MuscleMeat

Negativiteit rond bodybuilding...

Iedereen in mijn omgeving vindt het wel leuk. Stellen serieuze vragen en doen nooit zo irritant als sommige beschrijven. Soms vraagt iemand hulp, probeer hem gewoon te helpen en ze reageren normaal en gaan hard aan de slag.

Je zou het (als pro bb-er) eens moeten omdraaien en naar ecto's gaan en dan zo zeggen 'ey weet jij toevallig hoe je zo groot wordt, je bent echt een beest!' - 'Kun je een schema maken voor me??'

• Topic Starter Topic Starter
Shit hey! Zo te horen ben ik niet de enigste! Maar waarom Bodybuilding een slecht imago heeft...geen flauw idee

Ik heb ook van die vrienden om me heen die denken dat ze alles beter weten terwijl ik dag en nacht op dit forum rondhang om meer te leren en ik professionele hulp krijg. Of als ik zeg dat ik het serieus wil gaan nemen en zit te denken om te body builden, dat ik een voedingsschema krijgen, dat ze zeggen nee joh is slecht voor je die gasten worden niet ouder dan 50. Haha ik lach me kapot maar t wordt wel irritant.

Zo er zitten hier wel een heuleboel brede 14-17 jarigen in dit topic.

Ik krijg er nooit gezeik over, geen negativiteit at all. Chicks diggen het en dudes willen advies.

waarom zeggen dat je bodybuild uit jezelf als je er totaal niet naar uit ziet?

Ik als beginner zal ook nooit zeggen dat ik aan bodybuilding doe, zou gelijk uitgelachen worden xD

Dan ben je niet groot genoeg...

van volwassene (kennissen en familie voornamelijk) krijg ik (als ik iets te horen krijg) te horen dat ik er groot en sterk enzo eruit zie, maar nooit iets negatiefs :D

van mensen rond mn leeftijd hoor ik echter wel soms lompe uitspraken zoals dat je kunt zien dat shakes echt werken en dat je goede genen nodig hebt -_-

kzeg trouwens ook nooit dat ik aan bodybuilding doe ofzo (ben ook niet de fanatiekste, heb nooit een eetschema gemaakt), maar gewoon naar de sportschool/fitness ga

Laatst bewerkt:
Ik merk ook dat ik er mega veel op wordt aangesproken, echt niet normaal. En dat terwijl ik naar mijn idee nog totaal niet een acceptabel fysiek heb, mááár ik ben al heel wat kilo's zwaarder sinds ik begon en mensen merken dat... vervolgens gaan ze b**chen.

En je wil ze zo graag uitleggen dat het niet zo is, maar ze hebben er gewoon geen verstand van.

waarom zeggen dat je bodybuild uit jezelf als je er totaal niet naar uit ziet?

Dit.

Dat hele citaten van verstandlozen topic is ook gevuld met met boze 14 jarige die constant in de zeik worden genomen omdat ze overal lopen te vertellen dat ze aan 'bodybuilding' doen terwijl ze nog maar net 50kg wegen.:roflol:

Niemand vindt het normaal wat ik op een dag eet en natuurlijk de opmerking ga maar wat nuttigs doen:rolleyes:

Shit hey! Zo te horen ben ik niet de enigste! Maar waarom Bodybuilding een slecht imago heeft...geen flauw idee

Heeft verschillende redenen. Een ervan is jaloersheid van andere mensen, zowieso. Ze zoudne het zelf ook wel willen maar weten niet hoe en als ze dan trainen dan gaat het niet snel genoeg en shit.

Andere grote reden is ook AAS, mensen hebben daar een totaal verkeerd beeld van,vanaf het moment dat je groter bent dan gemiddeld mag je erop rekenen dat mensen van je gaan denken dat je aan de AAS zit.

En dan is het van die spuit , maar zo kan ik het ook.

De monsterfysieken spreken ook niet echt aan he, de fitness-fysieken spreken veel meer chicks aan. Je moet maar eens bodybuilding intypen in google en kijken bij afbeeldingen wat je ziet..

Je bent niet de enige..maar hoor ook leuke reacties van oh jij word ook steeds breder:o

veel gasten zeggen dat Pumped zijn is lelijk xD
maar van de meisjes krijg je alle tijd anders te horen zelfs die meisjes die zeggen ik vind gespierde mannen niet mooi...
ja wanner je zit ze te ving.... ehmm.... met je sterke armen denken ze heel heel anders.... zo iets van wooooahhh *0*

LMFAO!:cool::D

Terug
Naar boven