MuscleMeat

Negativiteit rond bodybuilding...

Rockwell

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m87
Krijgen jullie ook zo veel commentaar over bodybuilding/voedingsschema`s? Nou in mijn omgeving wel! focking irritant....
Wat zeggen jullie terug?

Hate keeps me motivated

Laatst bewerkt:
regelmatig maar dan wijs ik naar hun dikke pens en barst k in lachen uit en dan is het meestal zo over

goed english you prating bai de way

Nergens druk om maken man. Gewoon zeggen dat je niks eet, niet traint en kuurt.

hate keep me motivation .. lol lern zom engliz pls

hate keeps me motevited

is dat juist? (A)

heb het gedaan zonder hulp!!!!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
LOL haha jullie hebben gelijk, rustig maar jongens het is vakantie!

nou voor mij dan...:P

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat het serieus is

Laatst bewerkt:
Altijd mooi, mensen die engelse hardcore teksten proberen te typen maar falen :roflol:

• Like
Waarderingen: D77
Hate keeps me motivated

niks fout hier... :)

zo vaak!!!

van die zielige figuren die bij je gaan staan en spieren gaan aanspannen op feesten lol

of mensen die naar je komen gebruik je anabolen dan zeg ik ja klopt dat gebruik ik eet de hele dag door die snappen er helemaal niets van

en wijfe die komen gebruik je en dan zeg ik vraag toch ook niet of je t**ten echt zijn

of je komt op een verjaardag en mensen gaan vragen train je? hoe eet je? kan je een schema maken voor me?

of ik wil meer borst grotere armen hoe moet dat lol

vaak lijkt het als je ergens komt dat mensen zich gaan verontschuldigen ofzo

ik wil ook weer gaan trainen eerst was ik groter bla bla

Laatst bewerkt:
Chicks reageren er meestal wel goed op :). Gasten die b**chen zijn gewoon jaloers :D.

veel gasten zeggen dat Pumped zijn is lelijk xD
maar van de meisjes krijg je alle tijd anders te horen zelfs die meisjes die zeggen ik vind gespierde mannen niet mooi...
ja wanner je zit ze te ving.... ehmm.... met je sterke armen denken ze heel heel anders.... zo iets van wooooahhh *0*

Laatst bewerkt:
Mensen vinden het raar als ik bodybuilding vet vind of zeg dat ik aan 'bodybuilding' doe..

Iedereen denkt altijd meteen aan die 3% BF mensen & dan moet ik vervolgens weer is gaan uitleggen dat je er niet constant zo uit ziet blablabla

Beter gewoon zeggen dat je aan fitness doet :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

& m'n ouders kunnen mijn eetgewoontes ook niet erg waarderen..

Ik weet niet waarom bodybuilding in een negatief daglicht is terechtgekomen (ik vermoed dat het te maken heeft met beelden van te grote lichamen). Het feit dat een groter proportie gare mensen (lage ses, laag iq) in bodybuilding kringen bewegen helpt ook niet veel voor de imago van BB.

Als haat u motiveert, waarom wil je dan stoppen met de negativiteit errond ? Sebiet ben je niet gemotiveerd meer ???

Terug
Naar boven