Fitness Seller

NEPNIKES nike experts hier????? aub

vraag de verkoper om een certificaat van echtheid

Koop dan eens echte schoenen zoals Van Bommel / Van Lier ofzo. Dan merk je wel hoe een echte schoen loopt.
betaal je misschien 200+ maar dan heb je wel wat. Overigens Laatst nog een paar gekocht met 75% korting bij een winkel die ging sluiten. 70 euro.
Dus als je zoekt kan het ook voor een normale prijs.

Ik loop zelf ook wel regelmatig op sneakers (ugg, puma, lacoste, nike) en zit wel prima, maar een echte schoen loopt beter hoor.

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Oh, on topic: Schoenen van de link in de TS zijn fake as hell.

Eens. kwaliteit gaat voor kwantiteit. Schoenen die in massa geproduceerd zijn zullen nooit dezelfde kwaliteit hebben.

Eens. kwaliteit gaat voor kwantiteit. Schoenen die in massa geproduceerd zijn zullen nooit dezelfde kwaliteit hebben.

Het lijkt misschien best veel om bv 240 euri neer te tellen, maar met dit soort schoenen doe je ook gewoon 2 keer zo lang. Je bent er automatisch wat zuiniger op, je laat ze goed onderhouden en de kwaliteit is gewoon een stuk beter.
Ik koop nooit meer nette schoenen van een net-niet merk waarvoor je ook al 100-150 euro betaald. Doe je hooguit een paar maanden mee, dus in verhouding nog duurder ook.

• Topic Starter Topic Starter
wat is een echte schoen dan.. ik loop 99% van mijn leven al op sneakerz. ik kan heb een aantal paar gewoon goede nette schoenen maar dat is voor feestjes of middagje weg..daar kan ik niet een hele dag op lopen meer. met nikes sport ik. stap ik in de auto..klim..spring..en weet ik veel wat allemaal en draag ik de hele dag en nog nooit in mijn leven iets met mijn voeten gehad

Het lijkt misschien best veel om bv 240 euri neer te tellen, maar met dit soort schoenen doe je ook gewoon 2 keer zo lang. Je bent er automatisch wat zuiniger op, je laat ze goed onderhouden en de kwaliteit is gewoon een stuk beter.
Ik koop nooit meer nette schoenen van een net-niet merk waarvoor je ook al 100-150 euro betaald. Doe je hooguit een paar maanden mee, dus in verhouding nog duurder ook.

Dure merkschoenen kunnen ook snel naar de klote gaan hoor, dat zegt niet zoveel, je moet gewoon zorgen dat je 4-5 paar hebt, en dus regelmatig andere schoenen draagt, en met dingen zoals uitgaan trek je gewoon je ouwe stappers aan, ziet er misschien niet altijd even leuk uit, maar je bespaard wel je nieuwere schoenen zo.

• Topic Starter Topic Starter
update...nette mooie schoenen bij van haren gekocht voor 3 tientjes. wacht nog op de ultieme sneakers.

heb nog wel via internet paar mensen contact gehad over nikies maar zodra ik de schoenen bij hun thuis wil komen bekijken hoor ik ineens niets meer:)
op verschillende sites staat ook KVK: in afwachting en meer van dat soort dingen die naar misdaad stinken

Terug
Naar boven