AndroidHealthClinic

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

TS.jpg

Ti faccio un culo cosi!.gif

Laatst bewerkt:
Swamp Kings keek wel lekker weg. Alleen ietwat gênant hoe Aaron Hernandez genegeerd werd in deze docu-reeks. Alleen Tebow heeft het twee minuten over hem. Eén of ander racistisch incident waar Aaron slachtoffer van was toen Tebow op pad was met hem.

Laatst bewerkt:
Mijn tijd verdaan met Stillwater :(

• Haha
Waarderingen: Vonk
Na American Nightmare weer een knotsgekke docu op Netflix met Lover Stalker Killer. :yes:

Season 4 van True Detective slaat echt nergens op.

In de hoofdrol 2 vrouwen waarvan eentje zwart en lesbisch :dunno: Dat soort shit trek ik gewoon niet.

Jammer dat ze zelfs dit soort onschuldige detectives weten te verneuken met dat ziekelijke t*fus woke blm lgbtq gedoe.

Vond t echt een lekkere knok film.

Nou, Godfather of Harlem was tijdverspilling. Een compleet uit de lucht gegrepen verhalenlijn en onrealistische dialogen bij momenten. Ze hadden net zo goed fictieve personages kunnen gebruiken.

Marcella s1 & s2 vond ik goed. S3 kom ik vanaf halverwege niet meer goed doorheen. Netflix.

The Roast of Tom Hardy

Jordan.png

Op deflategate na kan ik weinig bedenken waarmee ze hem kunnen roasten.

Mijn aanraders zijn : The wire, True detective: seizoen 1(beste tv wat ik ooit heb gezien, niet voor de korte aandachtsspanne overigens), Oz (gevangenisserie HBO), Sopranos, Twin peaks, Dark, Mad Men, Westworld(eerste twee), Better call Saul, Tsjernobyl

Nu lekker aan het genieten van Shogun en Fallout

The Final: Attack on Wembley

:thumbup:

Ik wist niet dat de drie zwarte spelers die misten voor Engeland zoveel racisme over zich heen kregen. :thinking:

Depp vs. Heard 2.0

Pop Corn GIF by WWE

Ik vond het wel bijzonder vreemd dat de beste man zichzelf vertolkte in de serie.

Terug
Naar boven