MuscleMeat

Neuk de politie!

andrew zei:
Ben echt tegen geweren voor iedereen, pepperspray daarentegen vind ik een goed alternatief dat als het aan mij ligt dan ook legaal mag worden.
Maar dan wel zo, dat iedereen de officiële training daarvoor krijgt en zelf dus ook die zooi in zijn ogen krijgt gespoten.:D

100% voorstander van dit idee...

A.C.A.B.!

:fu:

Bij mij ligt er binnenkort zo'n schatje onder mn bed.

G19.jpg

De eerste die dan inbreekt en een wapen trekt gaat er als gatenkaas weer uit.

Ik heb voldoende redenen om ongeveer 0,15% vertrouwen in ons huidige rechtssysteem te hebben, dus ik speel liever voor eigen rechter.

god bless america, and pass the munition

Leviathan zei:

G19.jpg

Ik heb voldoende redenen om ongeveer 0,15% vertrouwen in ons huidige rechtssysteem te hebben, dus ik speel liever voor eigen rechter.

je hebt meer kans om iemand van je familie neer te schieten dan een echte inbreker :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Leviathan zei:

G19.jpg

Dikwijls mee geschoten maar ik kan niet wennen aan de trekker, wel een mooi en oerdegelijk wapen, maar als ik jou was dan zou ik gaan voor een glock 34 vanwege de langere loop.

ps: één van mijn wapens : [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Greetzzz;

ga dan voor de Sig Sauer p226: built strictly for business!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"Ah, here we go. The AK47. When you absolutely positively have to kill every mother****er in a room... accept no substitute"
s_takesome.jpg

s_blonde.jpg

lol wat een k*tsite :D

• Topic Starter Topic Starter
peace_s.jpg

Mijn motto. :D

axestream zei:
Helemaal niet. Ik heb geen strafblad, geen enkele bekeuring en doe ook geen dingen die strafbaar zijn. Politie is leuk en aardig, maar ik vind dat mensen best veel bevoegdheden mogen hebben om zichzelf te verdedigen.

Wanneer ik emigreer zal ik zeker een wapen aanschaffen.

Kijk zo ziet het er al heel anders uit he.....

maar ik vind dat mensen best veel bevoegdheden mogen hebben om zichzelf te verdedigen.

Hier ben ik het dus ook zeker mee eens.

Maar het kwam een beetje over alsof de politie niks goed kon doen.

Gewoon de straffen op wapenbezit ver verhogen, dan hoeft niemand bang daarvoor te zijn.
Gewoon 20 jaar op zetten.

Ik denk niet dat dit automatisch tot een vermindering van illegaal wapenbezit zal lijden. Mensen die zich illegaal een vuurwapen aanschaffen zijn er meestal toch iets mee van plan wat niet door de beugel kan.

RichardV zei:
Gewoon de straffen op wapenbezit ver verhogen, dan hoeft niemand bang daarvoor te zijn.
Gewoon 20 jaar op zetten.

In Amerika hebben ze ook het idee dat het werkt om de straffen te verhogen. Maar je moet toch een beetje redelijk blijven denken. Wanneer jij voor het minste en geringste al 20 jaar kunt krijgen, dan maakt het in principe niets uit wat je doet: als je iets doet, kun je net zo goed alles doen!

twjunk zei:
Dikwijls mee geschoten maar ik kan niet wennen aan de trekker, wel een mooi en oerdegelijk wapen, maar als ik jou was dan zou ik gaan voor een glock 34 vanwege de langere loop.

ps: één van mijn wapens : [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Greetzzz;

Die extra beveiliging is nog niet eens zo slecht, maar het wapen is te licht waardoor het wapen te veel gaat stijgen na het lossen van een schot :( , nah ik blijf wel bij mijn HK's ;) .

CoD zei:
In Amerika hebben ze ook het idee dat het werkt om de straffen te verhogen. Maar je moet toch een beetje redelijk blijven denken. Wanneer jij voor het minste en geringste al 20 jaar kunt krijgen, dan maakt het in principe niets uit wat je doet: als je iets doet, kun je net zo goed alles doen!

Is natuurlijk onzin.
Gewoon preventief veel gaan controleren en de rotte appels eruit halen. Mensen worden nu opgepakt en na betaling van een boeten mogen ze meestal weer naar huis.

als de brave burgers een vuurwapen in huis hadden

waren die rellen in frankrijk nooit zo ver gekomen !!!

let's bust some caps :evil2:

Terug
Naar boven