XXL Nutrition

neveneffecten van Trenbolone (Tren)

Je vergeet nog een tweetal bijwerkingen:

- Moordend voor je conditie en algemene energie tijdens het trainen.
- Gigantisch langzaam en zwaar (lees: lusteloos) herstel.

Echter, de resultaten van juist tren gebruik liegen er niet om. Maar voornoemde bijwerkingen zijn voor mij genoeg reden om het niet meer te gebruiken...

Daar moet ik inderdaad ook wel mee instemmen, het herstel is moeizaam. Nu vraag ik me af, zou het gebruik van HCG hier misschien verbetering in brengen?

Echter, de resultaten van juist tren gebruik liegen er niet om. Maar voornoemde bijwerkingen zijn voor mij genoeg reden om het niet meer te gebruiken...

Conditie is inderdaad een side die voor veel mensen nadelig is.. Energie heb ik geen probleem mee gehad.. Ook ging mijn herstel erg snel, dit verschilt natuurlijk ook per persoon.. Ik heb na mijn eerste kuur deca ook helemaal niets gemerkt van een enkele vorm van een dip, libido bleef ook gewoon hoog..

Was dat tijdens een tren only of tren in een stack? Ik zette de tren met test en vond mijn herstel nou niet merkbaar langzamer.

Was dat tijdens een tren only of tren in een stack? Ik zette de tren met test en vond mijn herstel nou niet merkbaar langzamer.

Heb je weleens 6 weken na een kuur met tren en 6 weken na een kuur zonder tren bloed laten prikken?

Verschil was bij mij aanzienlijk...

• Topic Starter Topic Starter
Heb je weleens 6 weken na een kuur met tren en 6 weken na een kuur zonder tren bloed laten prikken?

Verschil was bij mij aanzienlijk...

Juist slechter neem ik aan, wat viel je op aan de test ?

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

Conditie is inderdaad een side die voor veel mensen nadelig is.. Energie heb ik geen probleem mee gehad.. Ook ging mijn herstel erg snel, dit verschilt natuurlijk ook per persoon.. Ik heb na mijn eerste kuur deca ook helemaal niets gemerkt van een enkele vorm van een dip, libido bleef ook gewoon hoog..

Momenteel ben ik net 2 weken van de deca af, trek de test nog ff 2 weken verder door en ik heb ook geen enkel probleem gemerkt van de deca mbt libido. deca op 400mg en test op 500mg

Juist slechter neem ik aan, wat viel je op aan de test ?

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

Momenteel ben ik net 2 weken van de deca af, trek de test nog ff 2 weken verder door en ik heb ook geen enkel probleem gemerkt van de deca mbt libido. deca op 400mg en test op 500mg

Bij beide kuren was ik na 6 weken niet totaal hersteld, hetgeen niet vreemd is natuurlijk. Maar bij de kuur zonder tren was mijn eigen test wel bijna 5x zo hoog na 6 weken (50% van wat het was), dan bij de kuur met tren (10% van wat het was).

Precieze hoeveelheden weet ik niet meer, nu ik alleen nog de percentages herinner van wat de dokter heeft doorgegeven.

Ik neem aan dat de dokter die gegevens nog wel in zijn systeem heeft staan.

Ik zit momenteel bijna in week 9 van mijn kuur met test-e en tren-e:

Week 1-12 Test-e @ 750mg pw
Week 1-12 Tren-e @ 800mg pw << jaja 800mg :p

Sides zijn bij mij niet te merken (even afkloppen).
Zweten valt ook reuze mee, had het met tren ace erger.
Agressie valt ook reuze mee, soms wat eerder geirriteerd.
Heel soms een rare droom.

Kleur van mijn plas is soms wat donkerder, maar kan ook aan het voeding liggen. Eet namelijk ook veel eiwitten enzo.

Kracht is goed vooruit gegaan. Bankdruk bijvoorbeeld al een toename van 20kg en zit pas eind week 8. Pulldown naar borst (rug) een toename van 30kg. Squad een toename van 40kg. Gaat allemaal erg lekker dus.

Bench momenteel: 4 x 120kg (tot op de borst).
Deathlift ligt rond de 150/160kg, doe het maar te weinig.
Heb vaak aan het einde van de rug training al een opgepompte onderrug.
Squad momenteel: 4 x 150kg.

Gaat erg lekker dus.

Massa toename van rond de 6 a 7 kg. Weeg momenteel 95/96kg op 10-12% vet.

Tren-e is imo het beste bulk middel wat er is, als je zo min mogelijk vocht wilt aankomen. What you see is what you get!

Kleur van mijn plas is soms wat donkerder, maar kan ook aan het voeding liggen. Eet namelijk ook veel eiwitten enzo.

Kracht is goed vooruit gegaan. Bankdruk bijvoorbeeld al een toename van 20kg en zit pas eind week 8. Pulldown naar borst (rug) een toename van 30kg. Squad een toename van 40kg. Gaat allemaal erg lekker dus.

Gaat erg lekker dus.

Tren-e is imo het beste bulk middel wat er is, als je zo min mogelijk vocht wilt aankomen. What you see is what you get!

Hoe komt het dat je voor je kuur zo zwak was dan?
Ik neem aan dat je al een tijd traint en vaker gekuurd hebt.

Gaat erg lekker dus.

Phoe Tren op 800mg... Wil graag van je weten hoe je straks je nakuur en daaropvolgende weken gaat ervaren.

Iig succes!

Hoe komt het dat je voor je kuur zo zwak was dan?
Ik neem aan dat je al een tijd traint en vaker gekuurd hebt.

Dit is pas mijn 3e kuur. De eerste kuur wat test en bold. Niet mega veel results geboekt. De tweede was een cutkuur met test prop en tren ace. Toen focusde ik meer op mijn dieet en trainde ik niet zo heel zwaar.

Het gaat ook niet om het gewicht dat je verzet, maar hoe je het gewicht gebruikt. Ik kan 100kg bankdrukken gigantisch zwaar voor je maken. Zoveel mensen die cheaten en het slecht uitvoeren. Je moet je met je gevoel trainen en met je spieren voelen. Als je het strikt uitvoert en het gewicht echt voelt dan heb je genoeg aan wat kilo's minder drukken. Bodybuilding is een beeldhouwkunst met je lichaam geen power lifting. Kijk naar de pro's hun wegen 30kg meer en zijn een stuk droger en je ziet ze ook niet snel 260kg bankdrukken. Het gaat dus zeker niet om het gewicht wat je verzet. Liever minder zwaar tillen maar toch goed groeien dan zwaar tillen en blessures oplopen of een nek hernia (als voorbeeld). Zwaar deathliften resulteerd misschien ooit in een zware rug blessure. Kun je dadelijk niet eens meer werken.

Ik ken ook genoeg mensen die kuren en met 14kg dumbbells curlen en nog steeds 45cm+ droog armomtrek hebben. Ik curl anderzijds wel met 20/26kg, maar dat komt omdat mijn armen relatief sterk zijn. 14kg voel ik gewoon weinig van. Iedereen is verschillend. Ken iemand die rond de 200kg benches en mijn borst is beter ontwikkeld. Ga zo maar door.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is pas mijn 3e kuur. De eerste kuur wat test en bold. Niet mega veel results geboekt. De tweede was een cutkuur met test prop en tren ace. Toen focusde ik meer op mijn dieet en trainde ik niet zo heel zwaar.

Het gaat ook niet om het gewicht dat je verzet, maar hoe je het gewicht gebruikt. Ik kan 100kg bankdrukken gigantisch zwaar voor je maken. Zoveel mensen die cheaten en het slecht uitvoeren. Je moet je met je gevoel trainen en met je spieren voelen. Als je het strikt uitvoert en het gewicht echt voelt dan heb je genoeg aan wat kilo's minder drukken. Bodybuilding is een beeldhouwkunst met je lichaam geen power lifting. Kijk naar de pro's hun wegen 30kg meer en zijn een stuk droger en je ziet ze ook niet snel 260kg bankdrukken. Het gaat dus zeker niet om het gewicht wat je verzet. Liever minder zwaar tillen maar toch goed groeien dan zwaar tillen en blessures oplopen of een nek hernia.

Ja ik weet ook wel hoe zwaar je het kan maken, dat doe ik zelf ook maar dan nog vind ik je squat en deadlift laag, imo haal je bij beide oefeningen juist extra kracht uit een juiste uitvoering en hoe wil jij een deadlift zwaarder maken? (behalve met gewicht ;)) maar moet eerlijk zijn dat ik mss ook wel wat sterker was dan de gemiddelde startende juicer.

Ja ik weet ook wel hoe zwaar je het kan maken, dat doe ik zelf ook maar dan nog vind ik je squat en deadlift laag, imo haal je bij beide oefeningen juist extra kracht uit een juiste uitvoering en hoe wil jij een deadlift zwaarder maken? (behalve met gewicht ;)) maar moet eerlijk zijn dat ik mss ook wel wat sterker was dan de gemiddelde startende juicer.

Laten we niet teveel off topic gaan, laatste reply:

deadlift doe ik niet zwaarder, simpelweg omdat je zeker een keer een blessure oploopt. Met 150kg krijg je toch wel een goede onderrug ontwikkeling. Dan maar wat meer reps, langzamer omhoog komen. Ik kan ook wel 200kg deathliften en alles inzetten wat ik heb, maar dat wil ik niet en hoef ik niet. Hoe hoger je gaat hoe verder je je grens verlegd tot je onderrug een keer knoep zegt. Zelfde met squaten, ik wil niet al te grote benen hebben want is alleen maar lastig met kleding etc. Wil gewoon redelijk gespierde benen, wat ik bijna heb en dan is het genoeg. Ik wil ook niet te groot worden want dat vind ik lelijk en wordt je mega lomp. Rond de 100kg op 6-8% lijkt me genoeg. Vandaar dat ik nu lang kuur en het goed aanpak. bij lange kuurtjes hou je ook wat meer resultaat over uiteindelijk. Kijk naar de pro's hun benchen misschien 160/180kg maar kunnen het redelijk makkelijk 8/10 reps pressen. Zij gebruiken hun spieren optimaal en focussen daarop, ze zouden ook 1-2 reps 220kg kunnen proberen maar dat zie je ook zelden. Is ook niet nodig om gespierd te worden, als je ASS gebruikt en gewoon goed traint ga je vanzelf wel vooruit. Ronnie coleman is dan wel een uitzondering op de regel, want hij is ook een goede powerlifter voor een bodybuilder. Maar geloof mij maar hij gaat later last krijgen van veel lichaamskwaaltjes, is gewoon niet goed voor je om onmenselijke gewichten te verzetten.

Daarnaast zijn er heel mensen die liegen over hun stats en kracht stats. Ik heb bijvoorbeeld al bij 5 gyms getraint en zelden zie ik mensen die meer benchen/squaten en deathliften als ik doe. Zijn vaak alleen de grotere juicers, die het al jaren doen en misschien al 20 jaar trainen, waarvan de helft of meer met gebruik van anabolen. Maarjah ieder zijn ding.

slechte eetlust

Wat is jullie dieet met test/tren?

Ik gebruik nu test 250mg test e en 200mg tren e.
Van de week eerste injectie gezet.

Maar ik lees zoveel verschillende dieet adviezen?

Mijn split is 45/40/15 (eiwitten/kh/vetten).
En calorieen rond de 3200.

Ik zou graag 1% bf willen verliezen en pak weg 4a5kg aan willen komen.
Ik lees op het ene forum ga naar de 4000 a 5000 cal's en op het andere blijf rond de 2500 cal's.

Wat is jullie dieet met test/tren?

Ik gebruik nu test 250mg test e en 200mg tren e.
Van de week eerste injectie gezet.

Maar ik lees zoveel verschillende dieet adviezen?

Mijn split is 45/40/15 (eiwitten/kh/vetten).
En calorieen rond de 3200.

Ik zou graag 1% bf willen verliezen en pak weg 4a5kg aan willen komen.
Ik lees op het ene forum ga naar de 4000 a 5000 cal's en op het andere blijf rond de 2500 cal's.

Luister naar je lichaam... Aantal kcal is persoonsafhankelijk. Sommige werken 4000 naar binnen terwijl andere al genoeg hebben met 3000. Dus verhoog/verlaag het als het nodig is.

Dit ben ik volledig met je eens bro,juist vooral de slechte conditie maakt dit middel voor mij het minst aantrekkelijk om toe te passen.
Het haald bij mij de snelheid kwa trainen/werken eruit!,moet erg veel rusten.

Ik heb nog nooit last gehad dat m'n conditie achteruit ging met tren. Volgens mij als die n beetje op peil is van te voren en je houd hetgewoon bij valt dat wel mee. Ik doe 4x per week 10km hardlopen op de nuchtere maag en met tren (ace 75mg of 112,5mg EOD) doe ik dat net zo makkelijk! Goed ik kan natuurlijk niet meepraten over hoe het is als je er (zoals sommigen hier) tot wel bijna een gram per week in knalt.

Slapen is altijd de eerste 2 weken k*t, en dan ineens weer helemaal normaal alsof dr niets aan de hand is. Echt vaag maar iedere keer weer exact hetzelfde. De eerste ong. 14 dagen van de kuur complete insomnia en dan is het ineens weg..

Maarreh, hoeveel topics zoals deze zijn er wel niet intussen?! ???

slecht slapen trenzombie
badend in het zweet
slechte eetlust idd
en zeer slechte conditie.

teringspul gebruik het nooit meer:D

Terug
Naar boven