MuscleMeat

New Ballance Patta´s [pics]

Ik heb ook een best brede voet en bij mij zit de New Balance 1500 wel lekker. Had ook de 574 maar die zat minder.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OP is a cool guy.

Patta's moet je stelen van rijke tatta's, van die rijke bitches G.

Geox is schwek

ik heb 576's, ook brede voeten maar passen prima en lopen super!

New balance u420, mooi model en volgensmij ook wel geschikt voor de wat bredere voet.

• Topic Starter Topic Starter
eindelijk wat goede reacties waar ik wat aan heb. Die 576 zien er idd echt goed uit :) Heb net een site gevonden waar je ze gewoon voor 80€ kan bestellen :eek:

Toen ik een paar maanden voor het eerst hardloop schoenen kocht was ik echt verbaasd hoe goed die dingen zitten (ik draag nu timberlands). Daarom denk ik ook dat New Ballance erg nice zal zijn.

Hoe zit het maat? Niets speciaals, of vallen ze klein of groot?

Laatst bewerkt:
eindelijk wat goede reacties waar ik wat aan heb. Die 576 zien er idd echt goed uit :) Heb net een site gevonden waar je ze gewoon voor 80€ kan bestellen :eek:

Toen ik een paar maanden voor het eerst hardloop schoenen kocht was ik echt verbaasd hoe goed die dingen zitten (ik draag nu timberlands). Daarom denk ik ook dat New Ballance erg nice zal zijn.

Hoe zit het maat? Niets speciaals, of vallen ze klein of groot?

Er staan buiten gebouwen (ook wel winkels genoemd) als je daar naar binnen gaat dan kun je ze passen.
Succes!

En wanneer kunnen we nieuwe foto's van je voetjes verwachten?

maak foto van je voeten met een lepel erbij, je kan zo wel iedereens voeten googlen en zeggen dat het die van jou zijn

new balance :roflol::roflol::roflol::roflol:
Koop fatsoenlijke schoenen.

barefoot-shoes.jpg

Ik zoek nog een winkel die deze verkoopt.

Terug
Naar boven