AndroidHealthClinic

Nena uit Gouden Kooi na karatetrap

Wat een klein kindje zeg, ga je janken omdat je een trap tegen het been krijgt..

Ik ben nou helemaal verliefd op Nena lekker zo'n pittig mokkeltje.

Die Brian is wel een vreselijke nep Antiliaan zeg, gaat die daar een potje lopen huilen.

vind ik ook. hij mag best gevoelens hebben maar jhij speelt zelf altijd smerige praatspelletjes daar en loopt altijd te k*tten met zijn praatjes ...en dan die nena waar ie zo tegen k*t ook nog even pakken .. hij had nu juist de bink moeten zijn ...maar hij stort gewoon in. blonde chickkie met pit idd:cool:

dis echt belachelijk dat mensen daar na kijken. Het is echt te erg.

Die trap stelde ook niks voor.

Het zal altijd wel een hele zoektocht wezen om mensen met zo'n laag IQ bij elkaar te vinden.

het hele filmpje doet me denken aan de basisschool op het speelveldje.

the player got played by a playerette and got kicked in the nuts for it :D

Dit is toch juist de bedoeling van heel dat k*tprogramma? Andere mensen zodanig irriteren dat je ze het huis uitwerkt?

Iemand nog geile fotos van Nena btw ?:D

Pff Nena is zwaar overrated!
Met die mooie bloktanden van haar.

Dag Nena. Nu de rest nog weg en het is weer voorbij.

• Topic Starter Topic Starter
Komen gaat er zeker gebeuren maar dan wel klaarkomen en niet in bed met Brian maar in de badkamer. Hier volgt een ware scene waar gevingerd en gezoend wordt. Natasia neemt de blonde coïtustoy helemaal in haar macht en vingert haar klaar in de badkamer. Ze spoort haar nog extra aan door duidelijk kom maar klaar schatje te roepen. Hierna wordt er wat gelachen maar ook weer even gezoend waarna Nena gebruikt en al weer bij Brian wil kruipen.

Deze heeft geen zin in een klaargevingerde en afgelebberde Nena en jaagt haar het bed uit. Natasia is natuurlijk al lang gevlogen en wordt ’s morgens wakker en geeft de alcohol de schuld. Nena niet die maakt duidelijk aan iedereen dat als iemand met blote t**ten voor je staat je toch geen nee kunt zeggen.

http://www.dorpsgekken.nl/dg/video-de-gouden-kooi-natasia-vingert-nena/

lol!

Goedmaakcoïtus is het enige wat Brian nog kan troosten... laat die brodahs maar komen :angstig:

Komen gaat er zeker gebeuren maar dan wel klaarkomen en niet in bed met Brian maar in de badkamer. Hier volgt een ware scene waar gevingerd en gezoend wordt. Natasia neemt de blonde coïtustoy helemaal in haar macht en vingert haar klaar in de badkamer. Ze spoort haar nog extra aan door duidelijk kom maar klaar schatje te roepen. Hierna wordt er wat gelachen maar ook weer even gezoend waarna Nena gebruikt en al weer bij Brian wil kruipen.

Deze heeft geen zin in een klaargevingerde en afgelebberde Nena en jaagt haar het bed uit. Natasia is natuurlijk al lang gevlogen en wordt ’s morgens wakker en geeft de alcohol de schuld. Nena niet die maakt duidelijk aan iedereen dat als iemand met blote t**ten voor je staat je toch geen nee kunt zeggen.

http://www.dorpsgekken.nl/dg/video-de-gouden-kooi-natasia-vingert-nena/

lol!

:laugh: :hahaha:

blijft lachen, 10 mongooltjes in een huis zetten en kijken wat er gebeurd, nog leuker als apenheul.

Van zo'n stelletje ziekelijk psychopaten kun je alles verwachten.

De gedupeerde loverboy voelt zich op zijn lul getrapt doordat Nena coïtus heeft met een ander, Nena wordt vervolgens uit de kooi gekickt vanwege fysiek geweld. Lose-lose. Allemaal losers trouwens, die idioten die er aan meedoen.

ergens is de gedachte achter het programma erg wezenlijk voor deze tijd.
'Oneindig gevangen zijn in luxe.'

Als dit zich zo blijft ontwikkelen, gaan er nog psychologen op promoveren denk ik :D

Maar het programma kan ik bijna niet anders dan met ergernis kijken. Dus dat doe ik ook maar niet. Die Natasia haalt het slechtste in mij naar boven...

[Link niet meer beschikbaar]

Hij ramt Nena heerlijk in d'r k*t.

Ik vind het een fantastisch programma. Alleen had ik ook liever gehad dat die Natasia een paar bokkies had gekregen.

Terug
Naar boven