AndroidHealthClinic

Nieuws Nederlandse mannen willen van borsten af

in het nieuwsbericht gaat het meer om de gemiddelde nederlanse man.
De luie fatsige man. Mannen die elk moment aangrijpen om lekker biertjes te tikken en rotzooi te eten. Waar komen die spektieten nou vandaan?
Naar de plastisch chirurg en de zooi weg laten halen. Lekker makkelijk.

Beter zou zijn, stoppen met rotzooi eten en overmatig bierdrinken, beginnen met gezonde voeding. Een abonnement nemen bij de sportschool en flink gaan trainen. En dan nog maar eens zien wat er van die spektieten over is...

+1

Gyno, er zijn op dit forum inderdaad een aantal leden met dat verschijnsel. Snap het wel als je er iets aan wilt laten doen. Maar liposuctie is voor de zwakken imo.

Wat een onzin, waarom ?

Ik kan je wel vertellen dat als ik een pens zou ontwikkelen die me niet aan staat nu of op latere leeftijd en ik heb nog wat geld er voor liggen, dan zuigen we dat fijn ff weg.

Maakt toch geen zak uit..onder tussen wel bakken met geld aan supplementen uitgeven of zelfs aan aas. (dan heb ik het niet over jou want ken je verder niet )

En laat dat cardio verhaal ook maar achterwege van dan moet je zowiezo doen of je nu een liposuctie heb gedaan of niet.

@maai, idd lekker makkelijk....wat is daar nu erg aan dan ?

Laatst bewerkt:
@maai, idd lekker makkelijk....wat is daar nu erg aan dan ?

Het is de algemene mentaliteit. Het is vergelijkbaar met jongens van 16 die AAS willen gebruiken. Men wilt een gespierd lichaam, men wilt niet te veel vetmassa, maar men wilt er niet voor werken.
Ik vind dat er eerst gewerkt moet worden voordat je nadenkt over plastische chirugie. Vooral als je zelf de oorzaak bent. Spektieten, vetrollen en een vette pens komen voor 95% voor rekening van slecht leefgedrag.
Dus als je wat wilt zul je er je best voor moeten doen! Dat is mijninziens de enige gezonde manier, zowel lichamelijk als mentaal.

Dat is mijninziens de enige gezonde manier, zowel lichamelijk als mentaal.

Dat ben ik met je eens, maar daar gaat het niet om.

Als iemand het leuk vind om gewoon te kunnen eten en te drinken waar hij zin in heeft en geld zat heeft om om de zoveel tijd de boel weer bij te laten werken, dan moet diegene dat gewoon fijn doen. Zijn leven, zijn lichaam en zijn geld.

Dat ben ik met je eens, maar daar gaat het niet om.

Als iemand het leuk vind om gewoon te kunnen eten en te drinken waar hij zin in heeft en geld zat heeft om om de zoveel tijd de boel weer bij te laten werken, dan moet diegene dat gewoon fijn doen. Zijn leven, zijn lichaam en zijn geld.

Jij bekijkt het van een hele andere invalshoek dan ik. Het is natuurlijk wel zo dat iedereen het zelf moet weten. Het tekent iemands persoonlijkheid als hij/zij kiest voor de gemakkelijkste weg. Er zijn naar mijn smaak een beetje teveel mensen die de gemakkelijkste weg kiezen.

Jij bekijkt het van een hele andere invalshoek dan ik. Het is natuurlijk wel zo dat iedereen het zelf moet weten. Het tekent iemands persoonlijkheid als hij/zij kiest voor de gemakkelijkste weg. Er zijn naar mijn smaak een beetje teveel mensen die de gemakkelijkste weg kiezen.

Makkelijk zeggen...

Met een flink schildklierprobleem zou ik een liposuctie wel kunnen begrijpen.

Terug
Naar boven