MuscleMeat

Nena uit Gouden Kooi na karatetrap

1 trapje en die gast flipt totaal, t*ring wat een labiele mong**l is dat. Affikken van dat huis is niet genoeg, daar moet echt napalm op en nog wat clusterbommen. Verdriet om een h**r :roflol:

1 trapje en die gast flipt totaal, t*ring wat een labiele mong**l is dat. Affikken van dat huis is niet genoeg, daar moet echt napalm op en nog wat clusterbommen. Verdriet om een h**r :roflol:

Whaha heb net dat filmpje gezien, wat een naief en sentimenteel figuur inderdaad. Huilen als een baby om zo'n barbiepop :roflol:

Is gewoon het sumuüm van pulp tv. Ik denk wel dat het daadwerkelijk niet te onderschatten valt als er elk moment camera's op je gericht zijn en je je afvraagt wat de buitenwereld wel niet denkt over je gedrag. Een persoon als die Huub die zich profileert (wat wss ook wel nodig is om het programma te winnen) zal zich daar vast zorgen over maken. Het is gewoon dat hij die chick wilde playen en dat hij zelf geplayed werd, wat hem onzeker maakt en daarom overreageert hij zo op dat trapje. Die ****er heeft de boersheid van die chick schromelijk onderschat en is nu gewoon de controle kwijt. Hij zal zich wel rot schamen voor die allesbehalve masculiene scene wss, wat een nicht is het ook.

dat ze die negerin (weet haar naam niet) er maar uit trappen.. laatst kwam ik het programma tegen tijdens het zappen. gvd wat is dat een t*fus wijf zeg met dr grote bek. ik ergerde me er in die paar minuten al aan. laat staan dat ik daar in dat huis zou zitten.

• Topic Starter Topic Starter
anders ik wel, ik zou nog nie 1 woor tegen haar praten. wat een gedrocht zeg.

Hahaha, wat een sloerie zeg. Leuk moet dat ook zijn geweest voor die ouders, dat ze hun dochter moeten komen ophalen omdat ze zich door teveel gasten heeft laten nken en ze ze niet meer van zich kon houden zonder geweld. :roflol:

Hahaha, wat een sloerie zeg. Leuk moet dat ook zijn geweest voor die ouders, dat ze hun dochter moeten komen ophalen omdat ze zich door teveel gasten heeft laten nken en ze ze niet meer van zich kon houden zonder geweld. :roflol:

hohoho als daar een vent had gelopen die minstens 3 verschillende vrouwen had lopen bevredigen en gekgemaakt had ie als de alpha male op handen het huis uitgedragen

hohoho als daar een vent had gelopen die minstens 3 verschillende vrouwen had lopen bevredigen en gekgemaakt had ie als de alpha male op handen het huis uitgedragen

Jawel, alleen het verschil is: een vent naait, een vrouw wordt genaaid.

ik ken ze niet, maar wel een lekker wijf

Slim gespeeld van Brian. Eerst haar boos maken en vervolgens hysterisch reageren voor een klein trapje. Goed geacteerd en weer een tegenstander minder!

Haha idd
roflol.gif

Ergste is dat soort mensen later ook nakomelingen kunnen krijgen

Slim gespeeld van Brian. Eerst haar boos maken en vervolgens hysterisch reageren voor een klein trapje. Goed geacteerd en weer een tegenstander minder!

Wat ik niet snap he, nu Nena eruit is, komt er een vriendin van haar voor haar in de plaats. De bedoeling was toch om anderen weg te pesten of uit hun tent te lokken? Dat is bij deze goed gelukt.

haha prachtig programma.

Ik irriteer me wel aan natasia, brian en nathanael ofzoiets...vreselijke figuren.

Huubke vind ik wel mooi! Dat gastje is zo´n nerdje maar maakt met iedereen ruzie en naait alles hahaha...

Ik denk dat bonny st. claire daar qua IQ hoge ogen zou gooien!!

wanneer is dit programma afgelopen? als er telkens weer iemand anders in de plaats komt

wat een derde been dat ie gaat janken... echt dom!!

hij laat zich elke keer weer verleiden door dir blonde (doch lekkere) bimbo, hij trapt er steeds weer in. En dan kraakt ze hem weer af.

Jankerd!! eigen schuld, loopt alleen zijn pik achterna haha.

nena.. tja.. wel lekker maar beetje dom kind.

Terug
Naar boven