Al die snacks van die ketens is mij te ranzig. Ik moet soms wel, anders krijg ik de kleine niet stil, maar o o wat schaam ik me erna.

ook geen Soya Burgers dan ;)

Wordt tijd dat het dan snel duurder wordt, die Tsunami van Amerikanisering moet stoppen!

Vorige week voor het eerst bij de Burger King gegeten, want dat zou o zo lekker moeten zijn, droog brood, vieze saus, ik heb het over de Whopper, nee geef mij dan echt maar de Mac, Big Mac, Salsa Burger of Big Tasty, tenminste echt lekker!

Laatst overigens een Big Mac in Belgie gegeten, was erg lekker!

Nee serieus! In Frankrijk zijn ze niet te vreten!

K*t hamburgers kun je 5 eten en na half uur heb je weer honger !

Hahahhaha geteld in bigmacs per maand

Jullie snappen de implicaties van deze bevinding voor de Purchasing Power Parity...?

:D

in de rij staan in een tent die ontworpen is om je op te laten nokken, om dan vervolgens tegen een schijnbaar geprogrameerd menselijk wezen te zeggen dat je graag een paar ons goorheid in een papiertje wilt en er dan voor betalen. Al zijn we dan de goedkoopste, voor 10 euro heb je niet veel soeps in dat veredelde cafeteria. (al ben ik d'r al in geen tijden geweest moet ik bekennen)
De reclamecampagnes van McDonalds hebben veel lof ontvangen binnen de reclamebranche (met name de McKroket). Geeft genoeg te denken.

Terug
Naar boven