The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Moet je ook zeker doen als je het nog nooit hebt gebruikt.
Gewoon proberen hoe jij er persoonlijk op reageert...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je ook zeker doen als je het nog nooit hebt gebruikt.
Gewoon proberen hoe jij er persoonlijk op reageert...

slecht slapen trenzombie
badend in het zweet
slechte eetlust idd
en zeer slechte conditie.
teringspul gebruik het nooit meer![]()
ow wat een zeik, ik heb 0,0 neven effect van tren gehad, alleen wat extra zweten snachts en tijdens de coïtus...
bij tren op 600mg had ik geen libidocrash..deca op 600mg daarintegen wel. sides van tren enkel fel zweten(geurloos), slechter slapen en maagzuur
ow ik zie dat ik al gereageert heb

ja krachttoename van tren is gwn goddelijk heheHier hetzelfde. Zit nu in week 5 (Test. E. 500Mg en Tren. E. 400 Mg) en bijwerkingen zijn miniem.
Meer zweten, slechter slapen maar daar blijft het dan ook bij.
Slechte conditie merk is niets van.
Ondertussen ga ik wel als een trein vooruit. 7kg bijgekomen op 5 weken en krachttoename is enorm.
Voorheen 2X gekuurd met Test E. en Deca.
Nu hopen dat mijn herstel vlotter verloopt dan met Deca maar ik vrees ervoor. Neem wel vanaf week 4 HCG (500UI om de 5 dagen)

hahahakan je garanderen, als je niet meer kunt, dat je slaag gaat krijgen van dat vrouwmens, heb ook paar maanden met een serieuze crash gezeten

Je leest hier en daar dat Trenbolone sterke neven effecten heeft, allemaal leuk en aardig. Binnenkort wil ik beginnen aan mijn 3de kuur. Deze bevat;
1-14 500mg testosteron e.w.
1-12 400mg trenbolone e.w.
16-19 20mg tamoxifen e.d.
Welke neven effecten hebben jullie nu daadwerkelijk ondervonden ? En was het te doen.
Neven effecten die vaak voorkomen volgens wiki en algemene informatie sites op google zijn;
- Slecht slapen
- Veel zweten
- Sterke agressie
- Raar dromen
- evt Gyno (prolactine)
Graag had ik wat meer informatie van gebruikers zelf hier op het forum.
Krijg er meteen weer zin in als ik dit lees
Zit nu op 1000 test 600 deca, na mijn bridge ga ik op 1000 test 600 tren (400 vond ik zeer goed te doen, dus ben benieuwd wat ik hiervan zal gaan merken)

geen wonder dat hij groot is, hij zal wel stiekem de bsn MASS STACK hebben gebruikt...Je zag er al aardig groot uit net half uurtje geleden bij Vit&more in leiden![]()
je laatste foto is echt indrukwekkend man eerlijk waarJe zag er al aardig groot uit net half uurtje geleden bij Vit&more in leiden![]()
Wie ben je nou precies?Nou moet ik ff goed nadenkenWie ben je nou precies?
, ik was met Joris, hij kende jou van vroeger nog ofzo zei die?
Nog een lange dunne, ik was met Joris, hij kende jou van vroeger nog ofzo zei die?
p.s. had het er met jonathan nog over, dat personeel nodig was, misschien kom ik jullie team wel versterken binnekort![]()

geen wonder dat hij groot is, hij zal wel stiekem de bsn MASS STACK hebben gebruikt...
nu ff serieusje laatste foto is echt indrukwekkend man eerlijk waar

Oooooohw! haha ja nu weet ik het al
Hij heeft idd personeel nodig, mede omdat ik er namelijk niet meer werk
Waar trainen jullie?
sinds een jaar beide bij pro life gestart.. daarvoor wel een betere hardcore gym, maar nu helaas niet meer...
aha, hij moet jou voortaan missen, vandaar.
Waarom ben je gestopt als ik vragen mag?