XXL Nutrition

Sticky Aanraders van Streamingsdiensten (Netflix, Videoland, Etc.)

Typewriter

?

Élite - https://www.imdb.com/title/tt7134908/

Kijkt ook lekker weg, beetje in de stijl van 13 reasons why alleen harder, heftiger en confronterend. Einde ietwat soft maar seizoen 2 komt in september en 3 is in de maak :)

Vis a vis, Spaanse serie over een vrouwengevangenis. Best spannend en veel plottwisten.

• Topic Starter Topic Starter
Knightfall

• Like
Waarderingen: mat
Buiten wat al genoemd is heb ik zelf wel genoten van Last chance U. 4 seizoenen amarican football (JUCO) in documentaire vorm waarbij ze per seizoen een team volgen met alle highs and lows.

Gisteren op aanraden van iemand hier lilihammer afgekeken. Nog nooit zo lang een serie gekeken met zo een slecht acteerwerk. Maar wel een erg vermakelijke serie. Wat het dan wel weer de moeite waard maakte om het te kijken.

Psycho (1960) staat er nu op.

The witcher.

Mindhunter

Unbroken Calum von Moger.

Ik heb geen (tijd voor) Netflix, @pat82 wel. :) Samen kijken naar Pumping Iron enzo. :)

Hoop dat het niet zo boring wordt als better call saul

• Like
Waarderingen: Pren
Afgelopen weken Derek en The After Life gekeken van Ricky Gervais

Vooral the after life vond ik een goeie serie, als het goed is zijn ze met een 2e seizoen bezig

Gisteren op aanraden van iemand hier lilihammer afgekeken. Nog nooit zo lang een serie gekeken met zo een slecht acteerwerk. Maar wel een erg vermakelijke serie. Wat het dan wel weer de moeite waard maakte om het te kijken.

Slecht is dat he :roflol: Maar het kijkt zo lekker weg en het is zo knullig allemaal dat het erg vermakelijk is allemaal. Die van Zandt met zijn rare muil maakt het allemaal helemaal af. Maar die kan beter in de muziek blijven verder :p

Terug
Naar boven