Fitness Seller

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

Bezoekers in dit topic

Ik ben sinds kort Breaking bad gaan beginnen kijken. Wel een geinige serie. Niet super maar het doodt zo af en toe goed de tijd
 
Ik ben nu biohackers aan het kijken. Staan best een paar leuke Duitse series op Netflix. Dark was echt leuk, deze is ook wel tof.

Een echte aanrader voor wie van science fiction houdt: Altered Carbon. Echt heel goed.
 
Laatst bewerkt:
Wel leuk, zeker als je in de jaren tachtig bent opgegroeid. Maar wel wat over the top.
Ik zal het dan nog maar eens een kans geven.
Net Generation iron 3 gekeken en dat vond ik wel onderhoudend.
 
Heeft iemand nog tips v.w.b. docu's over een van de volgende onderwerpen:
- Bodybuilding
- Voeding
- Supplementen, PED's etc.
- Wetenschap
- Politiek
- VS

Ik heb Icarus, Generation Iron 2/3, Ronnie Coleman en Calum van Moger al gezien. The Last Dance ook.
 
Heeft iemand nog tips v.w.b. docu's over een van de volgende onderwerpen:
- Bodybuilding
- Voeding
- Supplementen, PED's etc.
- Wetenschap
- Politiek
- VS

Ik heb Icarus, Generation Iron 2/3, Ronnie Coleman en Calum van Moger al gezien. The Last Dance ook.
Pumping iron natuurlijk! En blood and guts.
 
Hereditary, wat een leipe film is dit zeg. Bijzonder hoe zo’n sfeer gecreëerd kan worden dmv beeld en geluid

Ik raad aan deze diep in de nacht en alleen te kijken
 
Hereditary, wat een leipe film is dit zeg. Bijzonder hoe zo’n sfeer gecreëerd kan worden dmv beeld en geluid

Ik raad aan deze diep in de nacht en alleen te kijken
Onder invloed van?
 
Hereditary, wat een leipe film is dit zeg. Bijzonder hoe zo’n sfeer gecreëerd kan worden dmv beeld en geluid

Ik raad aan deze diep in de nacht en alleen te kijken
Dan wel een half uur voor het einde stoppen met kijken, want daarna slaat het echt helemaal nergens meer op. Vond m erg tegenvallen
 
Dan wel een half uur voor het einde stoppen met kijken, want daarna slaat het echt helemaal nergens meer op. Vond m erg tegenvallen
Ja dat einde was wel een dingetje, moest hem ook alleen afkijken. :o
 
Komt spitting image nu wel of niet op Netflix?
 
Wat is die docu-serie over Epstein toch walgelijk. Bah bah wat een volk.
 
Ik blijf Netflix aanranders lezen. Wel toepasselijk met Epstein
 
Back
Naar boven