XXL Nutrition

Neuk de politie!

guns are for pussies:P

Leviathan zei:
Als je niet kunt schieten wel ja! ;)

Ik veronderstel dat roxxe wil zeggen dat je in een vlaag van woede of tijdens een gezinsruzie naar je wapen grijpt.:D
Maar toch effe ter verduidelijking, de meeste schutters bewaren hun wapen in een wapen kluis, en voorzien de wapens ook dikwijls van een trekker slot, de tijd die je nodig hebt om je wapen te nemen is lang genoeg om af te koelen en de betreffende persoon kan zich in die tijd makkelijk uit de voeten maken.

Greetzzzzz.

ik bewaar mijn pistool onder mijn hoofdkussen .

altijd handig als de vrouw geen coïtus wil .

met een glock tegen haar kop denkt ze wel 2keer na

twjunk zei:
Maar toch effe ter verduidelijking, de meeste schutters bewaren hun wapen in een wapen kluis, en voorzien de wapens ook dikwijls van een trekker slot, de tijd die je nodig hebt om je wapen te nemen is lang genoeg om af te koelen en de betreffende persoon kan zich in die tijd makkelijk uit de voeten maken.

De statistiek wijst anders uit

koetje zei:
ik bewaar mijn pistool onder mijn hoofdkussen .

altijd handig als de vrouw geen coïtus wil .

met een glock tegen haar kop denkt ze wel 2keer na

Dit kan inderdaad handig zijn voor je vrouw. Als zij er eerder bij is dan jou...

Firearms Death (Rate per 100,000)* Canada US US/Can
Accidental deaths with Firearms 1998 0.2 0.3 1.5x
Suicides with Firearms 1998 3.4 6.4 1.9x
Total Firearms Deaths 1998 4.3 11.4 2.7x

Crime Statistics (Rate per 100,000) Canada US US/Can
Murders with Firearms 1998 0.5 4.4 7.9x
Murders with Handguns 1998 0.23 3.3 14.5x
Murders without Guns 1998 1.3 2.3 1.8x
Robberies with Guns 1998 18 63 3.5x
Roberries without Guns 1998 78 102 1.3x

Canada US Can/US
Overall Homicide rate per 100,000 1998 1.83 6.62 3.6x
% of homicides with firearms 1998 27.3% 66% 2.4x
% of firearm homicides with handguns 1998 46% 75% 1.6x

Ben gister nog gaan schieten, een vriend van me is helemaal wapengek.
Geschoten met een langeafstands wapen met telescoop, licht kaliber ( weet niet welke precies ) , een Glock .45 en een Magnum 357.

Mij beviel de Glock.45 toch wel het beste. Schoot er behoorlijk accuraat mee en heeft een behoorlijke inpact. Ik ben niet voor het vrijelijk kopen en houden van wapens. Als je er te makkelijk aan kunt komen, kan diegene die jou snachts een bezoekje brengt er ook nog makkelijker aan komen. Guns don't kill people, people(s) ;) do.

Maar zeker leuk om af en toe eens te knallen op een baan. Waar ik zelf in de veronderstelling was een bepaald soort mensen aan te treffen, daar zat ik dus helemaal fout mee. Relaxte en aardige mensen, die met iedereen een gezellig praatje maakten of je uitleg gaven over hun wapen. Best tof.

partysander zei:
Firearms Death (Rate per 100,000)* Canada US US/Can
Accidental deaths with Firearms 1998 0.2 0.3 1.5x
Suicides with Firearms 1998 3.4 6.4 1.9x
Total Firearms Deaths 1998 4.3 11.4 2.7x

Crime Statistics (Rate per 100,000) Canada US US/Can
Murders with Firearms 1998 0.5 4.4 7.9x
Murders with Handguns 1998 0.23 3.3 14.5x
Murders without Guns 1998 1.3 2.3 1.8x
Robberies with Guns 1998 18 63 3.5x
Roberries without Guns 1998 78 102 1.3x

Canada US Can/US
Overall Homicide rate per 100,000 1998 1.83 6.62 3.6x
% of homicides with firearms 1998 27.3% 66% 2.4x
% of firearm homicides with handguns 1998 46% 75% 1.6x
We leven in Europa en niet in Amerika.
Wij hebben niet het recht om eigendom te verdedigen.
Wij hebben niet het recht om een wapen te dragen.
Iemand die zelfmoord wil plegen kan dit ook zonder pistool.
De meeste moorden binnen het gezin gebeuren met keuken messen.
Overvallers hebben geen geregistreerd vuurwapen.
Het strenger maken van de vuurwapen wet zorgt er alleen voor dat de mensen gaan kopen via illegaal circuit, wat er op zijn beurt voor zorgt dat er meer niet geregistreerde wapens in omloop komen.
back to the point, een vuurwapen kluis en een trekkerslot zorgen er wel degelijk voor dat er minder ongelukken gebeuren, en daar veranderen die statistieken niks aan.;)

Greetzzz

:clap: goed topic!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja vooral goede argumenten van iedereen he.

dit is zo achterlijk dat ik er gewoon niet serieus op in kan gaan

Alsof iemand met een geregistreerd pistool iemand gaat omleggen ;) Dan gebruik je toch gewoon alsnog een niet geregistreerde :p

spiertje16 zei:
laat ik hier maar niet op ingaan

Zonder politie wordt het zeker lekker met al die debielen in buurt. imo doet de politie het goed, alleen de burgers worden steeds dommer en gekker dus moet er meer blauw bij!:mad:

ferry1 zei:
Zonder politie wordt het zeker lekker met al die debielen in buurt. imo doet de politie het goed, alleen de burgers worden steeds dommer en gekker dus moet er meer blauw bij!:mad:

ferry ik heb er niks aan toe te voegen:thumbup:
toch nog wel iemand die het nut ervan inziet

:thumbup:
twjunk zei:
Ik veronderstel dat roxxe wil zeggen dat je in een vlaag van woede of tijdens een gezinsruzie naar je wapen grijpt.:D

Greetzzzzz.

Ach so....

Ja dat zou kunnen als je een volslagen psycho/sociopaat bent. Iemand met enig common sense zal zelfs in een vlaag van verstandverbijstering zn eigen familie niet omleggen.

Dat doen alleen hoofdagenten (gezinsdrama) ;) :D

spiertje16 zei:
dit is zo achterlijk dat ik er gewoon niet serieus op in kan gaan

Geeft niet. Ik neem die politieverheerlijking van jou ook niet serieus! :thumbup:

Als je vrachtwagenchauffeur was geworden stak je nu waarschijnlijk elke chauffeur een dikke veer in de reet.

Terug
Naar boven