Fitness Seller

Negativiteit rond bodybuilding...

Ik zeg nooit dat ik bodybuild, vind het zo patserig klinken. Het is gewoon fitness en meestal zelfs gewoon 'trainen' dan vullen ze het zelf maar in. Maar negatieve reacties houd je toch van de jaloerse mensen.. Haters gonna hate hè

En je hoeft de mindejarige ecto's die op school en what not beweren aan 'bodybuilding' te doen niet onderuit te halen. Dat doen ze zelf wel :P

maarjah "fitness" klinkt weer zo mooiboy achtig

ik zeg altijd gewoon dat ik voor sterkste man train als ze er naar vragen (voedsel wat ik eet in de kantine op het werk, littekens op me armen) waarom zou je erover liegen.

ze vinden het wel interessant altijd

Dik zijn is aanvaard tegenwoordig, sterk zijn niet

maarjah "fitness" klinkt weer zo mooiboy achtig

ik zeg altijd gewoon dat ik voor sterkste man train als ze er naar vragen (voedsel wat ik eet in de kantine op het werk, littekens op me armen) waarom zou je erover liegen.

ze vinden het wel interessant altijd

Mag het wel als je ook mooiboy bent? hihihih. Sterkste man klinkt wel nice, als dat ook echt je doel is. Gewoon ontkennen is ook leuk want de meeste mensen weten niks van training enzo. Je zegt gewoon: Fitness? nooit gedaan, ik heb dit gewoon geërfd.

Dik zijn is aanvaard tegenwoordig, sterk zijn niet
DAT!

Je gaat toch ook niet aan een vetz*k vragen: Hee man, jij bent echt dik. Je eet vast veel zakken chips en friet enzo?

Laat al die mensen maar dik worden, I don't care, dan steek ik namelijk beter af als ik naast ze sta :cool:

Ik ga binnenkort met m'n training starten, en dan zal ik ook wel breder en sterker worden, maar ik doe het omdat ik het gewoon een zeer leuke sport vind, waar je nog je met van alles er rond ook moet bezig houden, en waar je eigenlijk elke dag mee bezig bent, met je voeding enzo.. Ik doe het totaal niet om in school te kunnen stoer doen, ga het ook niet zeggen zelfs, en chicks heb ek niet nodig, want kheb al een vriendin.. Dus who cares..?

Tiest dat hier best veel mensen boven 18+ zijn en op jongere mensen zitten te ****en van; "Eens, ventjes van 13-16 en 50 kg die op school roepen dat ze aan bodybuilding doen"
Terwijl dit deel van het forum bedoeld is voor TIENERS, dat is toch niet zo ingewikkeld?

Triest:grumble:

Ik weet niet of je ook op mij doelt. Zo niet, negeer dit dan maar.
Zo wel, mijn opmerking was in ieder geval niet bedoeld om mensen af te kraken.
Gewoon serieus advies. Als je geen negativiteit en gezeur wil moet je gewoon niet zeggen dat je aan 'bodybuilding' doet als je geen 100 kg weegt bij 7% vet. Zeg gewoon dat je aan fitness doet of veel sport. Je kan het jezelf zo moeilijk maken als je zelf wil.

De meeste mensen denken bij bodybuilding aan super gespierde mannen. Als jij dan met 60 kg bij 1.80m gaat zeggen dat je bodybuilder bent is het toch ergens ook wel logisch dat je niet helemaal serieus genomen wordt. Zo is het nu eenmaal.
Ik zou mezelf niet eens serieus kunnen nemen als ik zou zeggen dat ik aan 'bodybuilding' doe.

Laatst bewerkt:
Nou, ik heb er geen last van ... nog nooit iemand die me vroeg "Doe jij aan bodybuilding?"

Wel handig, moet ik nooit reageren of discussie doen :D

Oh, wait ...

Hate keeps me motivated?

Gast, je zit op het verkeerde forum man. Ik stuur je bij deze door naar www.superdudes.nl.

WUAHAHA superdudes.nl! Ik klik op de link. Kom op die site en wat zie ik?

Dit soort gastjes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

PRICELESSS!!! :roflol:

Voor een vrouw is het nog veel erger. Voorbeeld: mijn zus: "als je maar niet zo'n eng wijf wordt..." Zegt al genoeg, lijkt mij........:(

Mensen vinden het raar als ik bodybuilding vet vind of zeg dat ik aan 'bodybuilding' doe..

Iedereen denkt altijd meteen aan die 3% BF mensen & dan moet ik vervolgens weer is gaan uitleggen dat je er niet constant zo uit ziet blablabla

Beter gewoon zeggen dat je aan fitness doet :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

& m'n ouders kunnen mijn eetgewoontes ook niet erg waarderen..
Vindt je het gek met zulke stats...

Tiest dat hier best veel mensen boven 18+ zijn en op jongere mensen zitten te ****en van; "Eens, ventjes van 13-16 en 50 kg die op school roepen dat ze aan bodybuilding doen"
Terwijl dit deel van het forum bedoeld is voor TIENERS, dat is toch niet zo ingewikkeld?

Triest:grumble:

Niets tegen skinny tieners, maar dan zijn vaak de eersten die zo iets roepen.

Ben zelf ook geen fan van vrouwen die bodybuilden hoor :(

Ik weet niet of je ook op mij doelt. Zo niet, negeer dit dan maar.
Zo wel, mijn opmerking was in ieder geval niet bedoeld om mensen af te kraken.
Gewoon serieus advies. Als je geen negativiteit en gezeur wil moet je gewoon niet zeggen dat je aan 'bodybuilding' doet als je geen 100 kg weegt bij 7% vet. Zeg gewoon dat je aan fitness doet of veel sport. Je kan het jezelf zo moeilijk maken als je zelf wil.

De meeste mensen denken bij bodybuilding aan super gespierde mannen. Als jij dan met 60 kg bij 1.80m gaat zeggen dat je bodybuilder bent is het toch ergens ook wel logisch dat je niet helemaal serieus genomen wordt. Zo is het nu eenmaal.
Ik zou mezelf niet eens serieus kunnen nemen als ik zou zeggen dat ik aan 'bodybuilding' doe.

Ik ben het wel eens met deze uitspraak: fitness is iets HEEL anders dan bodybuilding. het is idd vreemd dat tieners(including me) gaan zeggen dat ze aan bodybuilding doen.

Ik ben het wel eens met deze uitspraak: fitness is iets HEEL anders dan bodybuilding. het is idd vreemd dat tieners(including me) gaan zeggen dat ze aan bodybuilding doen.

Ik zou persoonlijk zeggen ik ga naar de sportschool. Fitness klinkt zo fag.

Ik ga binnenkort met m'n training starten, en dan zal ik ook wel breder en sterker worden, maar ik doe het omdat ik het gewoon een zeer leuke sport vind, waar je nog je met van alles er rond ook moet bezig houden, en waar je eigenlijk elke dag mee bezig bent, met je voeding enzo.. Ik doe het totaal niet om in school te kunnen stoer doen, ga het ook niet zeggen zelfs, en chicks heb ek niet nodig, want kheb al een vriendin.. Dus who cares..?

Ga dan maar eerst eens een jaar trainen
daarna beoordelen we of je sterker en breder bent geworden

Terug
Naar boven