In_Progress
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben nou helemaal verliefd op Nena lekker zo'n pittig mokkeltje.
Die Brian is wel een vreselijke nep Antiliaan zeg, gaat die daar een potje lopen huilen.

te strakke broek hahaahaahahop zich geen slechte trap ...
ze mag wel wat aan haar techniek werken![]()

Komen gaat er zeker gebeuren maar dan wel klaarkomen en niet in bed met Brian maar in de badkamer. Hier volgt een ware scene waar gevingerd en gezoend wordt. Natasia neemt de blonde coïtustoy helemaal in haar macht en vingert haar klaar in de badkamer. Ze spoort haar nog extra aan door duidelijk kom maar klaar schatje te roepen. Hierna wordt er wat gelachen maar ook weer even gezoend waarna Nena gebruikt en al weer bij Brian wil kruipen.
Deze heeft geen zin in een klaargevingerde en afgelebberde Nena en jaagt haar het bed uit. Natasia is natuurlijk al lang gevlogen en wordt ’s morgens wakker en geeft de alcohol de schuld. Nena niet die maakt duidelijk aan iedereen dat als iemand met blote t**ten voor je staat je toch geen nee kunt zeggen.
http://www.dorpsgekken.nl/dg/video-de-gouden-kooi-natasia-vingert-nena/
lol!

Laten we er nu niet opnieuw een moslimtopic van maken.Ik vind het een fantastisch programma. Alleen had ik ook liever gehad dat die Natasia een paar bokkies had gekregen.
Dit is toch juist de bedoeling van heel dat k*tprogramma? Andere mensen zodanig irriteren dat je ze het huis uitwerkt?