MuscleMeat

Nep spieren?????

• Topic Starter Topic Starter
http://www.youtube.com/watch?v=uYqHMlA8ZZc

Gewichten zijn zeker ook gevuld met lucht? :p:o

troll.jpg

ronnie coleman is één en al gebakken lucht :p

Al die bodybuilders blazen gewoon 10 seconden heel hard op hun duim om op te zwellen voordat ze op het podium gaan.

Sinds ik treen maak ik de geens van me leven.

@ tabakstiaan: Dat doet me denken aan die grapjassen die het denkbeeldige ventieltje zoeken om je leeg te laten lopen.Ook zo'n goeie grap die elke week wel een keer langskomt.

Aanvankelijk wilde ik er niets van weten maar nu ik dat artikel heb gelezen waarnaar werd gelinkt ben ik toch nog overtuigd.

Aanvankelijk wilde ik er niets van weten maar nu ik dat artikel heb gelezen waarnaar werd gelinkt ben ik toch nog overtuigd.

Haha, heb net ook dat werkstuk gelezen na jou post.
Gaat inderdaad een zeer grote overtuigingskracht van uit. Zijn ijzersterke argumentatie hebben ook mij serieus aan het twijfelen gebracht.

Haha, heb net ook dat werkstuk gelezen na jou post.
Gaat inderdaad een zeer grote overtuigingskracht van uit. Zijn ijzersterke argumentatie hebben ook mij serieus aan het twijfelen gebracht.

idd.. nu twijfel ik enorm aan mezelf.
heb ik wel echte spieren????
ik hoop dat ik geen nepkringspier heb:(

"sinds ik treen maak ik de gains van mijn leven"

Mysterie achter bodybuilding ontrafelt..

whaha dat noemen ze een werkstuk, aantekeningen voor een verslag is nog meer xd
duidelijk bassisschool shit /vmbo

Denk dat ze zoiets bedoelen:

spongebob_posting.jpg

Die eend is aan het kuren... heeft echt een vochtkop ;)

ronnie coleman: YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAH BUUUUUUUUUUUUUUUUDDYYYYYYYYYYYY

:roflol:

Je bent zelf een nepspieren.

De intelligentie waarmee het artikel geschreven is, heeft mij overtuigd van de juistheid ervan. Bedankt voor deze ontzettend waardevolle bijdrage aan DBB.

FW5052.jpg

........................................................................

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven