Fitness Seller

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

Bezoekers in dit topic

Kill school vond ik verbazingwekkend goed. Had ik niet verwacht. Begint heel cheesy. Maar de ‘trip’ naar Las Vegas blew me away. Geweldige anime achtige hallucinante serie
 
Free-Ghislaine.jpg
 
Staat een hoop meuk op. Vind vaak nog het leukst oude films die ze er op zetten
 
Aangezien midnight sky maar tegenvalt, een kickje in dit topic
 
Weet niet of dit op überhaupt Netflix komt. Maar 'Queen's Gambit' was dat natuurlijk wel. En 'Chernobyl' is in mijn ogen een van de beste series ooit, die heeft kansen laten liggen omdat het een HBO productie was.

*Makers van 'Queen's Gambit' en 'Chernobyl' komen met epische sci-fi serie*



The Sparrow werd gepubliceerd in 1996 en gaat over een groep jezuïeten die, onder aanvoering van de taalkundige/pater Emilio Sandoz, als eerste contact leggen met een buitenaardse beschaving. Het Vaticaan stuurt ze voor een geheime missie naar de buitenaardse planeet om het bestaan van God te onderzoeken.

De missie loopt echter uit op een ramp en Sandoz moet als enige overlevende terugkeren naar de aarde om het Vaticaan te berichten over wat hij heeft meegemaakt.

_Weer een hit voor Frank
Frank heeft net een megasucces geboekt met The Queen's Gambit, dus er zal met veel interesse worden uitgekeken naar zijn nieuwe project. Hij werd eerder ook twee keer genomineerd voor een Oscar (voor de scripts van Logan en Out of Sight) en kreeg drie Emmy-nominaties voor het maken van Netflix-miniserie Godles_
 
Equinox, Deense vage shit
 
Kijk die serie over Diana nu. Niet normaal hoe zij lastiggevallen werd door de paparazzi. Wist niet dat het zo erg was.
 
Kijk die serie over Diana nu. Niet normaal hoe zij lastiggevallen werd door de paparazzi. Wist niet dat het zo erg was.
Waarom denk je dat van die mega sterren een enorm landgoed (of meerdere) en teruggetrokken bestaan willen leiden. Wereld is een stuk kleiner voor die lui. Dat van die kindsterretjes compleet de weg kwijtraken vind ik niet zo gek.
 
Back
Naar boven