Fitness Seller

neveneffecten van Trenbolone (Tren)

Daarom ;)

Heb ook even bij prolife getrained.. Niet echt mijn gym.. Geen tanktops, dumbbells tot 30 kilo ofzo, 1 bench, geen squat :P

Jullie kunnen beter naar de spartaan komen! :D

Ja, meteriaal is wel beter nu, ik heb flink lopen zeiken:D maar laat 1 dumbbell vallen de je kan vertrekken...

Goed squatrek extra bench en dumbbells tot 40 (kan ik nog net aan mee rond)

Maar de spartaan zal ik binnekort komen kijken, ik zit al langer te denken om daar te trainen, hoor positieve verhalen erover!!

Krijg er meteen weer zin in als ik dit lees :D

Zit nu op 1000 test 600 deca, na mijn bridge ga ik op 1000 test 600 tren (400 vond ik zeer goed te doen, dus ben benieuwd wat ik hiervan zal gaan merken)

Heb ong jaartje geleden ook eerst op 600 tren gezeten dan zelfs op 800 tren maar
is naar mijn mening wat teveel je lichaam kan zoveel niet verwerken je pist het zo weer uit maar tzet hem wel extra op nieren... Kan natuurlijk wel verschillen van persoon tot persoon

heb hem gehad op 600mg p/w, wat je leest over de sides is erg overdreven, zit allemaal tussen de oren, wat ik ondervonden heb, fel zweten tijdens de training, raar drome, had ook redelijk veel last van maagzuur, voor mij geen tren meer, werkt niet bij mij

nu in week 7...ook maagzuur en hoofdpijn...zucht...nog 3 te gaan :o

ja, maar tis altijd de vraag hoeveel er van overblijft na de kuur

ohja, nog een side effect...VERSCHRIKKELIJK duf, suf, gaar en moe overdag en moeilijk in slaap komen:(
Echt, dat vind ik raar, ik voelde me er totaaaaal op geen enkel vlak anders van buiten wat meer zweten tijdens coïtus en vooral snachts.
Ik spoot er wel vitamine b12 bij en nam er b6 bij, niet dat dat veel mogelijke sides zou tegengehouden hebben maarja:p

Echt, dat vind ik raar, ik voelde me er totaaaaal op geen enkel vlak anders van buiten wat meer zweten tijdens coïtus en vooral snachts.
Ik spoot er wel vitamine b12 bij en nam er b6 bij, niet dat dat veel mogelijke sides zou tegengehouden hebben maarja:p

geen idee...misschien ook de combinatie tren met test, 3iu HGH per dagen en T4 50 mcg?

alhoewel de T4 het vermoeide effect van de HGH hoort tegen te gaan :o

hmmm...wel koppijn, ook tijdelijke slechte conditie en kortademigheid vergeten te vermelden. ben blij als het er weer op zit :o:p

hoofdpijn (misselijk) moe, had ik ook in het begin maar denk dat het eerder door de hgh kwam

De laatste 2 jaar steeds met tren getraind.Ik vind het super maar verwachte nog meer resultaat.Nooit content:rolleyes:

Ik had Acetate op een 400 tot 500 per week(EOD)
Enantate had ik 400 tot 600 per week nog bijgenomen.

Achteraf abnormaal lang met weinig libido gezeten,zo laag dat ze mijn test waarden ni konden meten.Tijdens de kuur waren mijn testwaarden 8 keer te hoog.
Hematocriet 57,heel hoge bloeddruk.Daarom ni door tren.

Test zou ik er zeker bij zetten en paar weken langer laten door lopen.
Enorm zweten tijdens de coïtus en erge dromen maar da vond ik ni zo erg.
Volgende terug tren/test/mastron. Nakuur zeker pregnyl,clomid en nolva

forum staat echt vol met posts over de sides van tren. Bijna wekelijks.

maar de belangrijkste - voor mij - die ik mis is de achteruitgang in conditie en vermoeidheid.

+1 bij mij ook heel erg vooral conditie, moeiigheid valt nog mee.

tren is de beste spul goeie massa en sterk als een beer voor mij geen andere aas buiten mast dan

ik denk dat ik alle bijwerkingen gahad heb die je maar kunt hebben van tren :eek:

de meeste zijn hier al opgesomd, maar wat ik nog niet gelezen heb is hardnekkige acné die maanden bleef zitten.
ook heel lang herstel nodig gehad, waardoor ik geen zin meer had om te trainen.

voor mij geen tren meer :D

er zijn ook veel mensen die aan tren beginnen, en vooraf aan zitten denken welke sides ze kunnen krijgen..

er zijn ook veel mensen die aan tren beginnen, en vooraf aan zitten denken welke sides ze kunnen krijgen..

Heb je met alle AAS, en dan gaan ze soms de sides inbeelden... Voor sommige is het inderdaad beter om de sides niet te weten. Hoewel iedereen hier zegt van je moet weten wat je inneemt blabla. Maar ik denk dat de meeste de bijsluiter van hun medicijnen ook niet gaan lezen.

Heb je met alle AAS, en dan gaan ze soms de sides inbeelden... Voor sommige is het inderdaad beter om de sides niet te weten. Hoewel iedereen hier zegt van je moet weten wat je inneemt blabla. Maar ik denk dat de meeste de bijsluiter van hun medicijnen ook niet gaan lezen.

Ben het niet helemaal eens met je.Als je nou met tren E bezig bent en je weet echt niet wat de bijwerkingen zijn(dan ben je al dom bezig) en je krijgt problemen ben je er niet zomaar ff vanaf vanwege de lange ester..En onderschat tren niet vooral op hoge dosseringen.

greetz

Dat zweten begint met toch zuur op te breken. Ik moet echt uitkijken welk 't shirt in aantrek want het zweet guts gewoon onder mijn oksels naar beneden.

Gewoon gaan winkelen betekent al een zeiknat 't shirt en zelfs mijn blouse die ik bovenaan heb moet eraan geloven. Je voelt gewoon het zweet onder je oksel dat zich stilletjesaan verspreid over gans je lichaam. :)

Spijtig voor de mensen die dezelfde kleren moet passen die ik ook gepast heb. :)

En slecht slapen natuurlijk. Maar ik ben altijd al een slecht slaper geweest.

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

ik denk dat ik alle bijwerkingen gahad heb die je maar kunt hebben van tren :eek:

de meeste zijn hier al opgesomd, maar wat ik nog niet gelezen heb is hardnekkige acné die maanden bleef zitten.
ook heel lang herstel nodig gehad, waardoor ik geen zin meer had om te trainen.

voor mij geen tren meer :D

Welke nakuur heb je toegepast?

Nooit gebruikt, en zal het ook zeker nooit gebruiken.
Juice die niet voor Humans is bedoeld en gemaakt is niet mijn ding.

Just my opinion.

Terug
Naar boven