AndroidHealthClinic

Nena uit Gouden Kooi na karatetrap

Waarom komen er nou steeds nieuwe in???

Ik kijk 't programma niet want ik heb in principe een leven. Maar damn wat een geil wijf!!! Die mag mij ook wel een sado machogistische trap verkopen...(ohw ik zal 't wel fout spellen maar jullie weten wat ik bedoel).
En die Brian is een MIETJEE!!!!!

is er geen filmpje van haar dat ze aan het ketsen is.

'karate trap' pff 'k heb het gezien na de uitzending van vanavond (als voorstukje wat volgende week uitgezonden gaat worden) maar was echt niet in zijn maag hoor! De naam karatetrap mag het absoluut niet dragen! Maandagavond krijg je het dus waarschijnlijk te zien in de uitzending.

'karate trap' pff 'k heb het gezien na de uitzending van vanavond (als voorstukje wat volgende week uitgezonden gaat worden) maar was echt niet in zijn maag hoor! De naam karatetrap mag het absoluut niet dragen! Maandagavond krijg je het dus waarschijnlijk te zien in de uitzending.

Precies!

ik had een mooie roundhouse kick in zijn b**kes verwacht en dan krijg je dit!

Het is nog geen eens een beenveeg!

:hahaha:

wat een stel kneuzen zeg.. die gast met z'n irritante accent voor een blanke krijgt een trapje en begint te huilen hahahahahahahaha... zij komt overigens ook niet echt snugger over... hahahahaha.. wel lachen dit fragmentje.. leedvermaak maar ach.. af en toe moet je om de domheid van de mensheid gewoon kunnen lachen...

Is de Gouden Smooi echt 6 pagina's waard op dit forum?

Idd Socrates die kerel reageert net of er een wereldramp gebeurd is, vroeger vast en zeker thuis aandacht tekort gehad die gozer.

amanda
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
mooi figuurtje

[Link niet meer beschikbaar]

Hij ramt Nena heerlijk in d'r k*t.

Whahaha, lelijk dat die andere kerel eraan komt ineens. Niks is erger dan dat je aan het nken bent en je wordt gestoord.

Maar wat the **** is dat voor programma joh, ik had het nog nooit gezien.

Stelletje h**ren daar.

Waar staat die Nena normaal achter de ramen dan ga ik een handtekening van d'r vragen.

edit; ik zie nu pas dat filmpje (http://www.youtube.com/watch?v=FxvTaOcXPpE)

commentaar;

WHAT THE ****?? echt, WHAT THE **** WAS DAT VOOR SCENE?

Ik ging echt kapot van het lachen, jongens dit kan toch niet, dit moet nep zijn. Die Brian, wat is dat voor kerel, het is toch een blanke of niet?
Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt, een kerel die zo wijs praat, een trap van een meisje krijgt, en dan als een klein kindje reageert door meteen weg te lopen en in tranen uit te barsten.
Ik heb serieus in m'n hele leven nog niet zo gehuild zoals hij deed.
Dit gaat echt te für, dat die andere gasten hem ook geen draai om z'n oren geven vanwege z''n verwijfd gedrag. Ik was echt in lachen uitgebarsten.
Brian, you've got owned big time, door een blonde del van 19 nog wel :hahaha: p*ssy ass b*ch.

Nee, een bump :thumbs:

Nav de reacties waarom nena vervangen wordt: volgens mij was het de bedoeling dat je minimaal een jaar in de gouden kooi blijft. Ik denk dat ze de gediskwalificeerden in het eerste jaar dus blijven vervangen.

Slim gespeeld van Brian. Eerst haar boos maken en vervolgens hysterisch reageren voor een klein trapje. Goed geacteerd en weer een tegenstander minder!

Het zou inderdaad een slimme actie van een goede komediant kunnen zijn. Denk alleen niet dat Brian zo slim is dat dit zijn opzet was :) Bovendien kan hij nena nu niet meer naaien :P

• Topic Starter Topic Starter
huub en nathanel zijn er ook uit heb ik vernomen.

Terug
Naar boven