Fitness Seller

netto resultaten

We kunnen wel zeker zijn dat het nooit bij één kuurtje blijft ... wat ik me afvraag is
dan hoeveel heb je nodig om te blijven gainen. Kan je bv met één enkel kuurtje per jaar
nog kilo's blijven pakken? Of ga je altijd vaker & meer spulletjes moeten gebruiken om
te gainen en te houden?

Alles rondom de kuur is vanzelfsprekend in orde. Dus goede voeding, nakuur, eventueel
creatine en andere supps toevoegen na de kuur en zo hard mogelijk blijven trainen.

We kunnen wel zeker zijn dat het nooit bij één kuurtje blijft ... wat ik me afvraag is
dan hoeveel heb je nodig om te blijven gainen. Kan je bv met één enkel kuurtje per jaar
nog kilo's blijven pakken? Of ga je altijd vaker & meer spulletjes moeten gebruiken om
te gainen en te houden?

Alles rondom de kuur is vanzelfsprekend in orde. Dus goede voeding, nakuur, eventueel
creatine en andere supps toevoegen na de kuur en zo hard mogelijk blijven trainen.

Als je nog niet op je natuurlijke limiet zit kun je gewoon blijven gainen en behouden, als je net zo groot bent als bijvoorbeeld Ronny of Jay dan heb je volgens mij wel een onderhouds dosering nodig om zo te blijven.

te gainen en te houden?

Geloof me maar, na x aantal kuren moet je al heel wat meer zetten en liefst verschillende gear door elkaar gebruiken om nog enigszins winst te maken !
De gains van een eerste deca-test-kuur of een tweede diana-deca-test-kuur zal je nadien nooit meer evenaren !
Het ligt er natuurlijk ook aan wat je doel is tijdens die kuren...
Bij mijn eerste paar kuren deed ik het echt om zoveel mogelijk massa bij te krijgen, wat me aardig lukte natuurlijk.
De laatste tijd doe ik het echter vooral om drogere massa bij te bouwen, wat uiteraard veeeeel moeilijker dan 'gewoon massa' bijkomen...

Terug
Naar boven