Fitness Seller

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

Bezoekers in dit topic

the 100
 
Bates Motel

Redelijk onbekend maar echt super goed! Kijken dus!
 
Lekker luchtig voor tussen de epische crime & thriller series door;

 
Niet op Netflix, maar zeer zeker het downloaden waard;

 
Serie over een groep gangsters die na WO1 Birmingham in zijn greep heeft. Maar is ook het enige wat ik ooit op Netflix heb gezien, beviel me wel :roflol:

Wist het wel hoor.
Maar dit lijkt nu niet eens meer grappig als je zo serieus reageert. Wel bedankt voor de moeite!
 
Mad Men, continu whisky drinken en overspel...
 
Staat trouwens ook een hoop snel in elkaar geflanste rotzooi op netflix
 
Noem eens wat op? Wij hebben zelden een echte misser, maar komt nu en dan weleens voor ja!
Living with yourself, 12 Monkeys the series en nog meer. Ben een snelle wegklikker. Vind maar paar dingetjes echt het kijken waard. Smaken verschillen zeggen ze wel eens he
 
Living with yourself, 12 Monkeys the series en nog meer. Ben een snelle wegklikker. Vind maar paar dingetjes echt het kijken waard. Smaken verschillen zeggen ze wel eens he

Ja wij hebben een vrij brede interesse en kunnen soms een "simpele" serie ook nog wel waarderen. Living with yourself is vlotte luchtige humor met een absurd randje. Wij vonden het een leuke afwisseling. 12 Monkeys is een beetje vaag en niet voor iedereen inderdaad. Beetje onderdeel van Time Travel Kult en daar moet je van houden.
 
De film met Bruce Willis is een van mn favo films.


Misschien was die serie daarom een downer voor me :(
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik onthou nooit echt films of series, dus die film uit de jaren 90 wist ik niets meer van ten tijde van het bekijken van de TV serie :p Zo heb ik ook al 2 keer breaking bad gezien, zonder al teveel herkenning de tweede keer :)
 
Living with yourself, 12 Monkeys the series en nog meer. Ben een snelle wegklikker. Vind maar paar dingetjes echt het kijken waard. Smaken verschillen zeggen ze wel eens he

bohh, die 12 monkeys, wat een drama was dat. Elke keer weer dat zelfde fucking kutstuk. Na 122347896298 x dacht ik echt: SERIEUS?!?!!?!

Edit: ik denk al na 3 x
 
Moet zeggen dat we de kostuum-serie's zoals Henry VIII en The Crown ook wel super vinden, van de Crown komt binnenkort seizoen 3 !!
 
Back
Naar boven