- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uurtje en 10 minuten max
Ik doe overal straight sets met hetzelfde gewicht voor 8 a 12 reps behalve als er iets anders staat.
Borst rug traps ziet er bijv bij mij zo uit:
Bench press 4 sets opwerken naar een zware set van 4-6 reps
Incline Bench press 4 sets
Incline cable flyes 3 sets
Lat pulldown 4 a 5 sets dropset aan het eind van je laatste set
Vbar lat pulldown 4 sets
Barbel shrugs 6 sets Opwerken naar 2 sets max gewicht voor 6 reps
eventueel plate shrugs of dumbel shrugs 2 sets high rep 20 a 30 reps 30 seconden rust tussen de sets
Rug en Borst:
Lat pulldown 4
V Bar pulldown 3
Chest supported Barbel rows 3
Dumbel of cable pullovers 3
Incline Cable Flyes 3
Bench Press 4 laatste set burnout voor max reps
Incline Bench press 3
Chest Dips 2x tot failure om uit te branden
Ik neem maar 60 seconden rust tussen sets btw dus ik vlieg er doorheen plus ik ben van de hoge volume, als je het volume nog niet aankan moet je iets minder sets doen. Maar wel eten als een paard anders maak je geen gains.
Ps. Deadlift is ook een rug oefening maar die bewaar je beter voor LB dag.
zal wel paar van die van jou opzoeken als ik mijn schema klaar heb post ik hem wel even kijken wat jullie ervan vindengeef mij maar eens 1 voorbeeld dan hoe jij het zou doen..
De dag erna ligt de focus meer op rug ipv borst. Dus ik zou het lekker zo houden. Je gaat dan sowieso niet maxen op de bench press dus triceps de dag ervoor gaat echt geen beperking zijn. Als je echt een hele borst training gaat doen is het natuurlijk niet optimaal.
Deadlift moet je als een posterior chain oefening zien, je pakt er traps onderrug glutes en hamstrings mee vandaar dat ik daar zelf nog een leg press en 2 extra hamstring oefeningen bij doe.ja en als die machine waar je op wil bezet is pak je eerst de volgende of ?
ik heb altijd moeite om benen te pakken met deadlift het gaat me toch altijd eerst in de rug zetten
Monday: Borst+Rug+ABS
Tuesday: Lower body Focus quads + Biceps
Wednesday: Shouders+Traps+OnderArm
Thursday: Lower body focus Ham+ Triceps
Friday: Borst+Rug+ABS
Dit gaat hem worden![]()
Ik train nu al 2 jaar zo hard als ik kan maar als ik dan in de spiegel kijk zie je er geen fl**ker van dan denk je toch waarom doe ik dit
zie je lui een half jaar trainen en die zijn gewoon groter dan jezelf
snap niet wat ik nou fout doe heb er zo geen zin meer in..
Monday: Borst+Rug+ABS Tuesday: Lower body Focus quads + Biceps Wednesday: Shouders+Traps+OnderArm Thursday: Lower body focus Ham+ Triceps Friday: Borst+Rug+ABS Dit gaat hem worden![]()