MuscleMeat

neveneffecten van Trenbolone (Tren)

• Topic Starter Topic Starter
Moet je ook zeker doen als je het nog nooit hebt gebruikt.
Gewoon proberen hoe jij er persoonlijk op reageert...

Precies, dat is mijn doel ook. Ik lees genoeg van mensen die er helemaal over te spreken zijn, en ook weer genoeg van mensen die er nooit meer aan beginnen. Je kunt pas meepraten als je het geprobeert hebt. We zullen zien over 3 maandjes :)

slecht slapen trenzombie
badend in het zweet
slechte eetlust idd
en zeer slechte conditie.

teringspul gebruik het nooit meer:D

zou het dan helpen om 2/3x per week 20 tot 30 minuten te gaan cardioën?
als dat ook je prestaties zou verbeteren in krachttraining.

ow wat een zeik, ik heb 0,0 neven effect van tren gehad, alleen wat extra zweten snachts en tijdens de coïtus...

ow wat een zeik, ik heb 0,0 neven effect van tren gehad, alleen wat extra zweten snachts en tijdens de coïtus...

Hier hetzelfde. Zit nu in week 5 (Test. E. 500Mg en Tren. E. 400 Mg) en bijwerkingen zijn miniem.
Meer zweten, slechter slapen maar daar blijft het dan ook bij.
Slechte conditie merk is niets van.

Ondertussen ga ik wel als een trein vooruit. 7kg bijgekomen op 5 weken en krachttoename is enorm.
Voorheen 2X gekuurd met Test E. en Deca.
Nu hopen dat mijn herstel vlotter verloopt dan met Deca maar ik vrees ervoor. Neem wel vanaf week 4 HCG (500UI om de 5 dagen)

Laatst bewerkt:
bij tren op 600mg had ik geen libidocrash..deca op 600mg daarintegen wel. sides van tren enkel fel zweten(geurloos), slechter slapen en maagzuur

ow ik zie dat ik al gereageert heb

Laatst bewerkt:
bij tren op 600mg had ik geen libidocrash..deca op 600mg daarintegen wel. sides van tren enkel fel zweten(geurloos), slechter slapen en maagzuur

ow ik zie dat ik al gereageert heb

mwaaaaaa echt geurloos zou ik het zweet niet noemen hehe:p
nja te hopen dat ik ook geen libidocrash heb, moet vanaf morgen met nauur beginnen, maar er zei me net ene, dat je tijdens kuur wel nog geiler van tren loopt , maar dat het herstel moeilijker is, ik hoop dat jij gelijk hebt, want mn vriendinnetje weet niets :D

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Hier hetzelfde. Zit nu in week 5 (Test. E. 500Mg en Tren. E. 400 Mg) en bijwerkingen zijn miniem.
Meer zweten, slechter slapen maar daar blijft het dan ook bij.
Slechte conditie merk is niets van.

Ondertussen ga ik wel als een trein vooruit. 7kg bijgekomen op 5 weken en krachttoename is enorm.
Voorheen 2X gekuurd met Test E. en Deca.
Nu hopen dat mijn herstel vlotter verloopt dan met Deca maar ik vrees ervoor. Neem wel vanaf week 4 HCG (500UI om de 5 dagen)
ja krachttoename van tren is gwn goddelijk hehe:D

kan je garanderen, als je niet meer kunt, dat je slaag gaat krijgen van dat vrouwmens, heb ook paar maanden met een serieuze crash gezeten

ja dat is het probleem net, je moet je raket nog kunnen lanceren

Je leest hier en daar dat Trenbolone sterke neven effecten heeft, allemaal leuk en aardig. Binnenkort wil ik beginnen aan mijn 3de kuur. Deze bevat;

1-14 500mg testosteron e.w.
1-12 400mg trenbolone e.w.
16-19 20mg tamoxifen e.d.

Welke neven effecten hebben jullie nu daadwerkelijk ondervonden ? En was het te doen.

Neven effecten die vaak voorkomen volgens wiki en algemene informatie sites op google zijn;

- Slecht slapen
- Veel zweten
- Sterke agressie
- Raar dromen
- evt Gyno (prolactine)

:) Graag had ik wat meer informatie van gebruikers zelf hier op het forum.

Zit momenteel op 400mg tren en 500mg test en heb ni meer last van neveneffecten als andere kuren (zweten maar zweet ook al vrij hard van natuur, agressie ook ni meer als anders) Gwn wel last van gyno maar da is ni door die trenbo... Voor de rest ben ik er wel super tevreden van (wel die van GG geen andere...

Krijg er meteen weer zin in als ik dit lees :D

Zit nu op 1000 test 600 deca, na mijn bridge ga ik op 1000 test 600 tren (400 vond ik zeer goed te doen, dus ben benieuwd wat ik hiervan zal gaan merken)

Krijg er meteen weer zin in als ik dit lees :D

Zit nu op 1000 test 600 deca, na mijn bridge ga ik op 1000 test 600 tren (400 vond ik zeer goed te doen, dus ben benieuwd wat ik hiervan zal gaan merken)

Je zag er al aardig groot uit net half uurtje geleden bij Vit&more in leiden :D

Je zag er al aardig groot uit net half uurtje geleden bij Vit&more in leiden :D
geen wonder dat hij groot is, hij zal wel stiekem de bsn MASS STACK hebben gebruikt...

nu ff serieus:p je laatste foto is echt indrukwekkend man eerlijk waar

Nou moet ik ff goed nadenken :P Wie ben je nou precies?

Nog een lange dunne:p, ik was met Joris, hij kende jou van vroeger nog ofzo zei die?

p.s. had het er met jonathan nog over, dat personeel nodig was, misschien kom ik jullie team wel versterken binnekort;)

Nog een lange dunne:p, ik was met Joris, hij kende jou van vroeger nog ofzo zei die?

p.s. had het er met jonathan nog over, dat personeel nodig was, misschien kom ik jullie team wel versterken binnekort;)

Oooooohw! haha ja nu weet ik het al ;)

Hij heeft idd personeel nodig, mede omdat ik er namelijk niet meer werk ;)

Waar trainen jullie?

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:29 ----------

geen wonder dat hij groot is, hij zal wel stiekem de bsn MASS STACK hebben gebruikt...

nu ff serieus:p je laatste foto is echt indrukwekkend man eerlijk waar

Thnx goos :D

Oooooohw! haha ja nu weet ik het al ;)

Hij heeft idd personeel nodig, mede omdat ik er namelijk niet meer werk ;)

Waar trainen jullie?

sinds een jaar beide bij pro life gestart.. daarvoor wel een betere hardcore gym, maar nu helaas niet meer...

aha, hij moet jou voortaan missen, vandaar.

Waarom ben je gestopt als ik vragen mag?

sinds een jaar beide bij pro life gestart.. daarvoor wel een betere hardcore gym, maar nu helaas niet meer...

aha, hij moet jou voortaan missen, vandaar.

Waarom ben je gestopt als ik vragen mag?

Daarom ;)

Heb ook even bij prolife getrained.. Niet echt mijn gym.. Geen tanktops, dumbbells tot 30 kilo ofzo, 1 bench, geen squat :P

Jullie kunnen beter naar de spartaan komen! :D

Terug
Naar boven