- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je beter elke dag B&J pakken, dan haal je 225 kilo mattie.
Dat kan ik ook niet beoordelen zo. 'Zyzz-gedoe' klinkt al niet enorm verstandig eerlijk gezegd. Voeding is belangrijk, training is belangrijker.
Andersom. Training is belangrijk, voeding belangrijker. Daarom, OP/TS pas net begonnen met serieus eten en bijhouden, dus pas net begonnen met bodybuilden.
Hoezo is voeding belangrijker? Ken jij de kerel genaamd jwdoetookmee op dit forum? Hij bulkt en cut op chocomelk, op zijn instagram staat dat hij elke dag cheat met voeding in de cut..

Hoezo is voeding belangrijker? Ken jij de kerel genaamd jwdoetookmee op dit forum? Hij bulkt en cut op chocomelk, op zijn instagram staat dat hij elke dag cheat met voeding in de cut..
Meer eten en harder heffen... heb ook paar jaar gekloot. En volcontinu motivatie houden... altijd luisteren naar nog 1 rep meer en niet naar tjonge dit is zwaar.Ik train nu al 2 jaar zo hard als ik kan maar als ik dan in de spiegel kijk zie je er geen fl**ker van dan denk je toch waarom doe ik dit zie je lui een half jaar trainen en die zijn gewoon groter dan jezelf snap niet wat ik nou fout doe heb er zo geen zin meer in..
Maakt toch niet uit of het dirty food is? zolang hij maar een overschot/tekort creëert en voldoende eiwitjes binnen krijgt.
Ik train nu al 2 jaar zo hard als ik kan maar als ik dan in de spiegel kijk zie je er geen fl**ker van dan denk je toch waarom doe ik dit
zie je lui een half jaar trainen en die zijn gewoon groter dan jezelf
snap niet wat ik nou fout doe heb er zo geen zin meer in..
las alleen deze post dacht meteen aan jw lolJa maar vind het wel grappig dat zulke mensen 10x jouw progressie maken, terwijl hij ''slecht'' eet en ook nog eens bv nooit schouders traint en 1 van de beste schouders op DBB heeft.. Heeft dat dan te maken met genen of niet?
Ik train nu al 2 jaar zo hard als ik kan maar als ik dan in de spiegel kijk zie je er geen fl**ker van dan denk je toch waarom doe ik dit
zie je lui een half jaar trainen en die zijn gewoon groter dan jezelf
snap niet wat ik nou fout doe heb er zo geen zin meer in..