XXL Nutrition

NEPNIKES nike experts hier????? aub

Bestellen uit amerika brah.

Heb 5 paar nike dunks van 100-150 euro p/s (nederlandse waarde). Via internet besteld en voor 70 euro gemiddeld incl verzendkosten. Heb 1x bij moeten betalen en dat was 20 euro ofzo. Allemaal echt.

Via welke site was dat?

Laatst bewerkt:
100% nep.

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

Als je echte nikes wil kopen zou je op http://www.sportbazaar.nl/ moeten kijken heel goedkoop ook (Ze staan ook op de zwarte markt in Beverwijk) Heb daar zelf ook me niks gehaald half jaar geleden en ze zijn nog perfect :cool:

die zijn ook fake denk je dat ze air max, lacoste, nickelson, calcio italia
in 1 shop verkopen ? haha

fake and gay just like you e-hero

Als je 28 bent ga je toch niet meer op air max lopen man.

sowieso moet je niet zitten aan mijn nikes

en svp ook niet zo para doen als ik sta op je prada schoen

voor de rest heeft de realist wel een goed punt natuurlijk. misschien alleen chill om mee te voetballen ofzo

Aan TS: welk maatje heb je? 40 I supose?...

Alleszins ik heb nog nieuwe (echte nikes) maatje 42. Eveneens 50€:D

Hij is nep gozert,
heb zelf een naaste(lees mij) die in verschillende kleding handel doet.. en dan moet je wel eens goed kijken of t nep is.

Maar nike's worden niet geleverd met een jaartal op t kaartje.. mocht dit wel het geval zijn, zijn het oftewel replica's of opnieuw getagged door een winkel/etc.(zeer onwaarschijnlijk)

Beter, gewoon in de winkel kopen;).. heb je er tenminste nog enige garantie op:)

Idd, wat is het probleem? Je vermoed dat ze fake zijn, maar je wilt niet naar de winkel om die 90 euro extra uit te geven en zeker zijn dat je met echte koopt?

Met zo'n prijs is de kans op fake heel groot. Ik zou zeggen, kies eieren voor je geld en ga gewoon naar de winkel.

• Topic Starter Topic Starter
Aan TS: welk maatje heb je? 40 I supose?...

Alleszins ik heb nog nieuwe (echte nikes) maatje 42. Eveneens 50€:D

schoenmaat 42 maar nikes altijd 43,5 en omdat ze die blijkbaar niet of amper hebben zijn mijn laatste 3 paar allemaal 44

---------- Toegevoegd om 02:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:24 ----------

lopen perfect dus zal er buiten feestjes en andere "nette" dagen wel altijd op lopen en aangezien ik de hele week train heb ik ook vaak gemakkelijke kleding aan inderdaad.
met cheapass heb het weinig te maken mc chick. de normale prijs van iets is altijd een hoofdprijs die eigenlijk een naaiprijs is.
ben ook procesoperator ..geen bankdirecteur. je moet dragen wat je fijn vindt. hoef geen status op te wekken door apenpakkies te dragen. beter denkt men dat ik een armoedzaaier ben :)

maar ga ze in de winkel kopen ja. maar via mp heb ik 2 jaar terug ook nog echte mooie air max95 gekocht (mijn favo) voor 50 eurie en die waren wel echt dus het kan wel (was laatste paar op actiedag bij aktiesport. vorige eigenaar had ook maar 65 betaald ipv 150. en niet gedragen natuurlijk

Swoosh klopt niet! Fake dus..

Why not? Zijn weinig schoenen die beter lopen..

Koop dan eens echte schoenen zoals Van Bommel / Van Lier ofzo. Dan merk je wel hoe een echte schoen loopt.
betaal je misschien 200+ maar dan heb je wel wat. Overigens Laatst nog een paar gekocht met 75% korting bij een winkel die ging sluiten. 70 euro.
Dus als je zoekt kan het ook voor een normale prijs.

Ik loop zelf ook wel regelmatig op sneakers (ugg, puma, lacoste, nike) en zit wel prima, maar een echte schoen loopt beter hoor.

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Oh, on topic: Schoenen van de link in de TS zijn fake as hell.

Je mag die bij mij kopen voor 40 dat is al een tientje minder haha

Koop dan eens echte schoenen zoals Van Bommel / Van Lier ofzo. Dan merk je wel hoe een echte schoen loopt.
betaal je misschien 200+ maar dan heb je wel wat. Overigens Laatst nog een paar gekocht met 75% korting bij een winkel die ging sluiten. 70 euro.
Dus als je zoekt kan het ook voor een normale prijs.

Ik loop zelf ook wel regelmatig op sneakers (ugg, puma, lacoste, nike) en zit wel prima, maar een echte schoen loopt beter hoor.

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Oh, on topic: Schoenen van de link in de TS zijn fake as hell.

Point made.

Terug
Naar boven