Fitness Seller

Wie in Nederland werkt treft het!

Gaat om het gemiddelde gezinsinkomen, dus twee of meerverdieners worden ook geteld. Dan gaat het gemiddelde natuurlijk wel aardig omhoog.

kerel, je moet gewoon met je AOW-tje naar zo'n lage lonen land vertrekken. endless steaks in brazilie, talloze goedkope h**ren in Polen :D :D rofl dit is geniaal.

whooho; 2400 per maand besteedbaar? :roflol: De komende tien jaar zeker NIET....

Haha, alle nederlanders met vermogen gaan nederland uit. Vast niet omdat het belastingtchnisch zo prettig wonen is.

tog nog even on topic; dit hele onderzoek is fantastisch, maar het zegt helemaal niets. kijk; Engeland is een duur land voor alle Europeanen. Aangezien alles duur is, is het loon daarom ook hoger.

Koopkracht = prijs index (gem. prijs huis + eten + auto's alles) / nominaal inkomen euro's.

Het enig dat dit onderzoek zeg is dat het nominaal inkomen in euro's in Nederland hoog is.

Blik hondevoer van 1,05 naar 1,17, blikje redbull van 1.02 naar 1,15, potje 15 maanden peutervoer van 1.12 naar 1,35. Nuon van 159 naar 178 euro. Benzine van 1.23 naar 1,40, Ziekenfonds van 65 naar 110 etc. Dit allemaal in de laatste maanden

Mijn loon....hetzelfde.

Waarom stijgt mijn loon hier niet mee? Mogen we zogenaamd wel veel verdienen hier, ik hou anders steeds minder over.

Terug
Naar boven