MuscleMeat

Negativiteit rond bodybuilding...

veel mensen zijn idd nogal lomp. toen ik een half jaartje bezig was begonnen mensen heel vreemd te doen en vreemde uitspraken te doen.

NEE MAN VAN CREATINE GAAT JE HART KAPOT!!!!

NEE MAN IN DIE SHAKES EN TROEP ZITTEN INGRIDIENTEN VAN ANABOLEN!!!!!

damn......... debiel!!!! jij bedoelt steroids!!!!!!! en das bullshit!!!!!

Al een paar keer moeten horen dat ´het toch nep is´ of grapjassen die met een rietje aankomen om je bicep op te blazen.Of een fluitend geluid maken en roepen: ´Hé, je loopt leeg!´ ook altijd leuk.
Meeste chicks diggen het wel en willen wel eens aan je zitten.

Het heeft zijn voor- en nadelen, zoals vrienden die zeggen van; moet je nou alweer eten. maar zoals gezegd de dames, niet de 14 jarige breezerssss, vinden het geil:eyebrow:

veel mensen zijn idd nogal lomp. toen ik een half jaartje bezig was begonnen mensen heel vreemd te doen en vreemde uitspraken te doen.

NEE MAN VAN CREATINE GAAT JE HART KAPOT!!!!

NEE MAN IN DIE SHAKES EN TROEP ZITTEN INGRIDIENTEN VAN ANABOLEN!!!!!

damn......... debiel!!!! jij bedoelt steroids!!!!!!! en das bullshit!!!!!

Het is ook curieus dat je zo snel aan shakes begint. Kon makkelijk met alleen voedsel, alhoewel ik je hele situatie niet ken.

zo vaak!!!

van die zielige figuren die bij je gaan staan en spieren gaan aanspannen op feesten lol

of mensen die naar je komen gebruik je anabolen dan zeg ik ja klopt dat gebruik ik eet de hele dag door die snappen er helemaal niets van

en wijfe die komen gebruik je en dan zeg ik vraag toch ook niet of je t**ten echt zijn

of je komt op een verjaardag en mensen gaan vragen train je? hoe eet je? kan je een schema maken voor me?

of ik wil meer borst grotere armen hoe moet dat lol

vaak lijkt het als je ergens komt dat mensen zich gaan verontschuldigen ofzo

ik wil ook weer gaan trainen eerst was ik groter bla bla

Kortom dat je sinds je een beetje buff bent geworden een stuk meer aandacht krijgt;)
Edit: Reden voor slechte imago zal ongetwijfelt dat BBers alle dames voor ecto's wegroven!

Laatst bewerkt:
Dit.

Dat hele citaten van verstandlozen topic is ook gevuld met met boze 14 jarige die constant in de zeik worden genomen omdat ze overal lopen te vertellen dat ze aan 'bodybuilding' doen terwijl ze nog maar net 50kg wegen.:roflol:

yes,

dan gaan sommige mensen nog stoer doen van "YOUR HATE GIVES ME MOTIVATION". bodybuilding doe je hoofdzakelijk voor jezelf.
sommigen doen het (of gebaren te doen) gewoon voor zulke gigantisch stoere citaten te kunnen zeggen. en reacties te kunnen uitlokken om erna te kunnen opscheppen op een forum.
ga ergens anders spelen zou ik zeggen;).

hate keep me motivation!

Het is ook curieus dat je zo snel aan shakes begint. Kon makkelijk met alleen voedsel, alhoewel ik je hele situatie niet ken.

gebruik ze meestal ook alleen voor-na de training. snel een whey-shake met dextose om mijn eiwitniveau op peil te brengen. haal voor de rest wel bijna alles uit mijn voeding, maar het probleem is dat ik geen vast schema heb, en dus niet altijd weet wat ik precies binnen krijg.

Laatst bewerkt:
Weinig negatief commentaar van mijn omgeving eigenlijk, ik eet ook niet geobsedeerd en spreek altijd van 'fitness'. Als je overal met een bak broccoli rondloopt en roept dat je aan bodybuilding doet lok je het toch wel lichtelijk uit.

EDIT: oh crap, ik zit in de tienersectie, vandaar die rare posts hier soms.

Laatst bewerkt:
Het helpt ook wel als je niet zegt dat je aan 'bodybuilding' doet als je geen 100 kg weegt bij 7% vet.
Zelf vind ik niet eens dat ik aan 'bodybuilding' doe, ik zie er dan ook totaal niet uit op een manier waar de gemiddelde mens bij 'bodybuilding' aan denkt. Ik doe toevallig krachttraining op een (hoofdzakelijk) 'bodybuilding' gerichte manier.
Als mensen iets vragen zeg ik gewoon dat ik veel sport of fitness. Verder ga ik niet ongevraagd mijn mening geven over de eet- en leefgewoontes van anderen en als mensen mij iets vragen over waarom ik iets eet/doe, dan zeg ik gewoon 'omdat ik veel sport'.

Als iemand oprecht interesse heeft wil ik best helpen en tips geven, maar oprechte interesse komt zelden voor van willekeurige mensen ;-).

Maak het jezelf niet zo moeilijk en zeg niet dat je aan bodybuilding doet als je 60 kg weegt bij 1.80m.
Niet lullig bedoeld, maar het zal je een hoop gezeik schelen.

Laatst bewerkt:
Het helpt ook wel als je niet zegt dat je aan 'bodybuilding' doet als je geen 100 kg weegt bij 7% vet.
Zelf vind ik niet eens dat ik aan 'bodybuilding' doe, ik zie er dan ook totaal niet uit op een manier waar de gemiddelde mens bij 'bodybuilding' aan denkt. Ik doe toevallig krachttraining op een (hoofdzakelijk) 'bodybuilding' gerichte manier.
Als mensen iets vragen zeg ik gewoon dat ik veel sport of fitness. Verder ga ik niet ongevraagd mijn mening geven over de eet- en leefgewoontes van anderen en als mensen mij iets vragen over waarom ik iets eet/doe, dan zeg ik gewoon 'omdat ik veel sport'.

Als iemand oprecht interesse heeft wil ik best helpen en tips geven, maar oprechte interesse komt zelden voor van willekeurige mensen ;-).

Maak het jezelf niet zo moeilijk en zeg niet dat je aan bodybuilding doet als je 60 kg weegt bij 1.80m.

Eens, ventjes van 13-16 en 50 kg die op school roepen dat ze aan bodybuilding doen. :roflol:

Kon het niet beter zeggen

Zeg zelf ook gewoon dat ik af en toe naar sportschool ga of 'fitness'. :D
Bodybuilding vind ik zo'n opgeblazen woord.

• Topic Starter Topic Starter
Tiest dat hier best veel mensen boven 18+ zijn en op jongere mensen zitten te ****en van; "Eens, ventjes van 13-16 en 50 kg die op school roepen dat ze aan bodybuilding doen"
Terwijl dit deel van het forum bedoeld is voor TIENERS, dat is toch niet zo ingewikkeld?

Triest:grumble:

Tiest dat hier best veel mensen boven 18+ zijn en op jongere mensen zitten te ****en van; "Eens, ventjes van 13-16 en 50 kg die op school roepen dat ze aan bodybuilding doen"
Terwijl dit deel van het forum bedoeld is voor TIENERS, dat is toch niet zo ingewikkeld?

Triest:grumble:

*Ziet leeftijd "16"*

Voel je je aangesproken? :D

Ik zeg nooit dat ik bodybuild, vind het zo patserig klinken. Het is gewoon fitness en meestal zelfs gewoon 'trainen' dan vullen ze het zelf maar in. Maar negatieve reacties houd je toch van de jaloerse mensen.. Haters gonna hate hè

En je hoeft de mindejarige ecto's die op school en what not beweren aan 'bodybuilding' te doen niet onderuit te halen. Dat doen ze zelf wel :P

Terug
Naar boven