- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat MJ toch wel ff groter was of minstens zo, en over een veel langere periode. Maradonna, nog zo eentje. De lijst is lang.Bij Di kon het niet erger. Superlatieven komen tekort. Paparazzi is ontstaan door Diana zowat.
Schieten tekort.Bij Di kon het niet erger. Superlatieven komen tekort. Paparazzi is ontstaan door Diana zowat.
Golden state killer is iets gelijkaardigs, en nog wat erger

The highwayhunters
Escape from Pretoria
The Score
Seven
Enige die ik nog niet ken is de night stalker. Ken het verhaal maar de Netflix docu/serie heb ik niet gezien. Thanks.Golden state killer is iets gelijkaardigs, en nog wat erger
Geen idee of ik het ben tegengekomen op Netflix of ergens anders, zo niet zal het er binnenkort wel opstaan.
Nog zieker?? Als je ziet wat die night stalker allemaal heeft geflikt lijkt me dat moeilijk te overtreffen😅Golden state killer is iets gelijkaardigs, en nog wat erger
Geen idee of ik het ben tegengekomen op Netflix of ergens anders, zo niet zal het er binnenkort wel opstaan.
The Brilliant Idiots